DedykOOOO Opublikowano 9 Lutego 2023 Autor Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Więc tak,sprawa wygląda następująco. Na wtyczce mam 7,56 V. Dzięki za schemat,który mi wysłałeś Muskel. (Z elektroniki orlem nie jestem) . Co do przewodu do Sterownik. Jak go mogę sprawdzić? Sam przewód..? Ewentualnie czy jak odepnę Sterownik z wtyczką,to narobię przysłowiowego"Bigosu" i później będzie trzeba jakoś adaptować,zmieniać itp? Co do samej pompy ona mi buczy,słuchać,czuć jak wibruje podczas wykonywania na OBD. Cały czas jest ten Check Engine i błąd wspomniany dużo wcześniej. Czytałem gdzieś że trzeba robić adaptacje tej pompy. Hiszpańskie Forum. Tak jak wspomniałem awaria pojawiła się po odpaleniu po myjni... Może było jakieś zwarcie i rzeczywiście trzeba ją jakoś adaptować... Tylko "głośno myślę" ... Sprawdziłbym ten przewod pompa Sterownik,tylko czy mogę to zrobić? I ewentualnie jak. Pozdrawiam Edytowane 9 Lutego 2023 przez DedykOOOO Dopisanie informacji
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 Godzinę temu, DedykOOOO napisał(a): Na wtyczce mam 7,56 V Na którym przewodzie?
DedykOOOO Opublikowano 9 Lutego 2023 Autor Opublikowano 9 Lutego 2023 Na dwóch przewodach. Miernik pozycja prad staly ,do 20V Przewód brazowy Masa i żółto-czerwony
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 Powinieneś mieć między masą a żółto-czerwonyn napięcie takie, jak na bezpieczniku. Nie bierz masy z brązowego przewodu tylko z punktu masy pod maska. Następnie zmierz między punktem masy pod maska i brązowym na przejście.
DedykOOOO Opublikowano 9 Lutego 2023 Autor Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Hej. Rząd ST1, 12 pozycja licząc od dołu,druga od góry nie mam żadnego bezpiecznika... Puste miejsce, jest to możliwe? Może mechanik zrobił mi jakiś "żart" . Ilu amperowy bezpiecznik tam powinien być. 7,5 A patrząc na Twój wysłany schemat. Wysyłam foto EDIT. Znalazłem sobie punkt masowy pod maską i na przewodzie żółto-czerwonym wychodzi 11,47 V cyt. "Następnie zmierz między punktem masy pod maska i brązowym na przejście" , można bardziej po Polsku "łopatologicznie "? Edytowane 9 Lutego 2023 przez DedykOOOO
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 (edytowane) Rzeczywiście dziwna sprawa. Ale kolory przewodów naa wtyczce pompy się zgadzają? Edytowane 9 Lutego 2023 przez Muskel1
DedykOOOO Opublikowano 9 Lutego 2023 Autor Opublikowano 9 Lutego 2023 Hej. Tak kolory się zgadzają. Przewód do kompa jest koloru bialo-niebieski, nie jak na foto bialo'fioletowy. Znalazłem jeszcze coś takiego jak schemat bezpieczników. Wszystko fajnie i pasuje nawet do Twojego opisu z umiejscowieniem bezpiecznika Pompy i nie tylko ,ale od rocznika 2018.. Audi A4 i S4 B9/8W (2017-2019) – skrzynka bezpieczników - Schematy bezpieczników AUTOBEZPIECZNIKI.PL Schemat skrzynki bezpieczników - Audi A4 i S4 B9/8W. Lata produkcji: 2017, 2018, 2019.
Muskel1 Opublikowano 9 Lutego 2023 Opublikowano 9 Lutego 2023 Schematy, które wrzuciłem były do rocznika 2016.
czaki22 Opublikowano 10 Marca 2023 Opublikowano 10 Marca 2023 jesli temat rozwiazałes to napisz o tym , tak działa to forum, jesli nie to zmien baterie w mierniku , spraw rezystancje miedzy pinami pompki tyle moge podpowiedzieć
DedykOOOO Opublikowano 19 Marca 2023 Autor Opublikowano 19 Marca 2023 czaki,problem nie jest jeszcze rozwiązany,nie mam ostatnio czasu,żeby tym się zajmować.. Jeżdżę tak już od paru miesięcy,w między czasie zostały rozwiązanie inne problemy,również na tym forum za co zawsze dziękuję i wyjaśniam mniej więcej. Tak jak wspomniałem nie mam zbytnio czasu ostatnio,zmiana mieszkania,przenlmeldowywanie,przerejestrowywanie itd... Miernik ma nowe baterie,mają może z 2 miesiące. Co do rezystencji,sprawdzę i dam znać. W kwietniu jadę do Polski,wstępnie jestem umówiony u zaufanego mechanika/elektromechanika. Jeżeli sam nie rozwiąże problemu a On tak,wszystko tutaj napiszę "co jak gdzie". Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli
Liqmen Opublikowano 3 Lipca Opublikowano 3 Lipca Witam! Chciałbym się dowiedzieć czy rozwiązałeś problem? Mam ten sam kod błędu w tym samym silniku i nie wiem jak usunąć awarię. Pozdrawiam
DedykOOOO Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu (edytowane) Witam ponownie po dluzszej przerwie. A więc tak, sprawdzilem PIN 35 we wtyczce przy ECU i nie ma zadnego sladu,sprawdziłem miernikiem ciągłosc przwodu ECU-POMPA v188 i sygnal jest, sam prąd dociera do pompy, pompa wibruje przy testach, a na wtyczce jest napięcie 11,90v. Dla przypomnienia,kupilem wczesniej uzywkę i błąd był ten sam, nie mogę go usunąć. Zastanawiam się jeszcze czy przy wtyczce nie podpiąć zarówki 50 tki i sprawdzic czy napięcie nie spada.. Jak myślicie? Problem jest z otwartym obiegiem, moze gdzies na masie powinienem jeszcze cos sprawdzic? Edytowane 5 godzin temu przez DedykOOOO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się