skwaru12 Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 Witam. Posiadam audi a4 B8 2011. 2.0 cjcb. Problem polega na tym że po wymianie, adaptacji czujnika różnicy ciśnienia dpf nie chce się zacząć wypalać, zawsze wypalał się co 350, 400km, teraz zrobilem 600 w cyklu podobnym jak zawsze ( te same trasy dzień w dzień ) i nic, wrzucam zdjęcie z vcds, co o tym myślicie? Czujnik orginalny o tym samym nr.
Muskel1 Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 Dlaczego wyzerowany jest poziom popiołu olejowego? Wstawiłeś nowy lub wyczyszczony dpf?
skwaru12 Opublikowano 23 Listopada 2021 Autor Opublikowano 23 Listopada 2021 Mechanik montował filtr po czyszczeniu, ale to było z jakieś 10tys km temu
Muskel1 Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 To zdjęcie robiono było na wolnych obrotach?
Muskel1 Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 Trochę za wysoka ta wartość 14 hPa jak na wyczyszczony dpf. Nie został poprawnie wyczyszczony lub czujnik RC przekłamuje.
skwaru12 Opublikowano 23 Listopada 2021 Autor Opublikowano 23 Listopada 2021 Czyli pozostaje zamontować drugi czujnik
Muskel1 Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 Po osiągnięciu jakiej ilości sadzy wypalał zawsze? Czujnik RC oryginał?
skwaru12 Opublikowano 23 Listopada 2021 Autor Opublikowano 23 Listopada 2021 Czujnik orginalny, a tego przy jakiej ilości nigdy nie sprawdzałem, mierzyłem tylko km, nigdy nie było więcej niż 400km
Muskel1 Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 Być może się jeszcze za niedługo wypali.
skwaru12 Opublikowano 23 Listopada 2021 Autor Opublikowano 23 Listopada 2021 Do jakiej maksymalnej masy sadzy go trzymać ?
Muskel1 Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 Aż się wypali. Jeżeli się nie wypali sam wywali błąd, że za dużo.
skwaru12 Opublikowano 23 Listopada 2021 Autor Opublikowano 23 Listopada 2021 Dzięki za pomoc, zobaczymy co wyjdzie w najbliższym czasie
Muskel1 Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 Przy 14 hPa na wolnych obrotach jest możliwe, że jest już tuż tuż przed regeneracją.
pelonek1 Opublikowano 23 Listopada 2021 Opublikowano 23 Listopada 2021 59 minut temu, skwaru12 napisał: Posiadam audi a4 B8 2011. 2.0 cjcb. Problem polega na tym że po wymianie, adaptacji czujnika różnicy ciśnienia dpf nie chce się zacząć wypalać, zawsze wypalał się co 350, 400km, teraz zrobilem 600 w cyklu podobnym jak zawsze ( te same trasy dzień w dzień ) i nic, wrzucam zdjęcie z vcds, co o tym myślicie? Czujnik orginalny o tym samym nr. U mnie w 3.0 TDI wypala się co 700-800 km, tylko po mieście tym autem nie jeżdżę wcale. DPF ma niecałe 260 k km przejechane. Myślę że u Ciebie też się niedługo wypali.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się