LukiPL Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 (edytowane) Cześć, jestem nowy i potrzebuję analizę logów ponieważ pojawia się błąd "17536 Fuel Trim: Bank 1 System too Lean P1128-001- Upper Limit Exceeded" log 002 033 i 115 na PB: Grupy 002, 033, 115: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_gT9n9F.html i na LPG: Grupy 002, 033, 115: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_Co9Gx.html Myślę się że przepływka ma niskie wartości ale chcę się upewnić że trzeba ją wymienić. Edytowane 21 Lutego 2022 przez LukiPL
MichauKR Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 (edytowane) Przepływka ma niskie wartości, bo boostu nie osiąga zadanego. Nie ma tam więcej błędów? Kasowałeś błędy przed logami? Pytanie czy problem z sterowaniem turbo czy sama turbina już kaput, a może tryb awaryjny przez błędy. Logi zrób na przyszłość normalnie 2+33, 3+20, 115+118, bo z tych nie wszystko widać. Edytowane 21 Lutego 2022 przez MichauKR poprawka
przem8 Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 Wygląda jakby był w trybie awaryjnym. Jeśli jednak logi były zaraz po kasowaniu błędów to turbo nie dmucha.
LukiPL Opublikowano 21 Lutego 2022 Autor Opublikowano 21 Lutego 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, MichauKR napisał: Przepływka ma niskie wartości, bo boostu nie osiąga zadanego. Nie ma tam więcej błędów? Kasowałeś błędy przed logami? Pytanie czy problem z sterowaniem turbo czy sama turbina już kaput i tryb awaryjny przez błędy. Logi zrób na przyszłość normalnie 2+33, 3+20, 115+118, bo z tych nie wszystko widać. Ok, teraz nie ma żadnego błędu. Zrobiłem logi na Pb takie jak: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_IRz33D.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_5e1G2o.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_E3Q82M1.html Edytowane 21 Lutego 2022 przez LukiPL
MichauKR Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 No i teraz całkiem inaczej to wygląda, teraz kasowałeś błędy i widać, że przepływka kaput, turbo dmucha to co ma zadane, wcześniej jechał w trybie awaryjnym, bo błędów przed logiem nie skasowałeś Trochę turbo przeładowuje jak wstaje, ale na pierwszy rzut przepływka.
LukiPL Opublikowano 21 Lutego 2022 Autor Opublikowano 21 Lutego 2022 Teraz, MichauKR napisał: No i teraz całkiem inaczej to wygląda, teraz kasowałeś błędy i widać, że przepływka kaput, turbo dmucha to co ma zadane, wcześniej jechał w trybie awaryjnym, bo błędów przed logiem nie skasowałeś Trochę turbo przeładowuje jak wstaje, ale na pierwszy rzut przepływka. Błąd musiał wejść zaraz po skasowaniu bo kasowałem, tak czy inaczej dzięki za analizę logów. Kupię nową przepływkę i wrzucę logi ponownie.
LukiPL Opublikowano 25 Lutego 2022 Autor Opublikowano 25 Lutego 2022 (edytowane) Dodaję logi na LPG po wymianie przepływomierza i proszę o analizę : Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_4A96yy.html Grupy 003, 033: http://vaglogi.pl/log-003_033_rt9OKO.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9VGyg09.html Logi na PB: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1m2y1r7.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_BL4YB57.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4a7e1Z2.html Edytowane 25 Lutego 2022 przez LukiPL
MichauKR Opublikowano 25 Lutego 2022 Opublikowano 25 Lutego 2022 Teraz jest okej, na benzynie nie dużo cofa zapłon na 4cyl z dołu, logi na 95 czy 98? Może świeca/cewka się tam kończyć ale jest w normie. Na lpg ok.
pelonek1 Opublikowano 25 Lutego 2022 Opublikowano 25 Lutego 2022 (edytowane) 9 minut temu, MichauKR napisał: Teraz jest okej, na benzynie nie dużo cofa zapłon na 4cyl z dołu, logi na 95 czy 98? Może świeca/cewka się tam kończyć ale jest w normie. Na lpg ok. Na LPG też cofa na drugim i trzecim tylko bardziej góra, jednak takie cofanie jest w normie. Reszta ok a raczej wsio ok bo takie cofki to jakby ich nie było. Nawet LPG dobrze wystrojone przynajmniej pod pełnym obciążeniem. Edytowane 25 Lutego 2022 przez pelonek1
LukiPL Opublikowano 25 Lutego 2022 Autor Opublikowano 25 Lutego 2022 7 minut temu, MichauKR napisał: Teraz jest okej, na benzynie nie dużo cofa zapłon na 4cyl z dołu, logi na 95 czy 98? Może świeca/cewka się tam kończyć ale jest w normie. Na lpg ok. Logi na Benzynie 95, świece są świeże więc je wykluczam.
LukiPL Opublikowano 25 Lutego 2022 Autor Opublikowano 25 Lutego 2022 4 minuty temu, pelonek1 napisał: Na LPG też cofa na drugim i trzecim tylko bardziej góra, jednak takie cofanie jest w normie. Reszta ok a raczej wsio ok bo takie cofki to jakby ich nie było. Nawet LPG dobrze wystrojone przynajmniej pod pełnym obciążeniem. No zobaczę jak teraz będzie auto jeździć na lpg i czy będzie dalej zapalał się check, co do wtryskiwaczy LPG to są one stare i może to powoduje te cofki
A4_B6_1.8T Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Hej, mogę prosić o informację odnośnie LOGów? Dynamiczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_fFw0AU1.html (LPG) Grupy 003, 020, 118: http://vaglogi.pl/log-003_020_118_dp9r428.html (LPG) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_1BR24.html (PB)
przem8 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 (edytowane) A gdzie 2+33? Turbo słabo trzyma zadane doładowanie i trochę słabo wstaje. Edytowane 21 Kwietnia 2022 przez przem8
A4_B6_1.8T Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 1 godzinę temu, przem8 napisał: A gdzie 2+33? Turbo słabo trzyma zadane doładowanie i trochę słabo wstaje. Hej, to są moje pierwsze kroki na vcds i błądzę jak dziecko we mgle Dynamiczne na LPG Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_mFyel8I.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_U6rR535.html Grupy 002, 032: http://vaglogi.pl/log-002_032_RD7d1.html Byłem u Gazownika bo miałem błąd ubogiej mieszanki to trochę podniósł ale twierdzi że to nie wina gazu bo mam też wysokie korekty długoterminowe na PB. I teraz tak patrzę to zamiast 033 to wyszło mi 032
pelonek1 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 27 minut temu, A4_B6_1.8T napisał: I teraz tak patrzę to zamiast 033 to wyszło mi 032 Do poprawki. Zrób jeszcze raz 2+33, 3+20, 115+118 na PB, dodatkowo 2+33 na LPG przed każdym logiem kasuj błędy, nawet jak nie ma.
przem8 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 42 minuty temu, A4_B6_1.8T napisał: to są moje pierwsze kroki na vcds i błądzę jak dziecko we mgle Przeciez masz temat jak i jakie logi robic więc ameryki nie odkrywasz. Napewno masz jakis program zrobiony, a jakbys zrobił poprawnie logi to bys wiecej wiedzial. Przekaz gazownikowi, że nie stroi się instalacji na niesprawnym aucie. Skoro twierdził, że wg niego jest źle na benzynie to po c**j tykał? W sumie wiem, stówka piechotą nie chodzi
A4_B6_1.8T Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 1 godzinę temu, przem8 napisał: Przeciez masz temat jak i jakie logi robic więc ameryki nie odkrywasz. Napewno masz jakis program zrobiony, a jakbys zrobił poprawnie logi to bys wiecej wiedzial. Przekaz gazownikowi, że nie stroi się instalacji na niesprawnym aucie. Skoro twierdził, że wg niego jest źle na benzynie to po c**j tykał? W sumie wiem, stówka piechotą nie chodzi Ameryki może i nie ale z programem pierwsze kroki. Tykał aby nie było ubogo na LPG - powiedział że jak będzie na PB ok to mam podjechać na regulację. Nie każdy gazownik bierze stówkę za podłączenie. Ten nie brał nic. Z tego co wiem to nie ma programu.
przem8 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 26 minut temu, A4_B6_1.8T napisał: tego co wiem to nie ma programu. A ja widzę, że jest.
A4_B6_1.8T Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 3 godziny temu, pelonek1 napisał: Do poprawki. Zrób jeszcze raz 2+33, 3+20, 115+118 na PB, dodatkowo 2+33 na LPG przed każdym logiem kasuj błędy, nawet jak nie ma. Hej, zrobiłem nowe logi wg tego co podałeś. Błędów nie było ale klikałem tak jak pisałeś. Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_7oi3niD.html (PB) Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_NgihH40.html (PB) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8WLd4A2.html (LPG) Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_P599k.html (PB) Da radę coś konkretnego z tego wyczytać?
przem8 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Opublikowano 21 Kwietnia 2022 Wtryski pętlą. Sprawdz ciśnienie paliwa podczas jazdy, przepływka też jakby trochę zaniżała i strasznie cofa zapłony. Lpg to dramat w tym momencie. Już lepiej na benie jeździć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się