Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.0 ALT w gazie problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :D

Już kiedyś zakładałem temat jednak w dalszym ciągu mam ten sam problem.

Moje 2.0 ALT. ma cały czas problem z odpalaniem. Gdy silnik jest zimny po długim postoju(mam tu na myśli minimum całą noc) wsiadam rano i pali od strzała.

Problem zaczyna się gdy autko jest gorące(powiedzmy zrobione 40 km temperatura pion). Zostawiam ją na parkingu i idę na zakupy około 20/30 min. Wracam i kicha, autko jeszcze ciepłe a nie pali tylko kręci i kreci. Wtedy trzeba pomóc mu poprzez dodanie gazu i po powiedzmy 10 obrotach i gazie wklepanym do końca odpala. Jednak musze go podtrzymywać poprzez dodawanie gazu bo inaczej zgaśnie. A wtedy jak gazuje to wiem patrzą się i myślą co za idio... gazuje i gazuje. Po jakiejś minucie dwóch uspokaja się obroty już nie głupieją autko pracuje normalnie i można ruszać. Dodam że audi nie gaśnie samo z siebie zawsze chodzi elegancko. Jeśli jest gorące zgaszę i odpalę za 2 min również odpali od strzała. Tak jak pisałem po takim postoju 30 minutowym gdzie auto było rozgrzane tu się pojawia problem. Odczucia jak by na jeszcze gorącym silniku włączył ssanie i go zalewało. Po prostu kicha i wstyd…:facepalm:

Pomocy ! Wymieniłem pompę paliwa, nowy filtr paliw, przepływomierz, czujnik temperatury płynu chłodniczego, nowe cewki, nowe świece. Wątpię że to wtryski bo tak jak mówię ostatnio audi zrobiła kurs 450km do Zakopanego bez gaszenia i nawet nie zajękła. Gdzie szukać jeszcze przyczyny ? Bo już ręce opadają...:(

Opublikowano

Zakręć gaz w butli i niech sam przełączy się na benzynę. Sprawdź czy na samej benzie też tak będzie głupiał. Nie masz w sterowniku gazowym włączonego ciepłego startu czasem?

Opublikowano
28 minut temu, przem8 napisał:

Zakręć gaz w butli i niech sam przełączy się na benzynę. Sprawdź czy na samej benzie też tak będzie głupiał. Nie masz w sterowniku gazowym włączonego ciepłego startu czasem?

O gazie nie mam pojęcia. Jedyne co zrobiłem to odpiołem kostke od elektrozaworu. Jeździłem tak 3 dni ale bez zmian.

Opublikowano

I o vcds tez nie masz pojęcia? Zostaje Ci znaleźć dobrą dusze z pojęciem, a nie wymieniacza bez zielonego pojęcia. Przeplywke chociaz na boscha zmieniłeś? 

Opublikowano
1 minutę temu, przem8 napisał:

I o vcds tez nie masz pojęcia? Zostaje Ci znaleźć dobrą dusze z pojęciem, a nie wymieniacza bez zielonego pojęcia. Przeplywke chociaz na boscha zmieniłeś? 

Tak tak tu poszedł orginał 

Opublikowano

Witam, i co autor uporał się z problemem?

Mam identyczne objawy. 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam ponownie.  Dzięki pomocy człowieka, który założył ten temat i opisał w nim swój problem, także dolegliwości mojego auta zostały rozwiązane. Okazało się, że winny był regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Zamontowałem część Bosch nr 0 280 160 575. Być może komuś ta informacja się przyda.

Pozdrawiam,

Tomek 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...