Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie wchodzi na obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z seatem ibizą 2009r 1.9 TDI BXJ. Auto odpala ale nie wchodzi na obroty. Z tego co widziałem ktoś robił EGR off i DPF off. Wydech drożny dolot również, EGR zamknięty, pompa paliwa działa w baku do 1400 jest ok ale powyżej przerywa. Poprawiałem styki PD ale nic się nie zmieniło.  

 

 

Edytowane przez Ma1477
Opublikowano

Glupie pytanie ale... Nie zatankowales czasem benzyny?

Opublikowano

Auto świeżo kupione zatankowane było do pełna. Próbowałem odpalić z butelki żeby pominąć pompę paliwa w baku i czuć diesla.

Opublikowano

Ale sprawdziłem odpaliłem na świeżym dieslu i to nie to ? Wymienię jeszcze czujnik g28 wału. Może być coś nie tak z ECU ale nie mam jak sprawdzić.

Opublikowano

dodaje logi

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Czujnik g28 wymieniony dalej to samo ?

Opublikowano

zobacz sobie jakie masz wartosci w grupie 18 po dodaniu gazu- u Ciebie wszytkie pokazuja 128.

powinno pokazywac 4 

jedyne opcje : to brak dobrego kontaktu elektrycznego albo uklad Ci sie zapowietrza.

Opublikowano (edytowane)

Tutaj ktoś pokazuje wszystkie bloki na aucie które działa. Wtryski powinny pokazywać same 0 jak pedał wciskam a jak puszczam to 4. Jednak bls pokazuje 128 jak puszcza się gaz więc to norma. Moje przerywanie za każdym razem zaczyna się od 1470 obrotów. Próbowałem odłączać po kolei wszystkie wtryski i dzieje się tak samo. Jak go holowalem to wrzuciłem 2-gi bieg i miałem ponad 2tyś obr. jak wciskałem wtedy gaz to było zero reakcji. Konektorki doginałem, cewki sprawdzałem. Jak trzymam go na 1470 obrotów to delikatnie przerywa. Poniżej tych obrotów jest wszystko wzorowo. Wydaje mi się że jak by łapał powietrze to przerywał by cały czas.

 

 

 

Edytowane przez Ma1477
Opublikowano

a zrób log dynamiczny 003+008+011

i dynamiczny 013+023 będzie widać czy BIPy lecą w dół

Opublikowano

Lecą do góry ale idę zrobić puki auta nie oddałem do gościa od chip tuningu.

Opublikowano
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

zobacz czy masz gdzieś wskazania z czujnika egt, DPF off tylko ciekawe czy dalej nie są dostępne grupy...

było już kiedyś, że tak ograniczało auto bo zawyżał czujnik EGT...

 

Opublikowano

Zaraz nagram bo są dalsze grupy. Z tego co widziałem to czujnik różnicy ciśnień jest zepsuty mechanicznie.

Opublikowano

Oddaj auto do tjunera bo ktoś cos zje..ał

 

Opublikowano

 

 

Opublikowano

Też mi się wydaje że ktoś program zj***ł bo wszystko wygląda ok ale ograniczone są obroty.

Opublikowano

No i własnie ta temperatura 930 stopni ogranicza Ci auto :P

Opublikowano

Egt uwalone? Spróbuję znaleźć czujnik i podmienić. Może z mojego A6 C7 2.0 TDI podejdzie ?

Opublikowano

A po odłączeniu nie powinien chodzić normalnie?

Opublikowano

jedz odrazu z tym do tuner, egt na takim poziomie to max jak na ten silnik.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...