19szycek89 0 Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Witam, mam problem z hamulcami w prawym tylnym kole. Podczas jazdy słychać wyraźnie jak non stop obcierają klocki o tarcze. Na tarczach czuć wyraźne wyżłobienia, i widoczne są opiłki metalu. Co może być przyczyną i co z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Zdemontuj zacisk. Na klocku jest materiał cierny ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19szycek89 0 Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 3 minuty temu, KINIAM napisał: Zdemontuj zacisk. Na klocku jest materiał cierny ?. Właśnie wygląda jak by nie było, chociaż komplet tarcz i klocków był niedawno wymieniany. Dla porównania wrzucam fotki wszystkich czterech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Tarcze i klocki niedawno tzn. ile km lub lat temu ?. Tak czy siak narzędzia i demontujemy> Jak ściągniesz to wtedy daj zdjęcie klocka, ciekawe jak ten od strony tłoczka ?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tass 39 Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Niedawno tzn. kiedy? Korozje już widać więc to nie był miesiąc temu obstawiam te niedawno."Stanął" zacisk na prowadnicach, zablokował się tłoczek w zacisku lub trzyma ręczny, ewentualnie mogły zablokować się klocki w jarzmie. Bez wizyty u mechanika lub zdjęcia zacisku nie wiele zrobisz. Po zdjęciu koła możesz zobaczyć czy mechanizm od ręcznego na zacisku jest w odpowiedniej pozycji i czy to ręczny nie trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19szycek89 0 Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Ok przesadziłem z tym niedawno, ale od wymiany kompletu zrobiłem max jakieś 17-18 tys. km, co wg mnie nie zmienia faktu że to nie powinno tak wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tass 39 Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Malo jeżdżone było i tak to wygląda korozja, swoje robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 tył szmelc, blacha jedzie po tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
19szycek89 0 Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 4 minuty temu, tass napisał: Malo jeżdżone było i tak to wygląda korozja, swoje robi. Jeżdżone niemal codziennie około 40 km, rocznie około 12 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 A jaka to w ogóle firma tych tarcz i klocków tak z ciekawości ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tass 39 Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 12kkm na rok, hamulce od wymiany 17kkm i takie zużycie, korozja? Wymiana chyba na szybko bez sprawdzenia prowadnic itd. jakościowo to ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2021 Zaciski do regeneracji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się