Rurek89 Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Witam. Prosiłbym o pomoc w rozkodowaniu logów z mojego auta. Problem polega na tym, że raz jest moc a raz nie ma. Uczucie jest takie jakby wogóle nie startowała turbina. Czasem jedzie pięknie, a czasami jest straszny muł, to samo na PB i LPG. Czasami jeszcze są takie akcje, że zaczyna przyspieszac dobrze i nagle w okolicach 3,5-4tys obrotów czuć taki spadek mocy i już nie ma dalej takiej chęci do przyspieszania. Ostatnio aucie zmieniony eżektor(puszczał bańki przy sprawdzaniu szczelności dolotu) i dv(robił się indyk przy odpuszczaniu gazu), na nowe oryginalne, ale dalej bez zmian. Powymieniane też zaworki przy odmie, pvc, zaworki zwrotne na Linii podciśnienia, cewki na oryginalne, świece ngk pfr6q. N75 nie ruszany, z auta wywalony fizycznie układ sai - jeszcze nie wyprogramowany. Jedyne co ostatnio zaobserwowałem(ale zanim to się pojawilo to też był mułowaty), to to, że przy odpuszczaniu gazu, słychać czasami brzeczenie z okolic turbiny, tak jakby to był obluzowany wastegate. Co do błędów jakie się pojawiają, to uboga mieszanka, błąd ten wraca co jakiś czas ale nie świeci check, a drugi który pojawił mi się raz lub dwa, właśnie po takim zamuleniu gdzie już kompletnie nie chciał przyspieszać to - niskie ciśnienie doładowania. Logi robiłem zgodnie z wytycznymi z forum, wcześniej skasowane błędy, oczywiście jak to zwykle bywa, podczas robienia logów auto nawet się zbierało, więc nie wiem czy będzie się dało coś z nich wywnioskować. Będę jeszcze próbował upolować taki brak mocy, żeby zrobić log, ale łatwe to nie będzie. Prosiłbym o pomoc w temacie. 1.8t bfb.rar
Rurek89 Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 Poniżej linki do logów: PB: http://vaglogi.pl/log-001_002_033_156AM8.html LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_sH42M2v.html PB: http://vaglogi.pl/log-003_020_FU0y6iE.html PB: http://vaglogi.pl/log-115_118_4B858.html
tomas92 Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 Na benzynie jak i lpg mocno ubogo. Przeplywka zaniza(możliwe że do wymiany). A turbo późno wstaje bo dopiero od ok 2800-2900obr 1
Rurek89 Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 Czy głównym powodem ubogiej mieszanki w tym przypadku może być przepływomierz? A np niedomykający się WG nie będzie miał wpływu na skład mieszanki?
przem8 Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 Przepływka do wymiany. Turbo nic nie ma do mieszanki, bo górą trzyma doładowanie. To że słabo wstaje to prędzej rozsypany/przytkany kat i stąd masz dzwonienie. Przy uszkodzonym wg to raczej nie osiągnęłoby 0,5bara 1
Rurek89 Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 Ok, w takim razie kupuje przepływkę boscha i zobaczymy co będzie, zajrzę jeszcze do katalizatora bo może faktycznie już się skończył. Dzięki za pomoc
morelo Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 Mam przepływke nowa bosch gdybyś chciał. 1
Rurek89 Opublikowano 9 Listopada 2021 Autor Opublikowano 9 Listopada 2021 Dzięki kolego @morelo ale już zamówiłem, jutro ma przyjść
Rurek89 Opublikowano 14 Listopada 2021 Autor Opublikowano 14 Listopada 2021 Witam ponownie, po wymianie przepływomierza, pokazuje 130g/s, wcześniej max ok. 110. Co do przyspieszenia, może jest minimalnie lepiej, ale czuć, że jeszcze to turbo nie pompuje jak trzeba. Przy najbliższej okazji zaglądam do katalizatora, zobaczymy co w nim siedzi. Polecacie jakiś zamiennik, czy kłaść DP? Ewentualnie po wybebeszeniu wkładu, można wspawać jakąś rurę w puszkę, żeby kat był widoczny na pierwszy rzut oka? 1
przem8 Opublikowano 14 Listopada 2021 Opublikowano 14 Listopada 2021 Jak się boisz diagnosty to zostaje dedykowany sportowy kat za 900zł. Pogódź się z tym, że seria tak jeździ, a turbo trochę ospale wstaje ale jakoś szału w serii to nie zrobi jak wróci do normy
Rurek89 Opublikowano 14 Listopada 2021 Autor Opublikowano 14 Listopada 2021 Wiesz co mam domu dwie a4 1.8t bfb, ta mojego taty w porównaniu do mojej to torpeda?. Oczywiście obydwie pełna seria, tam czuć turbinę już przy ok 2tys obrotów.
przem8 Opublikowano 14 Listopada 2021 Opublikowano 14 Listopada 2021 Pisze to co widzę. Od 3 tys masz pełne doładowanie do końca więc teoretycznie nie widzę problemu z maksymalną mocą i momentem, jedynie w odczuciach, że od 2 tys idzie gorzej. Jak masz lpg to pasuje sprawdzić jak na tej nowej przepływce korekty, bo pewnie trzeba wystroić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się