Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

jestem nowy i potrzebuję analizę logów ponieważ pojawia się błąd

"17536 Fuel Trim: Bank 1 System too Lean P1128-001- Upper Limit Exceeded"

log 002 033 i 115 na PB:

 
i na LPG:
 

Myślę się że przepływka ma niskie wartości ale chcę się upewnić że trzeba ją wymienić.

 

Edytowane przez LukiPL
Opublikowano (edytowane)

Przepływka ma niskie wartości, bo boostu nie osiąga zadanego. Nie ma tam więcej błędów? Kasowałeś błędy przed logami?
Pytanie czy problem z sterowaniem turbo czy sama turbina już kaput, a może tryb awaryjny przez błędy. Logi zrób na przyszłość normalnie 2+33, 3+20, 115+118, bo z tych nie wszystko widać.

Edytowane przez MichauKR
poprawka
Opublikowano

Wygląda jakby był w trybie awaryjnym. Jeśli jednak logi były zaraz po kasowaniu błędów to turbo nie dmucha.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, MichauKR napisał:

Przepływka ma niskie wartości, bo boostu nie osiąga zadanego. Nie ma tam więcej błędów? Kasowałeś błędy przed logami?
Pytanie czy problem z sterowaniem turbo czy sama turbina już kaput i tryb awaryjny przez błędy. Logi zrób na przyszłość normalnie 2+33, 3+20, 115+118, bo z tych nie wszystko widać.

Ok, teraz nie ma żadnego błędu.

Zrobiłem logi na Pb takie jak:

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_IRz33D.html

Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_5e1G2o.html

Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_E3Q82M1.html

 

 

Edytowane przez LukiPL
Opublikowano

No i teraz całkiem inaczej to wygląda, teraz kasowałeś błędy i widać, że przepływka kaput, turbo dmucha to co ma zadane, wcześniej jechał w trybie awaryjnym, bo błędów przed logiem nie skasowałeś ;) Trochę turbo przeładowuje jak wstaje, ale na pierwszy rzut przepływka.

Opublikowano
Teraz, MichauKR napisał:

No i teraz całkiem inaczej to wygląda, teraz kasowałeś błędy i widać, że przepływka kaput, turbo dmucha to co ma zadane, wcześniej jechał w trybie awaryjnym, bo błędów przed logiem nie skasowałeś ;) Trochę turbo przeładowuje jak wstaje, ale na pierwszy rzut przepływka.

Błąd musiał wejść zaraz po skasowaniu bo kasowałem, tak czy inaczej dzięki za analizę logów. Kupię nową przepływkę i wrzucę logi ponownie.

Opublikowano (edytowane)

Dodaję logi na LPG po wymianie przepływomierza i proszę o analizę :

Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_4A96yy.html
Grupy 003, 033: http://vaglogi.pl/log-003_033_rt9OKO.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_9VGyg09.html

Logi na PB:

Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_1m2y1r7.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_BL4YB57.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_4a7e1Z2.html

Edytowane przez LukiPL
Opublikowano

Teraz jest okej, na benzynie nie dużo cofa zapłon na 4cyl z dołu, logi na 95 czy 98? Może świeca/cewka się tam kończyć ale jest w normie.
Na lpg ok.

 

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, MichauKR napisał:

Teraz jest okej, na benzynie nie dużo cofa zapłon na 4cyl z dołu, logi na 95 czy 98? Może świeca/cewka się tam kończyć ale jest w normie.
Na lpg ok.

 

Na LPG też cofa na drugim i trzecim tylko bardziej góra, jednak takie cofanie jest w normie. Reszta ok a raczej wsio ok bo takie cofki to jakby ich nie było.

Nawet LPG dobrze wystrojone przynajmniej pod pełnym obciążeniem.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano
7 minut temu, MichauKR napisał:

Teraz jest okej, na benzynie nie dużo cofa zapłon na 4cyl z dołu, logi na 95 czy 98? Może świeca/cewka się tam kończyć ale jest w normie.
Na lpg ok.

 

Logi na Benzynie 95, świece są świeże więc je wykluczam.

Opublikowano
4 minuty temu, pelonek1 napisał:

Na LPG też cofa na drugim i trzecim tylko bardziej góra, jednak takie cofanie jest w normie. Reszta ok a raczej wsio ok bo takie cofki to jakby ich nie było.

Nawet LPG dobrze wystrojone przynajmniej pod pełnym obciążeniem.

No zobaczę jak teraz będzie auto jeździć na lpg i czy będzie dalej zapalał się check, co do wtryskiwaczy LPG to są one stare i może to powoduje te cofki

Opublikowano

Hej,

mogę prosić o informację odnośnie LOGów? 

Dynamiczny:
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_fFw0AU1.html (LPG)
Grupy 003, 020, 118: http://vaglogi.pl/log-003_020_118_dp9r428.html (LPG)
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_1BR24.html (PB)

Opublikowano (edytowane)

A gdzie 2+33? Turbo słabo trzyma zadane doładowanie i trochę słabo wstaje.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał:

A gdzie 2+33? Turbo słabo trzyma zadane doładowanie i trochę słabo wstaje.

Hej,

to są moje pierwsze kroki na vcds i błądzę jak dziecko we mgle :(

 

Dynamiczne na LPG
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_mFyel8I.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_U6rR535.html
Grupy 002, 032: http://vaglogi.pl/log-002_032_RD7d1.html

Byłem u Gazownika bo miałem błąd ubogiej mieszanki to trochę podniósł ale twierdzi że to nie wina gazu bo mam też wysokie korekty długoterminowe na PB. 

I teraz tak patrzę to zamiast 033 to wyszło mi 032 :(  

Opublikowano
27 minut temu, A4_B6_1.8T napisał:

I teraz tak patrzę to zamiast 033 to wyszło mi 032

Do poprawki.

Zrób jeszcze raz 2+33, 3+20, 115+118 na PB,

dodatkowo 2+33 na LPG

przed każdym logiem kasuj błędy, nawet jak nie ma.

Opublikowano
42 minuty temu, A4_B6_1.8T napisał:

to są moje pierwsze kroki na vcds i błądzę jak dziecko we mgle :(

Przeciez masz temat jak i jakie logi robic więc ameryki nie odkrywasz. 

Napewno masz jakis program zrobiony, a jakbys zrobił poprawnie logi to bys wiecej wiedzial. 

Przekaz gazownikowi, że nie stroi się instalacji na niesprawnym aucie. Skoro twierdził, że wg niego jest źle na benzynie to po c**j tykał? W sumie wiem, stówka piechotą nie chodzi :P

Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał:

Przeciez masz temat jak i jakie logi robic więc ameryki nie odkrywasz. 

Napewno masz jakis program zrobiony, a jakbys zrobił poprawnie logi to bys wiecej wiedzial. 

Przekaz gazownikowi, że nie stroi się instalacji na niesprawnym aucie. Skoro twierdził, że wg niego jest źle na benzynie to po c**j tykał? W sumie wiem, stówka piechotą nie chodzi :P

Ameryki może i nie ale z programem pierwsze kroki.

Tykał aby nie było ubogo na LPG - powiedział że jak będzie na PB ok to mam podjechać na regulację.

Nie każdy gazownik bierze  stówkę za podłączenie. Ten nie brał nic. Z tego co wiem to nie ma programu.  

Opublikowano
26 minut temu, A4_B6_1.8T napisał:

tego co wiem to nie ma programu.

A ja widzę, że jest. 

Opublikowano
3 godziny temu, pelonek1 napisał:

Do poprawki.

Zrób jeszcze raz 2+33, 3+20, 115+118 na PB,

dodatkowo 2+33 na LPG

przed każdym logiem kasuj błędy, nawet jak nie ma.

Hej,

zrobiłem nowe logi wg tego co podałeś. Błędów nie było ale klikałem tak jak pisałeś. 

Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_7oi3niD.html (PB)
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_NgihH40.html (PB)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8WLd4A2.html (LPG)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_P599k.html (PB)

 

Da radę coś konkretnego z tego wyczytać? 

 

 

 

Opublikowano

Wtryski pętlą. Sprawdz ciśnienie paliwa podczas jazdy, przepływka też jakby trochę zaniżała i strasznie cofa zapłony. Lpg to dramat w tym momencie. Już lepiej na benie jeździć. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...