uwencjusz 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witajcie! Zwracam się do Was z prośbą o pomoc. Sprawa się tyczy odgłosu silnika. Problem polega na tym, że zwłaszcza po rozgrzaniu silnika słychać przez moment (ok. 2-3 minuty) tak jakby nie był to mój ADR a zwyczajny diesel. Nie wiem gdzie tkwi problem. Po upływie kilku minut silnik pracuje cichutko i normalnie, ale po chwili znowu słychać klekotanie. Co może być przyczyną? Próbka odgłosu: praca jak u diesla: http://w342.wrzuta.pl/plik/05jso5IIxsh/glosno a tutaj normalnie jak to ADR o ile coś słychać :/ http://w342.wrzuta.pl/plik/65IPhftXAMl/normalnie Z góry dzięki za wszelkie info pozdr. Łukasz PS. Próbki niestety są nie najlepszej jakości - nagrane telefonem i to w dodatku z rozszerzeniem *.amr. Jeśli ktoś z Was ma QuickTime Player to spokojnie powinien co nieco usłyszeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Copywriter 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 A jakim olejem masz zalany silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uwencjusz 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 A jakim olejem masz zalany silnik? Mobil Super S 10W40 a dokładnie to taki: http://www.allegro.pl/item607408499_mobil_super_s_10w_40_4l_hurt_gliwice_tanio.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Copywriter 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Te silniki (mój też) lubią zamlaskać... Hmmm... A może to czujnik przy przepływomierzu Ci cyka... Ale tak ma być;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Jeśli zaczyna sie robic z 1,8 benzyny diesel to czas na pomiar cisnienia oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uwencjusz 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Te silniki (mój też) lubią zamlaskać... Hmmm... A może to czujnik przy przepływomierzu Ci cyka... Ale tak ma być;] no nie wiem czy to jest cykanie. Ja nadal obstaje za klekotaniem. Jutro postaram się raz jeszcze zrobić małą próbkę dźwięku. Jeśli zaczyna sie robic z 1,8 benzyny diesel to czas na pomiar cisnienia oleju owszem będę musiał sprawdzić, jednak kontrolka oleju w ciągu ostatnich 8 m-cy (czyli od momentu kupna) zapliła się tylko raz. Ba, i w dodatku to było tylko króciutkie ledwo widoczne mrugnięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 HEHE mi się nie zapalała kontrolka a jak się rozgrzał to diesel był . rozgrzany miał tylko 0,7 bara cisnienia, po wymianie pompy i panewek ok 2,5 bara i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucabianco 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 U mnie tak klekotało jak miałem mało oleju oraz gdy był dawno nie wymieniany. Poprzedni właściciel chyba z głupoty olał ten olej i wyszło jak wyszło. Wymieniłem olej i działa jak nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 w tym odgosie slychac jakby lancuszek uderzal w obudowe sprawdz to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się