lookhash Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam wlasnie sprawdzam sobie bledy w vagu i nic pozniej bloki i dojechalem do 016 i tam jest cos o cewkach chyba na cylindrze 1,2,3,4 i na dole podpis ze maja byc miedzy 0,4 a 1,4. I na 1,2,4 cylindrze te wartosci sie zmieniaja ale w granicach od 0,4 -1,4 a na 3 jest non stop 5,1. czy to normalne ? cewka czy modul zaplonu? A moze jeszcze cos innego? mam vaga 3.11. Prosze o pomoc
mstan Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam Myślę że to są odczyty z czujników spalania sutkowego.Te wartości tak jak piszesz mogą się zmieniać,ale dopuszczalna różnica pomiędzy cylindrami to 0,5V. Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik na 3 cylindrze. Pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 W tych silnikach jest tylko 2 czujniki spalania stukowego, pomiędzy 1 i 2 cylindrem, oraz pomiędzy 3 i 4 cylindrem. Sprawdza się to na obrotach biegu jałowego. Jeśli któryś wychodzi poza normę, to albo jest problem z obluzowanym elementem na silniku albo coś niedobrego dzieje się w komorze spalania.
mstan Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam To w takim razie nie mogą to być odczyty z dwóch czujników stukowych.W czterech polach są różne wartości które ulegają zmianie w czasie. Pozdrawiam
lookhash Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Co ciekawe na drugi dzien juz to wysokie napiecie sie nie pojawilo i sie nie pojawia. Jeszcze jedno pytanie przy odawaniu gazu w kazdym polu sa ciut inne wartosci czy to normalne? Czy pierwszy cylinder jest od przodu auta? Na wolnych obrotach mam w trzech blokach ciut powyzej 0.4v a na jednym wartosc spada ponizej 0.4v. zostawic to czy cos wymienic? Dzieki za odpowiedzi
gregory Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Same czujniki sprawdza się na biegu jałowym, ale czy występuje spalanie stukowe sprawdza się podczas jazdy pod obciążeniem w pełnym zakresie obrotów. Są 4 pola bo czujnik pomiędzy 1-2 bada 1 i 2 cylinder, a 3-4 bada 3 i 4 cylinder. Spalanie stukowe sprawdza się na innym kanale na którym widać ile komp cofa lub wyprzedza zapłon na poszczególnym kanale.
szogun0 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Co ciekawe na drugi dzien juz to wysokie napiecie sie nie pojawilo i sie nie pojawia. Jeszcze jedno pytanie przy odawaniu gazu w kazdym polu sa ciut inne wartosci czy to normalne? Czy pierwszy cylinder jest od przodu auta? Na wolnych obrotach mam w trzech blokach ciut powyzej 0.4v a na jednym wartosc spada ponizej 0.4v. zostawic to czy cos wymienic? Dzieki za odpowiedzi Tak, to jest normalny objaw, że na obrotach czujniki wykazują jakiś stuk i mają pewien poziom napięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się