Jacek Mamra Opublikowano 9 Czerwca 2022 Opublikowano 9 Czerwca 2022 Witam, pacjent to polonez 1.6 monowtrysk + turbo. Problem jest wystroić go na LPG na ,, śrubie ". Potrzebuje parownika nadciśnieniowego, dostępne są tylko parowniki podciśnieniowe. Pytanie w jaki sposób zamienić nadciśnienie z kolektora na podciśnienie do parownika. Niby mam pomysł na prosty układ dwóch siłowników pneumatycznych,połączonych ze sobą na zasadzie korpus siłownika - korpusu, a tłok z drugim tłokiem . Pytanie czy jest jakiś inny sposób lub jakiś zaworek. Dzięki za pomoc, taki mam ciekawy temat
Jacek Mamra Opublikowano 9 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2022 Na benzynie nierealne go wystroić.
Elhape Opublikowano 9 Czerwca 2022 Opublikowano 9 Czerwca 2022 (edytowane) Nie wiem czy to spełni Twoje oczekiwania ale istnieje coś takiego jak eżektor/generator próżni Coś w tym stylu allegro.pl ALLEGRO.PL allegro.pl ALLEGRO.PL Edytowane 9 Czerwca 2022 przez Elhape literówka
Jacek Mamra Opublikowano 10 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2022 Potrzebuje podciśnienia rzędu 0.8b
Yarokot Opublikowano 10 Czerwca 2022 Opublikowano 10 Czerwca 2022 A nie lepiej wrzucić Det'a 3, EasyEcu Micro lub pobawić się w pełną sekwencję na Speeduino? Wtedy wystroisz benzynę i sekwencyjną instalację lpg zamontujesz. Wiąże się to z większymi kosztami, bo musisz m.in. dolot przerobić pod wtryski, czujnik położenia wału dołożyć jak nie ma ale będzie jeździć jak powinno.
dekiel 13 Opublikowano 10 Czerwca 2022 Opublikowano 10 Czerwca 2022 Z innej beczki , turbawka malutka ciekawy projekt. Hamowałeś Poldka / jakom mocom się legitymuje ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się