Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wtryskowa


Falafel123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanko, jeśli pompa wtryskowa jest o oznaczeniach 059 130 106 K, czy fizycznie jest możliwość włożenia pompy o innych oznaczeniach? Przeszukiwałem forum ale nie znalazłem nic co mogłoby mnie na to nakierować. Chodzi konkretnie o końcówkę z literkami, jeśli jest możliwość to jakie będą pasować? Prawdopodobnie wszystkie problemy z autem są przez pompę i przyszedł czas na jej wymianę ew. regenerację. Prosiłbym kogoś o pomoc z tymi oznaczeniami, z góry dziękuję. 

Ps. Może ktoś z was ma akurat pompę o tych oznaczeniach na sprzedaż. Jak coś priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal chodzi o to zapowietrzanie sie? Zanim wymienisz pompe to wymien jeden oring. Jak staniesz na wprost silnika po prawej stronie pompy jest sruba na torxa z podkladka w ksztalcie strzalki- jest to blokada walka pompki. Wykrec ja i wymien oringa. Przy okazji wrzuc foto jak wygladal dla potomnych.... Przy ponownym skrecaniu nie zapomnij o tej blaszce bo bez niej zablokujesz walek pompy. Najczesciej w tym miejscu zaciaga powietrze.

 

Jaki masz silnik? Pompa 106 K jest do BDH a w opisie masz AKE gdzie powinna byc 106 L. Nie wiem czy 106K ma immo w pompie ale 106L na pewno i przy wymianie trzeba pin immo do dopasowania pompy. 106E od a6 AKE 180KM na 100% nie pasuje bo nie ma immo.

Edytowane przez nadybek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa jest 106k, silnik AKE tak to chodziło. Póki co jedzie cały silnik z pompą po regeneracji, więc na daną chwilę odpuszczę wymianę tego oringu, gdybym wiedział o tym ciut wcześniej to by go wymienił.

Dziwne było zachowanie, bo ostatnimi czasy auto normalnie jeździło, aż nagle znów zaczęło dziać się to wszystko. Po odpowietrzaniu zero powietrza w układzie i po rozgrzaniu odcinka paliwa, wywaliło niedawno błąd j399 i błąd związany z nastawnikiem kąta wtrysku czy czegoś w ten deseń. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa przełożona samochód pali, ale nadal to samo, odcina paliwa.. na krótko podłączona do bezpiecznika chodzi, na bezpieczniku nie. Nie wywala żadnego błędu związanego z niskim poziomem czy coś.. pompa w zbiorniku była wymieniana(na używana, ale sprawna), tłoczy paliwo itp . Co tam jeszcze można sprawdzić? Przekaźniki, które to? Podobno jakieś dwa w obudowie ECU, jeden z nich ten wielki był wymieniany i bez rezultatu.. czy możliwym jest, że uszkodzony jest g210 i nie wyrzuca błędu? 

Już brak mi pomysłu na te auto..

Dodam, że auto się nie zapowietrza, zero bąbli w przewodzie,pali od strzala

Wymienione zostały:

-przewody paliwowe od pompy do filtra 

-filtr i ten niby podgrzewacz(na nowe) 

-pompa wtryskowa 

-wszystkie węże przelewów 

-pompa w baku( używka ale sprawną) 

- przekaźnik ten większy 

Co zostało? 

Ktoś pisał, że jest jakiś jeszcze jeden przekaźnik ale który to?

Może ECU? 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, sirmonk napisał:

Który przekaznik? O jakim oznaczeniu?

 

Nr. 1 na rysunku 2 posty wyżej:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...