Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z silnikiem 1.8T Szarpanie/dławienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 
Od wczoraj mam problem ze swoim autem,problem jest taki ze gdy przyspieszam od 3 biegu w gore auto od 3 tys obrotow do 4 tys obrotow szarpie/dlawi/przerywa,zaden check engine nie wyskakuje oraz nie mruga. Sprawdzałem błedy niestety nie pojawił sie zaden. 
Probowałem dzis odłaczac cewki na odpalonym silniku na kazdej cewce silnik chodzil nie rowno oraz tez wsadzac inne cewki ale wtedy check mrugal jak przyspieszałem. Odłaczyłem tez przepływke problem dalej wystepował.

Macie jakies pomysły co to moze byc  ? Logi bym zrobił ale niestety przez to przerywanie do odcinki jest nie mozliwe

Opublikowano

Jakie masz ustawienia rozrządu? Pokaż blok 90 w silniku. Z logów wyjdzie czy przepływka doprze podaje, tak samo czujnik temperatury.

Opublikowano
29 minut temu, Langista napisał:

Jakie masz ustawienia rozrządu? Pokaż blok 90 w silniku. Z logów wyjdzie czy przepływka doprze podaje, tak samo czujnik temperatury.

Jutro to ogarne i dam Ci znac. Rozrzad byl wymieniany miesiac temu. Blok 90 tylko czy jeszcze jakies ? 

Opublikowano (edytowane)

Jeśli juz to 90 i 93. Przy przestawionym rozrzadzie wywali błąd. Zrób logi do momentu szarpania, ile się da po prostu. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano
11 godzin temu, przem8 napisał:

Jeśli juz to 90 i 93. Przy przestawionym rozrzadzie wywali błąd. Zrób logi do momentu szarpania, ile się da po prostu. 

Dziś zabrałem się ponownie za to i okazało się że wywala błąd cylinder 1 16685 wypadanie zapłonu,wymieniłem cewke na 1 cylindrze od rozrządu i dalej ten sam błąd oraz próba przyspieszania i mruganie chec engine

Opublikowano

Korek oleju zasysa? Zamień wtryskiwacz miejscami. Jeśli błąd nie pójdzie za wtryskiwaczem oraz zamiana cewek i świec nic nie daje to możliwy scenariusz pt. pęknięta głowica.

Opublikowano
50 minut temu, przem8 napisał:

Korek oleju zasysa? Zamień wtryskiwacz miejscami. Jeśli błąd nie pójdzie za wtryskiwaczem oraz zamiana cewek i świec nic nie daje to możliwy scenariusz pt. pęknięta głowica.

Zamówiłem nowe cewki 4 jutro mi przyjdą to wsadze wszystkie nowe i sprawdzę jeszcze raz bo może być że te cewki które miałem mogły być uszkodzone a nie mam innych na podmianę.

Co jakiś czas wyskoczy też blad

P0010 Camshaft position actuator circuit/ open bank 1

Na biegu jałowym auto chodzi normalnie,obroty nie falują i nie trzęsie silnikiem. Korka nie zasysa więc muszę jeszcze sprawdzić te wtryski 

Opublikowano
26 minut temu, Mizur138 napisał:

Korka nie zasysa więc muszę jeszcze sprawdzić te wtryski 

Tu raczej odma do sprawdzenia :)

Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, cysiek18 napisał:

Tu raczej odma do sprawdzenia

Jak nie zasysa to przecięz dobrze :D

P0010 - Błąd związany z cewką napinacza, jej zasilaniem.

@Mizur138 podjedź to Ci użyczę cewkę na próbę. Chyba, że juz nie urzędujesz w Puławach.

 

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...