Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AEB] Blok 016 w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wlasnie sprawdzam sobie bledy w vagu i nic pozniej bloki i dojechalem do 016 i tam jest cos o cewkach chyba na cylindrze 1,2,3,4 i na dole podpis ze maja byc miedzy 0,4 a 1,4. I na 1,2,4 cylindrze te wartosci sie zmieniaja ale w granicach od 0,4 -1,4 a na 3 jest non stop 5,1. czy to normalne ? cewka czy modul zaplonu? A moze jeszcze cos innego? mam vaga 3.11. Prosze o pomoc

Opublikowano

Witam

Myślę że to są odczyty z czujników spalania sutkowego.Te wartości tak jak piszesz mogą się zmieniać,ale dopuszczalna różnica pomiędzy cylindrami to 0,5V.

Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik na 3 cylindrze.

Pozdrawiam

Opublikowano

W tych silnikach jest tylko 2 czujniki spalania stukowego, pomiędzy 1 i 2 cylindrem, oraz pomiędzy 3 i 4 cylindrem.

Sprawdza się to na obrotach biegu jałowego.

Jeśli któryś wychodzi poza normę, to albo jest problem z obluzowanym elementem na silniku albo coś niedobrego dzieje się w komorze spalania.

Opublikowano

Witam

To w takim razie nie mogą to być odczyty z dwóch czujników stukowych.W czterech polach są różne wartości które ulegają zmianie w czasie.

Pozdrawiam

Opublikowano

Co ciekawe na drugi dzien juz to wysokie napiecie sie nie pojawilo i sie nie pojawia. Jeszcze jedno pytanie przy odawaniu gazu w kazdym polu sa ciut inne wartosci czy to normalne? Czy pierwszy cylinder jest od przodu auta?

Na wolnych obrotach mam w trzech blokach ciut powyzej 0.4v a na jednym wartosc spada ponizej 0.4v. zostawic to czy cos wymienic? Dzieki za odpowiedzi :kox:

Opublikowano

Same czujniki sprawdza się na biegu jałowym, ale czy występuje spalanie stukowe sprawdza się podczas jazdy pod obciążeniem w pełnym zakresie obrotów. Są 4 pola bo czujnik pomiędzy 1-2 bada 1 i 2 cylinder, a 3-4 bada 3 i 4 cylinder. Spalanie stukowe sprawdza się na innym kanale na którym widać ile komp cofa lub wyprzedza zapłon na poszczególnym kanale.

Opublikowano

Co ciekawe na drugi dzien juz to wysokie napiecie sie nie pojawilo i sie nie pojawia. Jeszcze jedno pytanie przy odawaniu gazu w kazdym polu sa ciut inne wartosci czy to normalne? Czy pierwszy cylinder jest od przodu auta?

Na wolnych obrotach mam w trzech blokach ciut powyzej 0.4v a na jednym wartosc spada ponizej 0.4v. zostawic to czy cos wymienic? Dzieki za odpowiedzi :kox:

Tak, to jest normalny objaw, że na obrotach czujniki wykazują jakiś stuk i mają pewien poziom napięcia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...