Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Komunikat "Switch off engine and check oil level" na FIS


Frugo0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z Audi a4 b8 1.8tfsi 120km . Czasami na wolnych i duzych obrotach na fisie wyskakuje na czerwono kontrolka i komunikat "Switch off engine and check oil level"ci znika po sekundzie lub dwóch lub po dodaniu gazu . Problem pojawił się po wymianie oleju . Silnik po remoncie przejechane 10tys pracuje równo nic się nie dzieje nie bierze oleju. Poziom oleju sprawdzany bagnetem Ok. Na wyświetlaczu też . Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny problem. Problem nie zawsze się pojawia.

Edytowane przez Frugo0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik poziomu oleju w misce olejowej pada. Polecam tylko Ori / firmy producenta, Hella najprawdopodobniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę prosić jakiś nr czujnika . Napewno to jest to ? Bo komunikat jest od ciśnienia ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Frugo0 napisał:

Mogę prosić jakiś nr czujnika . Napewno to jest to ? Bo komunikat jest od ciśnienia ..

Napisałeś, że od poziomu ... .

W dniu 23.03.2022 o 19:47, Frugo0 napisał:

"Switch off engine and check oil level"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No taki komunikat na czerwono i kontrolka gdzieś czytałem że to od ciśnienia i trzeba inny czujnik znowu wymienić . Gdzieś że pompa... Temat tabu a odpowiedzi nie idzie znaleźć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak silnik po remoncie to zgłoś się do wykonawcy tego zlecenia. Jak dał d*py to ma podwójną robotę. 

 

Masz faktury/rachunek/ listę rzeczy wymienionych podczas remontu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja jest ok 

. Problem pojawił się po zmianie oleju . I występuje tylko na wolnych obrotach przy gorącym silniku . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo była sprawdzana. Czytając na zagranicznych forach problem jest przy jakiś czujnikach ale są dwa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te czujniki rzadko kiedy padają. Napisz jaki olej teraz masz, skoro problem jest tylko na ciepłym i na wolnych obrotach, to olej za rzadki lub pompa oleju na wykończeniu jest.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąć manometr i sprawdzić ciśnienie na jałowym kiedy silnik jest zagrzany, musi być minimum 1.5 bara. Osobiście do silników z turbo łał bym tylko 5W40, w tedy miał bym spokój, że to olej nie jest winny zbyt niskiemu ciśnieniu po rozgrzaniu. Jaki olej był zalany po dotarciu i ile to docieranie trwało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motul 5w30 docieranie było ,zgodne z instrukcjami . Nic się nie działo dopuki oleju nie wymieniłem . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...