Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podciśnienia a4b6 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problem lewego powietrza w układzie dolotowym.

Wymieniłem odmę, eżektor zawór jednostronny, nawet świece na platynowe NGK nadal mam ten sam problem. 

Spędziłem kilka godzin na zalewaniu przewodów podcisnieniowych mydlinami. Nadal efektu brak...

Objawami są zbyt uboga mieszanka i wolno opadające obroty przy nagrzanym silniku.

Korekty sondy lambda są wysoko.na + co kończy się żółtym chekiem na blacie i trybem awaryjnym.

Piszę tutaj z pytaniem czy jest ktoś w stanie usunąć mi zbędne przewody podciśnieniowe, wyrzucić pompę Sai, jestem z lubelskiego mogę podjechać gdzie będzie trzeba. Nie chcę sam się za to zabierać chociaż to jest kilka min roboty, ale znając moje szczęście coś pomyle i będzie kwas.

Gdyby ktoś mógł mi pomóc proszę o PW ewentualnie pod postem .

Pozdrawiam

Edytowane przez Jacek Mamra
Opublikowano
13 minut temu, Jacek Mamra napisał:

Spędziłem kilka godzin na zalewaniu przewodów podcisnieniowych mydlinami.

Szczelność kompresorem się sprawdza ciśnieniowo.

Logi jakieś masz zrobione? Jakies błędy prócz ubogiej mieszanki?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tak sprawdzałem kompresorem i mydlinami, żadnych nieszczelności nie stwierdziłem, logi zrobię jutro ale ewidentnie ewidentnie objawy są typowe dla nieszczelność układu dolotowego, więc chciałbym wszystko co może powodować problem wyrzucić od razu z pompą Sai

Opublikowano (edytowane)

Z tego co kojarzę to miałeś przepływke podmienić... Jakbyś miał nieszczelność to by wyszła albo coś źle robisz.

Pytanie czy ezektor i zaworek odmy jednokierunkowy kupiłeś ori, jak nie to zyebałeś sprawę :D

Edytowane przez przem8
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

No, kupiłem zamiennik stary przepuszczał w którąś ze stron nowy już nie.

Szczelność sprawdzałem wg filmu na Youtube, 

Korekty w 32kanale grupa ll +25

Dlatego check się zapalił.

Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem wyrzucenia zbędnych przewodów podcisnieniowych i przyznam się szczerze nie chciałem inwestować w ezektor skoro i tak miał być usunięty.

Przeplywki nie sprawdziłem znajomy sprzedał podobne audi tak że nawet nie zabardzo mam jak podmienić :/ jak się uda jeszcze wieczorem wykasuje błędy i zrobię logi. 

Zaworek odmy Febi w IC trzeba było czekać na Ori, a potrzebowałem na już (po wymianie obroty przestały falować)

Edytowane przez Jacek Mamra
Opublikowano
1 minutę temu, Jacek Mamra napisał:

No, kupiłem zamiennik stary przepuszczał w którąś ze stron nowy już nie.

Jeśli chodzi o zaworek jednokierunkowy to ma przepuszczać w jedną stronę, a jak kupiłeś toprana to nie ma to prawa działać.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Stary eżektor przepuszczał na jednym z króćców nowy już nie.

Zawór odpowietrzania skrzyni korbowej wymienialem ponad rok temu, wtedy obroty chodziły jak chciały teraz tego nie ma, tylko jakoś powoli schodzi z obrotów jak jest zagrzany, gdy jest zimny np. Zaraz po odpaleniu obroty spadają momentalnie po odpuszczeniu gazu 

Opublikowano

Witam, bardzo dziękuję Przem8 , winowajcą okazał się niesprawny przepływomierz, zaniżał przepływ. Po przekładce z Bex'a korekty są max+4. Przepływ przy 4tys zmienił się o 10-12. 

Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...