[B5 1Z] Problem z odpalaniem

    19 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich mam poważny problem z moją A4 rok 1995 1.9TDI 90 KM. Nie chce mi odpalać rano musze chełtać około 7 razy żeby zaskoczył jak odpali to już później jest ok dodam że świece zostały wymienione na nowe zaworek przeciw zwrotny na filtrze również, do tego czujnik od mwody był walnięty też wymieniłem . Jak przekręce kluczyk nie chcą się grzać świece natomiast jak odepne kostke od czujnika wody to wtedy grzanie świec mam i moge odpalić bez problemu gdzie szukać usterki. Vagiem też był sprawdzany i tylko był błąd czujnika ale został on wymieniony. i powinno chodzić .BARDZO PROSZE O POMOC bardzo prosze.. :cry:

    [ Komentarz dodany przez: Murzyn: 02-04-2007, 18:28 ]

    prosze o zapoznanie sie z regulaminem i nazwanie porzadnie tematu!!

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam ponownie regulamin jest zapoznany a także w dziale newbie przywitałem się ze wszystkimi.

    [ Dodano: 02-04-2007, 18:36 ]

    Bardzo prosze o pomoc :cry:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Murzyn

    kolega pre dal Ci juz chyba wyczerpujaca odpowiedz

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Powiem tak jeżeli mi odpali to później nie ma żadnego problamu z odpaleniem dziś zawiozłem do mechanika powiedział że może być zerwany klin na wale i mogło przestawić rozrząd ale co ma to ,wspólnego. :exclaim:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kąt wtrysku ponoć jest ok ile powinien wynosić to może jutro coś podpowiem mechanikowi

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mechanicznie na pompie ok 3stopni, jak sprawdzasz vagiem to chyba 48-51 :rolleyes: poszukaj bylo na forum

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki jutro sprawdze na Vagu jaki jest kąt wtrysku. ale wydaje mi siędziwne bo mi świec wogule nie grzeje a powinien jak odepne czujnik od wody to grzeje i zapala na tyk przekaźniki też są w pożo.ale jak zapali to idzie jak burza zobacze wszystko jutro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Dzięki jutro sprawdze na Vagu jaki jest kąt wtrysku. ale wydaje mi siędziwne bo mi świec wogule nie grzeje a powinien jak odepne czujnik od wody to grzeje i zapala na tyk przekaźniki też są w pożo.ale jak zapali to idzie jak burza zobacze wszystko jutro

    to ze po odpieciu czunika furmanka zapala to nie znaczy ze czujnik jest walniety .... bez czujnika ECU zalewa max dawke paliwa i zapala grzanie swieczek stad brak (teoretycvzny) problemow z odpaleniem furmanki ....

    P.S w dzisiejszych temp grzanie swiec nie ma najmniejszego znaczenia (jest za cieplo :exclaim: ) wiec zostaw to w spokoju ....

    zrob diagnoze Vag'iem ,sprawdz kat wtrysku bo podejrzenia mechanika sa jak najbardziej słuszne :exclaim: (wiecej na ten temat dowiesz sie w opcji szukaj :wink: )

    p.s czy przy ciezkim odpalaniu dymi na biało ... :question:

    czujnik temp cieczy jest uszkodzony kup jakis porządny i będzie wszystko ok

    zbyt pochopna diagnoza .... obawiam sie ze bledna .... :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć kolego czujnik wymienony i powinno być ok a co do dymu to każdy traktorek puści dymek przy odpalaniu wydaje mi się że to szary dymek był ale puźniej już nie puszcza żadnego dymku

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Cześć kolego czujnik wymienony i powinno być ok a co do dymu to każdy traktorek puści dymek przy odpalaniu wydaje mi się że to szary dymek był ale puźniej już nie puszcza żadnego dymku

    i znowu jestes w błedzie .... :wink:

    wydaje mi się że to szary dymek był ale puźniej już nie puszcza żadnego dymku

    a moze biało/szary .... :question: ... :wink:

    p.s czekam na dalszy rozwoj wydarzen ....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Możliwe że pod ten kolor podchodzi o 15 ide do mechanika po odbiór ciekaw ile mnie skasuje przy okazji zapytam się jaki jest kąt wtrysku .może mi powie :twisted: ostatnio byłem u niego to skasował mnie 40 zeta za samopodpięcie i mówił że nie było błędów tylko czujnik walnięty i wymienił zobaczymy czy coś pokombinował

    [ Dodano: 04-04-2007, 09:03 ]

    Witam właśnie wróciłem od mechanika i aż mi włosy zdembiały już wiem jaki był poroblem z odpaleniem wymienił dwa wtryski i napisał kartke co trzeba jeszcze wymienić za wtryski skasował mnie 800 zeta a litanie napisał na kartce i mówił że powinienem sie zmieścić w 2500 tyś z naprawą. przede wszystkim 4 wahacze pewnie wezme FEBI bo słyszałem że one są z wyższej półki klocki hamulcowe 4 szt wentylator od chłodnicy chodzi o to śmigło :cry: łożyska w kołach i najprawdopodobnie łożysko od sprzęgła bo jak wcisne to sie lekko tłucze tylko nioewiem czy takie łożysko same można wymienić czy trzeba całe sprzęgło . To tylk ach powiedział również że pozostałe dwa wtryski można przeczyścić pasowało by ewentualnie wymienić POZDRAWIAM WSZYSTKICH No to sie troche kasy pozbęde :cry::cry::cry::cry:

    [ Dodano: 04-04-2007, 09:04 ]

    I co otym sądzicie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wymienił dwa wtryski i napisał kartke co trzeba jeszcze wymienić za wtryski skasował mnie 800

    nie pamiętam dokładnie, ale to chyba dość dużo ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    wymienił dwa wtryski i napisał kartke co trzeba jeszcze wymienić za wtryski skasował mnie 800

    nie pamiętam dokładnie, ale to chyba dość dużo ?

    za 800 zeta mozna kupic komplet nowych wtryskiwaczy ... :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ten temat został już wyczerpany więc pozwole sobie go zamknąć

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy