Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Awaria na wypadzie do lasu...


Sylwek77

Rekomendowane odpowiedzi

Dopadła mnie własnie taka sytuacja z.... b6 z silnikem AVJ . Po kilku godzinach w lesie powrót na parking i d*pa. Auto nie chce odpalić ... Niby łapie na setny ułamek i nic... Po kilkunastu próbach w końcu odpala. Jednak nie ma mocy, brak błędów na desce. Do 2000 tyś. obrotów jako tako jedzie, powyżej zaczyna szarpać i dusić się...  Dodam że burza chwile wcześniej przeszła.. Jakaś wilgoc mogła zaszkodzić ? Ratujcie bo mnie tu wilki zjedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Uzupełnij prosze profil

2. Podłącz auto pod komputer diagnostyczny i sczytaj błędy.

3. Sprawdź w podszybiu (strona kierowcy) czy sterownik silnika i przekaźniki nie są zalane.

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może zerwało/rozerwało jakiś wąż i masz nieszczelność. Taki trochę mix bo jak spadła mi rura z ICka to nie mogłem odpalić, a jak spadała z turbo to przy mocniejszym wciskaniu jak ładowało to się dławił i nie jechał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.07.2022 o 08:20, Muskel1 napisał:

1. Uzupełnij prosze profil

2. Podłącz auto pod komputer diagnostyczny i sczytaj błędy.

3. Sprawdź w podszybiu (strona kierowcy) czy sterownik silnika i przekaźniki nie są zalane.

Dodam że na Lpg zapitala aż miło, jak zawsze

Pompa paliwa raczej sprawna, na filtrze paliwa zrobione może z 5000 tyś

Blędy jakie pokazuje 

image.thumb.png.900de6be49017d5f012a0b568944b51c.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj nieszczelności w układzie SAI ale ona raczej nie ma nic do odpalania. Prędzej ten filtr paliwa z zamiennika, w który jebie się regulator ciśnienia bardziej niż sasha grey jak była na topie :P

Sprawdź sobie ciśnienie paliwa przy odpalaniu i czy reduktor nie puszcza gazu w dolot.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, przem8 napisał:

Szukaj nieszczelności w układzie SAI ale ona raczej nie ma nic do odpalania. Prędzej ten filtr paliwa z zamiennika, w który jebie się regulator ciśnienia bardziej niż sasha grey jak była na topie

Sprawdź sobie ciśnienie paliwa przy odpalaniu i czy reduktor nie puszcza gazu w dolot.

 

Filtr paliwa Knecht... wiec jako tako :P

Jeżdzę na Pb.... gaz jest bo jest, przełączyłem ostatnio by sprawdzić róznice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma filtra nie ma znaczenia, wszystkie jednyn c**jem robione. 

Poza tym jak chcesz diagnozować to masz w dziale diagnostyka co i jak z 1.8t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.07.2022 o 16:54, 3r4 napisał:

może zerwało/rozerwało jakiś wąż i masz nieszczelność. Taki trochę mix bo jak spadła mi rura z ICka to nie mogłem odpalić, a jak spadała z turbo to przy mocniejszym wciskaniu jak ładowało to się dławił i nie jechał

 

W dniu 5.07.2022 o 15:51, przem8 napisał:

Firma filtra nie ma znaczenia, wszystkie jednyn c**jem robione. 

Poza tym jak chcesz diagnozować to masz w dziale diagnostyka co i jak z 1.8t.

Temat ogarnięty.... Winowajca to filtr paliwa ???

A juz chcieli na warsztacie sprawdzac/wymieniać swiece, cewki, przeplywomiez, turbine i bog wie co jeszcze ?

Po wyjechaniu z warsztatu okazało się ze miałem peknietą spreżyne lewy przód, pewnie po podnieśieniu auta suka wylazła ??

Dzieki za info o reduktorze ciśnienia w filtrze  ????

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...