Skaza86 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam mam taki mały problem z moja audi, a mianowicie na zimnym silniku podczas przyspieszania (nawet lekkiego nie mówię o gazie do deski) slychac takie dziwne klekotanie. W miarę rozgrzewania sie silnika odglosy zanikaja a przy 90 stopniach juz nic nie slychac. Nie wiem co to moze byc prosze o jakies sugestie i podpowiedzi z gory dzieki POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstan 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam Prawdopodobnie ma to związek z zaworami,a właściwie z popychaczami hydraulicznymi.Może są niedostatecznie smarowane na zimnym silniku.Nie wiem ale może używasz zbyt gęstych olei. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Skaza86 na jakim oleju śmigasz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 im gestszy olej tym popychacze sa mniej slyszalne.... takze musialbys jezdzic na full syntetyku jak np. ja. Jak narazie sobie chwale. Nie ubywa i jest cichy (porownywalem otstanio z 1.8t z tym ze po lifcie byla audiczka.... moje byl 2x cichsze... musial mu sie napinacz chyba spierniczyc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skaza86 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 no wlasnie mi tez tak sie zdaje ze to przez olej niedawno zmienialem i wlalem 10W40 to chyba polsyntetik bo taki byl lany wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 do AEB powinno sie lać 5W40, 10 nie nie jest wskazana ze wzgledu na turbine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
create2fight 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 i co ta 10 ma zrobić turbinie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Przewód olejowy który idzie do turbiny taki w oplocie jest dość cieńki i wygięty pod srednio ciekawym kątem. Powoduje to że olej musi spelniac bardziej rygorystyczne normy. Pelny synt. ma wiecej skladników utrzymujących czystość el. smarowanych jak równierz przewodów olejowych. Rozpuszcza pokost. Nie powoduje zatykania tego przewodu. Jest bardziej neutralny jezeli chodzi o temp. Do AEB mechanik z ASO bełtowski przegonił mnie jak dałem mu połsytnetyk Poleciał po pełny i jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Tyle ile ja już zrobiłem na 10W40, to jeszcze się nic nie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Tyle ile ja już zrobiłem na 10W40, to jeszcze się nic nie stało. oczywiście, Twój wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstan 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witam Nie muszę nic dodawać koledzy już wszystko powiedzieli.(syntetyk). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacol210 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Panowie mówicie zeby lac sytentyk,tylko pytanie ile wy macie przejechane swoimi 1,8T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 77tys Pieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skaza86 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Ja swoja audi mam przejechane 102 tys km czyli cale g... moim zdaniem a po wymianie oleju na Mobil syntetik 5W40 jest tylko lekka poprawa ale dalel klekocze jak zimny czyli wniosek z tego ze padl ktorys z tych hydrallicznych regolatrow luzu zaworowego. A mam jeszcze takie male pytanie do posiadaczy silnika 1.8T a mianowicie ile wam pali ten motor?? POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się