Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapalnik Air Bag kierowcy


Dziurra

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, pila24 napisał:

Przy sprawdzaniu miernikiem pokaże mu wszędzie opór 0 ohmów ? bo każda wtyczka wejściowa od układu  airbag ma zrobiony mostek zwarciowy by nie doszło do przypadkowej detonacji (np. Od ładunków elektrostatycznych).

Tylko żółte Cię interesują,nie gmeraj tam miernikiem tylko podegnij styki.

Te?

20220409_165900.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te inne męskie licząc na drodze od poduszki kierownicy do wyjścia z modułu kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pila24 napisał:

Te inne męskie licząc na drodze od poduszki kierownicy do wyjścia z modułu kierownicy.

 

20220409_233046.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wszystkie piny podgięte i nadal rezystancja zbyt wysoko to trzeba załatwić poduszkę na podmianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według producenta, wszystkie poduszki w aucie powinny być co 10 lat wymieniane na  nowe, także całkiem możliwe, że Twoja zwyczajnie padła. Lepiej teraz jak w trakcie wypadku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Langista napisał:

Według producenta, wszystkie poduszki w aucie powinny być co 10 lat wymieniane na  nowe, także całkiem możliwe, że Twoja zwyczajnie padła. Lepiej teraz jak w trakcie wypadku..

Ok a idzie to jeszcze jakoś wykluczyć? Że to na pewno poduszka a nie innym element? Np odłączyć poduszkę i zobaczyć czy błąd zniknie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odłączyłeś poduszkę to błąd będzie o jej braku, a tak właściwie to ją odłączyłeś podczas podginania pinów i nic nie dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Dziurra napisał:

Ok a idzie to jeszcze jakoś wykluczyć? Że to na pewno poduszka a nie innym element? Np odłączyć poduszkę i zobaczyć czy błąd zniknie?

Można miernikiem po odgięciu mostków zabezpieczających sprawdzić oporność zapalnika powinna wynosić około 2,7 Ohma,oczywiście musisz być świadom iż istnieje bardzo mała szansa że poduszka wtedy może eksplodować np. Wyniku przeniesienia ładunków elektrostatycznych i możesz źle to znieść jak dłonie stracisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci 100% nie da bo równie dobrze może być winien sam sterownik lub instalacja po drodze gdzieś przetarta. Pisałeś, że musiałeś ponownie zdejmować kierownicę, w jaki sposób to zrobiłeś i w jakim celu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

Nikt Ci 100% nie da bo równie dobrze może być winien sam sterownik lub instalacja po drodze gdzieś przetarta. Pisałeś, że musiałeś ponownie zdejmować kierownicę, w jaki sposób to zrobiłeś i w jakim celu?

Myślałem że mam zła manetke od wycieraczek (myślałem że od sedan dla tego nie działa wycieraczka z tylu) ale okazało się że po prostu ktoś źle zakodowal. Zobaczyłem że mam dobrą manetke złożyłem wszytko normalnie z powrotem . I teraz świeci się błąd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli coś źle poskladałeś. Nie wiem dlaczego przyszło Ci do głowy rozbieranie tego, skoro manetki z sedana nie da się fizycznie przełączyć i nie trzeba było nic demontować aby to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Langista napisał:

Czyli coś źle poskladałeś. Nie wiem dlaczego przyszło Ci do głowy rozbieranie tego, skoro manetki z sedana nie da się fizycznie przełączyć i nie trzeba było nic demontować aby to sprawdzić.

Czyli może być np źle złożone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być, musiał byś na nowo wszystko zdemontować a do żółtej kostki za 'pająkiem' i sprawdzić dokładnie z czy wszystko siedzi jak trzeba, najlepiej potraktować je jeszcze (złącza) kontakt sprayem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zagadka rozwiązana był luz na wtyczce.  Skasowałem błąd lecz dzisiaj rano wyskoczył znów. Myślałem że to przez te podgiete styki ale jak wyciągnąłem wtyczkę w której wcześniej podgiałem wydawały się proste.  Znów usunąłem błąd i zobaczymy czy wyskoczy. 

2 sprawa to taka że jak wyciągnąłem poduszkę to urwał się taki drut. Wiadomo od czego to ?

20220414_180746.jpg

20220414_175453.jpg

20220414_175449.jpg

20220414_175438.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd dolna wartość świadczy o tym że rezystancja jest zbyt niska,właśnie z powodu nie do końca wpiętej wtyczki może być ten błąd bo wtedy blaszki zwarciowe trzymają i rezystancja jest bliska 0. 

Zobacz czy klakson działa bez tego co urwałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, pila24 napisał:

Błąd dolna wartość świadczy o tym że rezystancja jest zbyt niska,właśnie z powodu nie do końca wpiętej wtyczki może być ten błąd bo wtedy blaszki zwarciowe trzymają i rezystancja jest bliska 0. 

Zobacz czy klakson działa bez tego co urwałeś.

Klakson nie działa,  ale już wcześniej nie działał. Nie działał już przed wymiana kierownicy.  Właśnie po tym miałem się xa niego brać. 

Czyli ten błąd jest prawdopodobnie od tej urwanej blaszki? Idzie ja jakoś wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Dziurra napisał:

Klakson nie działa,  ale już wcześniej nie działał. Nie działał już przed wymiana kierownicy.  Właśnie po tym miałem się xa niego brać. 

Czyli ten błąd jest prawdopodobnie od tej urwanej blaszki? Idzie ja jakoś wymienić?

Przymocuj go po prostu do tej metalowej obudowy poduszki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...