Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wybór koła dwumasowego


M4R1O

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć 
Pytanie może się wydawać dziwne, bo co tu wybierać? Jednakże stoję przed zakupem dwumasy i mam pewne przemyślenia i niepewności.
Po rozeznaniu tematu wyszło mi że do mojej DEUA = 150KM(i niższych mocy) mam do wyboru dwa koła:

W czym tkwi różnica powodująca taki rozstrzał cen? Oba wyglądają identycznie, co by sugerowało obu producentów jako równoległych poddostawców.
Choć wg zdjęć używek, które znalazłem, wychodzi na to że SACHS idzie na pierwszy montaż. Ktoś może potwierdzić?

Ponadto do DFVA, DESA, DETA czyli wersji 190 konnych jest tylko jedno, zupełnie inne koło LuK 415 0729 09 ~2000PLN

Czy koło dedykowane mocniejszym dieslom pasuje do tych słabszych? Jeśli tak to jakie skutki mogą wyniknąć w związku z użytkowaniem "mocniejszego" koła w słabszym silniku? Teoretycznie użytkowanie koła dedykowanego mocniejszym jednostkom powinno poskutkować jego większą żywotnością. Co więcej byłoby wręcz wskazane dla osób mających zamiar lub będących po wykonaniu softa na te 180-190 koni.

Takie oto moje rozterki, czy jest sens dopłacać do LUKa? Jeśli już to może nieznacznie więcej do wersji przeznaczonej dla 190 konnych jednostek. Wtedy droga wolna do softa na 180KM ;)

Rozkminę zainspirował filmik Prof Chrisa, który przypadkiem zamontował słabsze koło do mocniejszego diesla. LINK

 

 

Edytowane przez M4R1O
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Dev napisał:

daj VIN

WAUZZZF48HA176910

Edytowane przez M4R1O
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, M4R1O napisał:

WAUZZZF48HA176910

jest tak jak piszesz, nr Sachsa i Luka sie pokrywają

prawdopodobnie u Ciebie siedzi Sachs i taki kup

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam też jestem przed wymianą koła dwumasowego i też właśnie myślałem żeby założyć od wersji 190 km. Według logiki takie koło powinno więcej wytrzymać i przyszłościowo do zrobienia programu chyba też by było odpowiedniejsze. Ktoś ma doświadczenie lub już montował takie koło od 190km do 150km ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe uzupełnienie powyższej rozpiski.
Pogrzebałem jeszcze w katalogach. Do ośki 190konnej również idzie to samo koło co do 150tki. Wychodzi na to, że tylko wersje 190konne z quattro miały inne koło.

Edytowane przez M4R1O
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...