Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomaganie- problem


kichy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z wspomaganiem. Zacznę od poczatku, rozciekla się pompa ale płyn nie uciekł na szczęście za bardzo, kupiłem ozywke ori ale okazała się szrotem po założeniu, kupiłem zamiennik skv, po 1.5 tygodnia praktycznie brak wspomagania, maglownica po regeneracji. Pytanie co mogło paść ten zamiennik czy magiel? Jak mechanik założy nowa pompę dużo droższa a się okaże ze nagle magiel padł od tej używki to nie potrzebny koszt nowej pompy o zamienniku nie wspomnę bo nie wiem czy działa czy nie. Ktoś może coś doradzić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki płyn został zalany? Raczej pompa jest w porządku, bo sam mam już ponad dwa lata pompę z SKV i mimo iż jest głośna to działa. Zbiorniczek ma sitko drożne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn ten co wcześniej febi zielony,praktycznie wspomaganie siadło w ciągu 2-3 dni, dzisiaj już w miejscu nie da się kręcić, boję się ze z tej używanej pompy jakiś syf poleciał na magiel, nie wiem co teraz robić, opinie różne słyszałem o skv 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co tu widziałem, to nie polecają tego febi. Są też dwa numery tego płynu, pokaż jaki masz konkretnie.

 

Co do syfu.. o ile używka była sprawdzana przed montażem to powinna być czysta, jak ktoś w ślepo zakładał jak nówkę to mógł syf zapchać zaworki w wężach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Langista napisał:

Z tego co tu widziałem, to nie polecają tego febi. Są też dwa numery tego płynu, pokaż jaki masz konkretnie.

 

Co do syfu.. o ile używka była sprawdzana przed montażem to powinna być czysta, jak ktoś w ślepo zakładał jak nówkę to mógł syf zapchać zaworki w wężach.

Na febi zawsze mialem i nie było problemu, nie mam pojęcia jak to mechanik zrobił, z tego co wiem jak założył ta uzywke to powiedział ze szrot i ze nie było wspomagania, po założeniu tej skv, przez te 2 tyg było niby ok ale ostatnie 3 dni coraz gorzej a a dzisiaj to już praktycznie brak wspomagania ?płyn się nie pieni w zbiorniku, ledwo widać zeby się przelewał, nie wiem czy tak powinno być 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz żadnego wycieku? Płyn nie wycieka spod osłon drążków kierowniczych po stronie magla? Tam najczęściej są nieszczelności. Może być, że nowa pompa miała zbyt duże ciśnienie robocze i wypchało stare uszczelnienia. Pasek dobry założony? Nie ślizga się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli płyn czysty, chociaż bagnet miał nalot, co może świadczyć o niedokładnym wyczyszczeniu układu. Kto regenerował tą maglownicę i co dokładnie zostało w niej wymienione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maglownica regenerowana z jakieś 2 lata temu przez Argo z Częstochowy, było wszystko ok aż do wymiany pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już po gwarancji i tak, chyba że masz gdzieś tą gwarancję, na niej jest chyba wyszczególnione co było robione. Po tym czasie mogły puścić gdzieś uszczelnienia, czy sam zaworek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takie zbiegi okoliczności nie wierzę, jak już to poszedł syf z tej używki założonej najpierw i wykończył magla po czasie, spróbuję jeszcze inna uzywke założyć, jak będzie dalej lipa to znaczy ze magiel, jak bedzie ok to znaczy ze pompa padła 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...