Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapalnik Air Bag kierowcy


Dziurra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,  z pół roku temu wymieniłem kierowcę i wszytko było ok.  Ale tydzień temu musiałem znów rozebrać kierowcę po ponownym złożeniu wyskoczył mi air bag.  Podłączyłem kompa i wyskoczył błąd zapalnik Air Bag kierowcy.  Wie ktoś o co może chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Fido napisał:

A jak go skasujesz to powraca ?

Tak od razu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Langista napisał:

Jedź do speca, który przeflashuje sterownik.

 Myślisz że coś się zepsuło? Przez cały czas wszystko było dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogło gdzieś przeskoczyć napięcie jak odłączyłeś kostki. Robiłeś mam rozumieć z odłączonym Aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklej błąd,zapewne jest rezystancja zapalnika zbyt wysoka i sterownik powiadamia o niesprawności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2022 o 16:41, pila24 napisał:

Wklej błąd,zapewne jest rezystancja zapalnika zbyt wysoka i sterownik powiadamia o niesprawności.

 

 

20220406_174652.jpg

Edytowane przez Dziurra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2022 o 16:13, Langista napisał:

Mogło gdzieś przeskoczyć napięcie jak odłączyłeś kostki. Robiłeś mam rozumieć z odłączonym Aku?

Tak z odłączonym aku  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Dziurra napisał:

 

 

20220406_174652.jpg

Zbyt wysoka rezystancja,albo zapalnik się poddał (mało prawdopodobne),albo słaby styk na wtyczkach. Można lekko podgiąć styki przy poduszce,przewodach (ten w kierze i ten za modułem) oraz module kiery. Zwykle to zmniejsza rezystancje i błąd znika.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, pila24 napisał:

Zbyt wysoka rezystancja,albo zapalnik się poddał (mało prawdopodobne),albo słaby styk na wtyczkach. Można lekko podgiąć styki przy poduszce,przewodach (ten w kierze i ten za modułem) oraz module kiery. Zwykle to zmniejsza rezystancje i błąd znika.

Czyli co rozebrac sprawdzic wtyczki ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dziurra napisał:

Czyli co rozebrac sprawdzic wtyczki ?

 

Podoginac lekko styki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, pila24 napisał:

Podoginac lekko styki 

masz moze zdj ktore styki bo nie bardzo wiem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Dziurra napisał:

masz moze zdj ktore styki bo nie bardzo wiem ?

 

Nie mam zdjęcia,w każdej wtyczce masz styki. Męskie masz podgiąć delikatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.04.2022 o 19:50, pila24 napisał:

Nie mam zdjęcia,w każdej wtyczce masz styki. Męskie masz podgiąć delikatnie.

Jedna z tych dwóch wtyczek?

20220408_170603.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej miernikiem sprawdź, czy któryś przewód nie traci przewodności jak się nim porusza ale ogólnie możesz wtyczki z poduszki wypiąć, tam pilnikiem dosłownie 2 razy przejechać lub papierem 400 aby przeczyścić styki, potem dogiąć lekko aby lepiej przylegały do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Langista napisał:

Najlepiej miernikiem sprawdź, czy któryś przewód nie traci przewodności jak się nim porusza ale ogólnie możesz wtyczki z poduszki wypiąć, tam pilnikiem dosłownie 2 razy przejechać lub papierem 400 aby przeczyścić styki, potem dogiąć lekko aby lepiej przylegały do siebie.

 Nie bardzo rozumiem.  Na początku która wtyczka? Żółta czy czarna? Jak sprawdzić miernikiem czy któryś przewód nie traci przewodności?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sprawdź pomarańczową i zieloną w poduszce, bo czarna to wiązka z przycisków kierownicy.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Langista napisał:

 

Sprawdź pomarańczową i zieloną w poduszce, bo czarna to wiązka z przycisków kierownicy.

 

 

Ok a jak je się wyjmuję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Langista napisał:

Najlepiej miernikiem sprawdź, czy któryś przewód nie traci przewodności jak się nim porusza ale ogólnie możesz wtyczki z poduszki wypiąć, tam pilnikiem dosłownie 2 razy przejechać lub papierem 400 aby przeczyścić styki, potem dogiąć lekko aby lepiej przylegały do siebie.

Przy sprawdzaniu miernikiem pokaże mu wszędzie opór 0 ohmów ? bo każda wtyczka wejściowa od układu  airbag ma zrobiony mostek zwarciowy by nie doszło do przypadkowej detonacji (np. Od ładunków elektrostatycznych).

11 godzin temu, Dziurra napisał:

 Nie bardzo rozumiem.  Na początku która wtyczka? Żółta czy czarna? Jak sprawdzić miernikiem czy któryś przewód nie traci przewodności?

Tylko żółte Cię interesują,nie gmeraj tam miernikiem tylko podegnij styki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...