dziarule 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Tak jak w temacie wczesniej tego nie mialem... auto sie rozgrzewa i na gaz automatycznie przelacza... wiec na poczatku jade na Pb i w momencie przelaczenia czuc mocne szarpniecie... wg mnie jest to spowodowane tym ze nie wolno na biegu czy podczas jazdy przelaczac ale nie jestem pewien... moze ktos z was mial podobny problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 A mocy nie traci na LPG?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 wg mnie jest to spowodowane tym ze nie wolno na biegu czy podczas jazdy przelaczac ale nie jestem pewien można, można. Szarpnięcie wydaje mi się, że raczej to norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarule 0 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 nie traci mocy... a w instrukcji od producenta instalacji zaleca sie przelaczac z gazu na Pb na biegu jalowym i nie jezdzic do calkowitego wyczerpania zbiornika gazu... tylko jak rezerwa sie zaswieci to przelaczec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 wczesniej tego nie mialem Może filtr się zapchał już uszlachetniaczami z naszych kochanych stacji w instrukcji od producenta instalacji zaleca sie przelaczac z gazu na Pb na biegu jalowym i nie jezdzic do calkowitego wyczerpania zbiornika gazu... Można zmienić ustawienia przełączania na LPG, ale skoro wcześniej tak się nie działo, to znaczy, że coś jest nie teges teraz. Nie zaszkodził by mu VAG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surfer 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Mam to samo. Kiedy będziesz jechał i autko się rozgrzeje (u mnie widać, że się zaraz na gaz przełączy po migotaniu diody) to wciśnij sprzęgło i dodaj lekko gazu (powinien się przełączyć). Potem puszczasz sprzęło i jedziesz już na gazie bez szarpania. A dziśauto jedzie na serwis do gazownika, więc napiszę czy objawy minęły po wyczyszczeniu filtrów i całej reszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geemr 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 W mojej intrukcji od instalacji tez jest napisane ze przelacznie na biegu jalowym. Ktoby tam czekal na przelaczenie. Przelacza w trakcie jazdy bez zadnych szarpniec. Widac jakies zmiany nastapily w Twojej instalce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 a w instrukcji od producenta instalacji zaleca sie przelaczac z gazu na Pb na biegu jalowym e tam. Ja się tym nie przejmuję. Na zimnym zawsze mi szarpnie, natomiast na ciepłym to nawet nie wiem kiedy się przełączy. nie jezdzic do calkowitego wyczerpania zbiornika gazu. zawsze tak robię wychodzi na to, że niewłaściwie eksploatuję instalację. :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pewo 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Co prawda mam gaz II generacji, ale szarpie mi tylko przy bardzo szybkim ruszaniu i szybkiej zmianie biegów. Jest tak po tym jak zmieniłem ustawienia na przełączanie przy opadających obrotach i wstrzeliłem się w czas nakładania faz gaz-benzyna na 0.3 lub 0,4s (nie pamiętam już). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorni 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 W instalkach II generacji szarpniecie to raczej norma w sekwencjach juz tego nie czuć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surfer 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Wczoraj autko wróciło z przeglądu gazu i szarpania już nie zauważyłem (dodam, że piszę o fordzie, bo w audi mam sekwencję). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Wymienili filtr?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surfer 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Nie wiem. To był zwykły przegląd, jak co 10k. W każdym razie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piozar11 0 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 moim zdaniem zmienili czas nakładania benzyna/gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar-mis 0 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Tak jak w temacie wczesniej tego nie mialem... auto sie rozgrzewa i na gaz automatycznie przelacza... wiec na poczatku jade na Pb i w momencie przelaczenia czuc mocne szarpniecie... wg mnie jest to spowodowane tym ze nie wolno na biegu czy podczas jazdy przelaczac ale nie jestem pewien... moze ktos z was mial podobny problem Witaj Napisz mi jaką masz sntalacje i jaki to silnik. Ja mam 1.8 turbo z sekwencją i też kiedyśmiałem taki problem ze przy przelaczniu na gaz szarpalo, ale mechanik od gazu zmnienil mi dawke gazy o 10% mniejsza na biegu jalowym i zmienil mape wtrysku i jest ok nawet na zimnym silniku pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 A jak wygląda u Was praca silnika na wolnych obrotach przy gazie? Bo u mnie silnik ma "falowanie" obrotów (szarpie się) widoczne na obrotomierzu (wskazówka waha się o wielkość jednej podziałki - 200obr/min). A jak zauważyłem na benzynie ma obroty ciut powyżej 1000obr/min i praca silnika jest równa, natomiast jak się przełączy na gaz to obroty spadają powiedzmy do 900obr/min (wskazówka obrotów między 800 a 1000obr/min). Świece zostały wymienione, nie mam przebić na kablach. Co to jest? Soft, zły gaz, czujnik ciśnienie gazu, brudny filtr gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się