adam41 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Opublikowano 21 Czerwca 2022 witam potrzebuje pomocy, pacjent to audi a4 b8 2.0tfsi quattro z 2013 155kw kod silnika cpma, niedawno zapaliła mi się kontrolka check engine , po sprawdzeniu i wykasowaniu błędów przez kilka dni było spoko , dziś jadąc z pracy znowu się zapaliła i są to te same błędy Wtorek,21,Czerwiec,2022,15:30:32:00001 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x86 Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0 Wersja danych: 20170621 DS267.7 www.vcds.pl VIN: WAUFFAFL0DN041380 Numer rejestracyjny: Przebieg: 8888 Numer naprawy: 1111 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06H-907-115-CDN.clb Oznaczenie elementu: 8K5 907 115 F HW: 8K2 907 115 L Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TF H09 0008 Kodowanie: 4A2A0013242600062000 Kod serwisu: WSC 15684 002 1048576 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K5907115F 001009 (AU48) ROD: EV_ECM20TFS0118K5907115F.rod VCID: 35601948944177E90A-8060 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 4096 - Z1; czuj.położ.wałka rozrz.(G40)/czuj.położ.wału korb.(G28) P0016 00 [096] - Niepraw.przyporządkow. Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 6 Przebieg: 282701 km Data: 2022.06.20 Czas: 05:04:12 Prędkość obrotowa silnika: 1122.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 8.2 % Prędkość pojazdu: 28 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 14.418 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Średni czas wtrysku: 0.616 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg jałowy Względna wartość obciążenia: 12.80 % Moment obrotowy silnika: 22.1 Nm 5661 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0088 00 [096] - za wysokie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 282774 km Data: 2022.06.21 Czas: 05:05:54 Prędkość obrotowa silnika: 1738.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 43.5 % Prędkość pojazdu: 72 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 58 °C Temperatura powietrza zasysanego: 15 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 14.300 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Średni czas wtrysku: 2.682 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Obciąż.niepełne Względna wartość obciążenia: 82.95 % Moment obrotowy silnika: 195.2 Nm 2837 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0088 00 [236] - za wysokie MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Przebieg: 282692 km Data: 2022.06.18 Czas: 13:53:49 Prędkość obrotowa silnika: 1593.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 8.2 % Prędkość pojazdu: 67 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 55 °C Temperatura powietrza zasysanego: 15 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 14.159 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Średni czas wtrysku: 1.027 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Obciąż.niepełne Względna wartość obciążenia: 20.18 % Moment obrotowy silnika: 37.6 Nm Kody gotowości: 0000 0000
Muskel1 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Opublikowano 21 Czerwca 2022 (edytowane) Masz błąd za wysokiego ciśnienia na rail. Wejdź w rozszerzone bloki pomiarowe i porównaj ze sobą jak zachowują się cićnienie paliwa rzeczywiste z ciśnieniem zadanym. Możliwe, że czujnik ciśnienia przekłamuje lub rzeczywiście jest za wysokie. Auto po programie czy seria? Drugi błąd może ale nie musi wynikać z naciągniętego łańcucha. Masz przebieg 282 kkm, rozrząd masz jeszcze pierwszy czy już wymieniany? Słychać rozrząd przy rozruchu silnika? Edytowane 21 Czerwca 2022 przez Muskel1
adam41 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2022 rozrządu nie słychać , a wymieniany był przy 264000 , auto seria , ściągałem go z usa , czyli myślisz że może być błąd spowodowany ciśnieniem paliwa, a czy może to być spowodowane filtrem paliwa , bo nawet nie wiem kiedy był wymieniany, a pod vaga podłączę go jutro i zobaczę te ciśnienie paliwa, dzięki za info bo już na google jak czytałem to niby rozrząd tez ma podobne objawy
Muskel1 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Opublikowano 21 Czerwca 2022 (edytowane) Gdyby była to wina filtra paliwa to miałbyś raczej za niskie ciśnienie na rail bo przytkany filter nie przepuszcza odpowiedniej ilości paliwa do pompy HD, a ta z kolei nie byłaby w stanie wygenerować odpowiedniego ciśnienia w rail. Edytowane 21 Czerwca 2022 przez Muskel1
adam41 Opublikowano 25 Listopada 2023 Autor Opublikowano 25 Listopada 2023 witam ,dawno nie zaglądałem na forum , powiem krótko ,błędy które miałem z ciśnieniem paliwa ,było spowodowane rozciągnięciem łańcuch rozrządu , najlepsze jest to , ze na rozrządzie przejechałem około 10 tyś , fachowcy od audi powiedzieli, że poprzedni mechanik założył rozrząd producenta z angielskiego , a w tych motorach one nie wytrzymują , teraz przejechałem na nowym już ponad 20tyś i jest OK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się