Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6] Kierownica MF a funkcjonalność (RNS-E i moduł BT)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Miałem w planach montaż kierownicy od B7, ale po rozważeniu za i przeciw zrezygnowałem, lecz nadal brakuje mi multifunkcji. Na jaki zakres funkcjonalności mogę liczyć mając kierę MF od B6, RNS-E oraz BT w wersji 8P1. 

Czy tak jak w B7 będzie działać przewijanie kontaktów na FIS z poziomu kierownicy? Czy można za pomocą przycisków przejść do rejestru połączeń np. nieodebranych? Zapytam inaczej... jakich funkcji nie będę miał w kierownicy B6 z porównaniu do tej z B7?

Obecnie mam trójramienną i moduł Q. Czy wystarczy tylko zmienić taśmę?

Z góry dziękuję za pomoc!

Opublikowano (edytowane)

Ja nie mam rns'a, ale mam bt i kierownice multi z b6 i mogę za jej pomocą:

Przewijać kontakty na fis'ie

Regulować głośność w radiu ( mam concerta 2)

Zmieniać stacje radiowe

Rejestrów ostatnich połączeń nie mam, ale z rns chyba będziesz miał

 

 

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, george napisał:

Czy tak jak w B7 będzie działać przewijanie kontaktów na FIS z poziomu kierownicy? Czy można za pomocą przycisków przejść do rejestru połączeń np. nieodebranych? Zapytam inaczej... jakich funkcji nie będę miał w kierownicy B6 z porównaniu do tej z B7?

Obecnie mam trójramienną i moduł Q. Czy wystarczy tylko zmienić taśmę?

Z góry dziękuję za pomoc!

MF w b6 nie obsługuje wywoływania komunikatów głosowych oraz rozpoznawania mowy.

Będziesz mógł wchodzić do książki telefonicznej na fisie ,ale nie ma możliwości wchodzenia w rejestr połączeń z poziomu kiery MF (możliwe jest to tylko na modułach fiscona),połączenia odbierasz i kończysz z kiery. Rejestr połączeń masz na rnse w menu telephone.

Moduł Q nie współpracuje z kierownicą MF z b6 ,potrzebujesz moduł pod MF dla b6 (np. N,P,L),moduł trapezowy do obsługi przycisków MF,taśmę airbag do b6 MF i kabelek do airbaga b6.

Edytowane przez pila24
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
3 godziny temu, pila24 napisał:

ale nie ma możliwości wchodzenia w rejestr połączeń z poziomu kiery MF (możliwe jest to tylko na modułach fiscona),

Do przeżycia. :P 

W zakresie multimediów, czyi obsługi radia, AUX etc. kierownica B6 ma jakieś braki względem B7?

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, george napisał:

kierownica B6 ma jakieś braki względem B7?

Ma braki ergonomiczne i estetyczne ? wygodniej się obsługuje funkcje rolkami niż guziczkami. Funkcje poza obsługą komunikatów navi i rozpoznawania mowy są takie same. Aczkolwiek jest jeszcze kwestia przełączania utworów,radia z b7 nie rozpoznają sygnału do przełączenia utworu/stacji na module kiery z b6. Musiał byś mieć stare rnse z b6 (chyba bez literki na końcu kodu modelu) by przełączanie działało.

Edytowane przez pila24
Opublikowano
2 godziny temu, pila24 napisał:

Aczkolwiek jest jeszcze kwestia przełączania utworów,radia z b7 nie rozpoznają sygnału do przełączenia utworu/stacji na module kiery z b6. Musiał byś mieć stare rnse z b6 (chyba bez literki na końcu kodu modelu) by przełączanie działało.

Dziwne... :eusathink:B7 nie miało LEDa, więc teoretycznie RNS-E z B6 i B7 powinny być kompatybilne. 

Opublikowano
2 godziny temu, george napisał:

Dziwne... :eusathink:B7 nie miało LEDa, więc teoretycznie RNS-E z B6 i B7 powinny być kompatybilne. 

B6 pod koniec produkcji dostało rnse zamiast rns-d,takie rnse z b6 działa w pełni poprawnie z kierą MF tylko z b6. Analogicznie jest z radiami concert 2,wersje z b6 działają z MF z b6 i odwrotnie. A rnse led jest kompatybilny ze zwykłym rnse z b7.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...