Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozłączenie akumulatora w Audi A4 B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok dziękuję! 

Opublikowano (edytowane)

Więc tak,sprawa wygląda następująco. Na wtyczce mam 7,56 V. Dzięki za schemat,który mi wysłałeś Muskel. (Z elektroniki orlem nie jestem) . Co do przewodu do Sterownik. Jak go mogę sprawdzić? Sam przewód..? Ewentualnie czy jak odepnę Sterownik z wtyczką,to narobię przysłowiowego"Bigosu" i później będzie trzeba jakoś adaptować,zmieniać itp? Co do samej pompy ona mi buczy,słuchać,czuć jak wibruje podczas wykonywania na OBD. Cały czas jest ten Check Engine i błąd wspomniany dużo wcześniej. 

Czytałem gdzieś że trzeba robić adaptacje tej pompy. Hiszpańskie Forum. Tak jak wspomniałem awaria pojawiła się po odpaleniu po myjni... Może było jakieś zwarcie i rzeczywiście trzeba ją jakoś adaptować... Tylko "głośno myślę" ...  Sprawdziłbym ten przewod pompa Sterownik,tylko czy mogę to zrobić? I ewentualnie jak. Pozdrawiam 

Edytowane przez DedykOOOO
Dopisanie informacji
Opublikowano
Godzinę temu, DedykOOOO napisał(a):

Na wtyczce mam 7,56 V

Na którym przewodzie?

Opublikowano

Na dwóch przewodach. Miernik pozycja prad staly ,do 20V  Przewód brazowy Masa i żółto-czerwony 

Opublikowano

Powinieneś mieć między masą a żółto-czerwonyn napięcie takie, jak na bezpieczniku. Nie bierz masy z brązowego przewodu tylko z punktu masy pod maska.

Następnie zmierz między punktem masy pod maska i brązowym na przejście.

Opublikowano (edytowane)

Hej. Rząd ST1, 12 pozycja licząc od dołu,druga od góry nie mam żadnego bezpiecznika... Puste miejsce, jest to możliwe? Może mechanik zrobił mi jakiś "żart" . Ilu amperowy bezpiecznik tam powinien być.  7,5 A patrząc na Twój wysłany schemat. Wysyłam foto 

 

 

EDIT. Znalazłem sobie punkt masowy pod maską i na przewodzie żółto-czerwonym wychodzi 11,47 V 

 

 

cyt. "Następnie zmierz między punktem masy pod maska i brązowym na przejście" , można bardziej po Polsku "łopatologicznie "?

16759549123676291873804969450812.jpg

Edytowane przez DedykOOOO
Opublikowano (edytowane)

Rzeczywiście dziwna sprawa. Ale kolory przewodów naa wtyczce pompy się zgadzają?

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Hej. Tak kolory się zgadzają. Przewód do kompa jest koloru bialo-niebieski, nie jak na foto bialo'fioletowy. Znalazłem jeszcze coś takiego jak schemat bezpieczników.  Wszystko fajnie i pasuje nawet do Twojego opisu z umiejscowieniem bezpiecznika Pompy i nie tylko ,ale  od rocznika 2018..

AUTOBEZPIECZNIKI.PL

Schemat skrzynki bezpieczników - Audi A4 i S4 B9/8W. Lata produkcji: 2017, 2018, 2019.

 

Opublikowano

Schematy, które wrzuciłem były do rocznika 2016.

Opublikowano

jesli temat rozwiazałes to napisz o tym , tak działa to forum, jesli nie to zmien baterie w mierniku , spraw rezystancje miedzy pinami pompki :) tyle moge podpowiedzieć

Opublikowano

czaki,problem nie jest jeszcze rozwiązany,nie mam ostatnio czasu,żeby tym się zajmować.. Jeżdżę tak już od paru miesięcy,w między czasie zostały rozwiązanie inne problemy,również na tym forum za co zawsze dziękuję i wyjaśniam mniej więcej. Tak jak wspomniałem nie mam zbytnio czasu ostatnio,zmiana mieszkania,przenlmeldowywanie,przerejestrowywanie itd... Miernik ma nowe baterie,mają może z 2 miesiące. Co do rezystencji,sprawdzę i dam znać. W kwietniu jadę do Polski,wstępnie jestem umówiony u zaufanego mechanika/elektromechanika. Jeżeli sam nie rozwiąże problemu a On tak,wszystko tutaj napiszę "co jak gdzie". Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli 

 

Opublikowano

Witam! Chciałbym się dowiedzieć czy rozwiązałeś problem? Mam ten sam kod błędu w tym samym silniku i nie wiem jak usunąć awarię. Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie po dluzszej przerwie. 

A więc tak, sprawdzilem PIN 35 we wtyczce przy ECU i nie ma zadnego sladu,sprawdziłem miernikiem ciągłosc przwodu ECU-POMPA v188 i sygnal jest, sam prąd dociera do pompy, pompa wibruje przy testach, a na wtyczce jest napięcie 11,90v.
Dla przypomnienia,kupilem wczesniej uzywkę i błąd był ten sam, nie mogę go usunąć.

Zastanawiam się jeszcze czy przy wtyczce nie podpiąć zarówki 50 tki i sprawdzic czy napięcie nie spada.. Jak myślicie? Problem jest z otwartym obiegiem, moze gdzies na masie powinienem jeszcze cos sprawdzic?

 

Edytowane przez DedykOOOO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...