Gelooo Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 Szybki temat ale szukając jest duzo sprzecznych info i niewiele konkretów a mianowicie. A4 b7 1.8 t bfb ma 3 srednice na każdym odcinku inna: przy samym tłumiku 48mm rura pomiędzy tłumikiem a koncowka 60mm a sam koniec rozszerza sie do 72mm. Pytanie czy wlot koncowki brac 60 i powinno to sie nasunac bardzo ciasno na istniejącą rure fi 60 czy moze 63 mm i miec ewentualnie milimetrowe korekty? Pseudo nakładki carbonowe maja srednice 89 i 101 wiec same kwasowki sa mniejsze , przy opcji 89 wychodzi tak jakbym na istniejącą koncowke serii 80mm dodał nakładkę wiec jak juz to 101. Zdjecie poglądowe dla tych bez wyobraźni. Jezeli ktos montowal cos podobnego niech podzieli sie doświadczeniem z gory dzieki.
Gelooo Opublikowano 11 Lutego 2022 Autor Opublikowano 11 Lutego 2022 Moze ma ktos foty jak to wyglada na b7 i ewentualnie srednice
3r4 Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 na chłopski rozum to 3mm na rurze to może być dosyć dużo luzu, a te sklepowe końcówki zazwyczaj są nacinane, żeby końcówka weszła na rurę
Gelooo Opublikowano 11 Lutego 2022 Autor Opublikowano 11 Lutego 2022 Sa nacinane po to zeby ewentualnie cos tam obejma ścisnęła wg opisu na opasce od 60 do 63 ewentualnie zawsze mozna ustawic i przyłapać spawem punktowo. Tez bardziej skłaniam sie ku opcji 60 z tego co widzialem jest to srednica wewnatrz a ja mierzylem po zewnatrz wiec wszystko powinno sie spasowac ladnie ewentualnie obczyscic papierkiem. Wiec pozostaje dylemat 89 czy 101 nie ma bardzo fotek na b7.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się