ksiadzDOBRODZIEJ Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam ponownie. Na vagu mam wciąż błąd: 792 włącznik ciśnieniowy klimatyzacji-F129 przerwa lub zwarcie do masy (czy to ten czujnik wkręcony do chłodnicy klimy) Czujnik wymieniłem już 2 razy i wciąż to samo. Po odpięciu wtyczki czujnika z zmostkowaniu w kostce bodajże 1 i 3 klima odpala,da się nią sterować itd... Tylko zastanawiam się które piny w czujniku są zwierane, u mnie w tej chwili 1 i 2 ,i czy czujnik wkręcony czy wykręcony wciąż te same zwarte,klima nabita,i teraz juz nie wiem czy za dużo nabili czy za mało czy czujnik zepsuty.
Gość Iceman Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 z tego co piszesz wynika że masz uszkodzony czujnik ciśnienia
ksiadzDOBRODZIEJ Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 z tego co piszesz wynika że masz uszkodzony czujnik ciśnienia Tylko to musiałby być jakiś pech,2 czujniki zepsute:)? W zasadzie to przydałby mi się schemat i opis działania czujnika.
Daimos Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 A może rzeczywiście jest źle nabita klima, tzn za mało gazu
master_a4 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 ja mam podobny problem, na vagu wyskakuje mi błąd: włącznik ciśnienia klimatyzacji, przerwa lub zwarcie do masy, klima jest nabita, czujnik zamieniałem na drugi aby sprawdzić i nadal nie hula:/ gdzie tej usterki szukać sam już nie wiem:/
Gość Iceman Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 z tego co piszesz wynika że masz uszkodzony czujnik ciśnienia Tylko to musiałby być jakiś pech,2 czujniki zepsute:)? W zasadzie to przydałby mi się schemat i opis działania czujnika. przeczytaj co napisałeś , mostkujesz piny presostatu i klima działa ,więc ??????
ksiadzDOBRODZIEJ Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 z tego co piszesz wynika że masz uszkodzony czujnik ciśnienia Tylko to musiałby być jakiś pech,2 czujniki zepsute:)? W zasadzie to przydałby mi się schemat i opis działania czujnika. przeczytaj co napisałeś , mostkujesz piny presostatu i klima działa ,więc ?????? Wiec?Wychodzi że albo czujnik albo stan czynnika.Tylko że: 1- po nabiciu klimy i stwierdzeniu awarii czujnika kupiłem nowy ori http://www.sklep.climateam.pl/product_info.php/manufacturers_id/12/products_id/144 dokładnie taki jak byl,klima dalej nie działa -ten sam błąd 2- jadę do warsztatu gdzie mi klimę nabijali abo sprawdzić czy jest czynnik i by potwierdzić jego ilość-wszystko oki 3-oddaje czujnik twierdząc że jest uszkodzony i wymieniam na nowy,i co ,i nic dalej to samo. Wypinam kostkę z czujnika,są 4 piny każdy ponumerowany od 1-4.W tej chwili dokładnie nie pamiętam(dziś to sprawdzę i sobie spisze) ale bodajże zakrecony czujnik mi zwiera 1 i 2,w kostce chyba na 1 jest "+" ,aby odpalić klimę ręcznie muszę zrobić mostek miedzy pinami 1 i 3(oczywiście przez lampkę).Dlatego chciałem schemat działania ,żeby wiedzieć które piny powinny się kiedy zwierać.Sprawdzałem też wiązkę 4 kabli które idą od czujnika ,czy coś nie jest pomieszane ale oczywiście oki,bez przebić i zgodnie z kolorami. Moja prośba,czy mógłby ktoś sprawdzić miernikiem które piny w czujniku są zwarte przy poprawnym ciśnieniu i dobrym czujniku, bo już tracę siły.Oczywiście ten rocznik Autka. Pozdrawiam
Pablito12 Opublikowano 29 Lipca 2018 Opublikowano 29 Lipca 2018 Pin 1 i 2 musi być przepływ prądu jeśli jest prawidłowe ciśnienie kable idą do klimatronika. A pin 3 i 4 rozwarty (brak przepływu) Przepływ jest gdy ciśnienie jest za duże i wlancza 2gi bieg wiatraka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się