Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] TA-TECHNIX - zawieszenie gwintowane


onsork

Rekomendowane odpowiedzi

A no własnie z tymi przekładkami sprezyn, mozna dowoli czy raczej moze być jajo i nie będzie pasować, mam na oku amortyzatory supersporta

http://www.ebay.de/itm/Ersatzteil-HA-Gewindestosdampfer-AUDI-A4-B5-85-142KW-Bj-01-95-10-00-Quattro-/170754044436?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A1999%7CMake%3AAudi%7CModel%3AA4%7CPlatform%3A8D2%2C+B5&hash=item27c1bbf214#ht_4018wt_1673 i do tego bym dokupił jakieś sprezynki, one róznia sie od tych kitowych typ H&R, weitec, jak myślicie da rade to ze sobą pogodzić :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pewne porównanie bo w poprzedniej 1.8 tq miałem seryjne 1BE i koła 18"

teraz w 1.9 FWD mam tego gwinta i musze powiedzieć że 1BE było twardsze..

tak ogólnie bardzo fajnie się jeździ teraz na zime mam podniesiony że ledwo 2 palce wchodzą między koło a błotnik i na kole 16 " zachowuje sie fajnie i pewnie... lecz niezbyt twardo.. jedynie co zauważyłem to bardzo podskakuje jak przejeżdżam przez tory tramwajowe gdzie jest kilka torów koło siebie... pasażerowie z tyłu przy przejechaniu ok 8 km/h latają jak worki z ziemniakami :decayed: :decayed:

na lato już go na pewno nie skręce tak nisko jak był ( brak przerwy między błotnikiem a oponą ) ponieważ robi się na tyle mięki.. że lekka fałda w zakręcie to opona dobija do błotnika i wygina na nim tą warge..

i to mi się bardzo podoba w tym gwincie :wink4:

a co do podskakiwania,zarówno na -70 jak i teraz na "1BA" tego nie ma :mysli::wink4:

różnica w zachowaniu na pewno jest po zmianie wysokości, pomyśl logicznie - podwyższając auto sprężyna zostaje bardziej ściśnięta więc automatycznie auto zmienia całkowicie charakterystyke ..teraz mam ustawione mniej więcej -50 mm od serii i jeżdże normalnie tylko delikatnie uważam na progi, dziury itp.. ale audi sama w sobie jest niższa niż większość innych samochodów osobowych..

owszem jest twardsze po podwyższeniu...ale "mniej pewnie " się nim jeździ, niż na -70. Ja wybrałem ten gwint tylko ze względu, że jest "komfortowo twardy" :wink4: , bo jeździ tym autem moja żona a ona takowych twardych nie lubi.

Ale żadnego podskakiwania nie ma :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pewne porównanie bo w poprzedniej 1.8 tq miałem seryjne 1BE i koła 18"

teraz w 1.9 FWD mam tego gwinta i musze powiedzieć że 1BE było twardsze..

tak ogólnie bardzo fajnie się jeździ teraz na zime mam podniesiony że ledwo 2 palce wchodzą między koło a błotnik i na kole 16 " zachowuje sie fajnie i pewnie... lecz niezbyt twardo.. jedynie co zauważyłem to bardzo podskakuje jak przejeżdżam przez tory tramwajowe gdzie jest kilka torów koło siebie... pasażerowie z tyłu przy przejechaniu ok 8 km/h latają jak worki z ziemniakami :decayed: :decayed:

na lato już go na pewno nie skręce tak nisko jak był ( brak przerwy między błotnikiem a oponą ) ponieważ robi się na tyle mięki.. że lekka fałda w zakręcie to opona dobija do błotnika i wygina na nim tą warge..

i to mi się bardzo podoba w tym gwincie :wink4:

a co do podskakiwania,zarówno na -70 jak i teraz na "1BA" tego nie ma :mysli::wink4:

różnica w zachowaniu na pewno jest po zmianie wysokości, pomyśl logicznie - podwyższając auto sprężyna zostaje bardziej ściśnięta więc automatycznie auto zmienia całkowicie charakterystyke ..teraz mam ustawione mniej więcej -50 mm od serii i jeżdże normalnie tylko delikatnie uważam na progi, dziury itp.. ale audi sama w sobie jest niższa niż większość innych samochodów osobowych..

owszem jest twardsze po podwyższeniu...ale "mniej pewnie " się nim jeździ, niż na -70. Ja wybrałem ten gwint tylko ze względu, że jest "komfortowo twardy" :wink4: , bo jeździ tym autem moja żona a ona takowych twardych nie lubi.

Ale żadnego podskakiwania nie ma :no:

jakie koła masz założone... ?

na jakiej wysokości jeździsz teraz ( jaka jest mniej więcej przestrzeń między opona a błotnikiem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...powiem tak totalna koza typowe 1BA taka wysykość...i chyba czytam w Twoich myślach :polew: .Bo założyłem dziś dwie letnie na próbę i powiem tak, że na nastawach zimowych (1BA) słychać ledwo słyszalne "stuk" na letnich a na zimowych tego nie ma, ale na letnich i -70 na pewno nie było tego :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niektórzy na zime mają 18 " :decayed: sprecyzuj :)

ja mam "praktycznie...miałem" na lato :embarrassed: 215/40/17 a zima to standard 195/65/15

ale teraz na nowy sezon będę miał piękne 18" z a8 (łopaty) :kox::tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak myślicie który gwint do B6 był by lepszy FK czy TA nie chce tak bardzo twardo zależy mi przede wszystkim żeby można było auto równo ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie brałeś pod uwage MTS?

Co do FK czy TA to na jednym i drugim ustawisz auto równo, po to jest gwint

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie brałeś pod uwage MTS?

Co do FK czy TA to na jednym i drugim ustawisz auto równo, po to jest gwint

W sumie też może być. Są opinie że tył jest bardzo miękki to się B6 też tyczy?.A i pasuje gwint od quattro do ośki w B6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie brałeś pod uwage MTS?

Co do FK czy TA to na jednym i drugim ustawisz auto równo, po to jest gwint

W sumie też może być. Są opinie że tył jest bardzo miękki to się B6 też tyczy?.A i pasuje gwint od quattro do ośki w B6

w b5 (między ośka a quatrro) całkiem inny tył jest, inna konstrukcja zawiechy, więc w b6 zapewne będzie tak samo...czyli tył nie podejdzie, ale przód tak :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sadzicie o gwincie TA w S4 2,7 98r. strojona na 450ps ?? jestem zwolennikiem wygodnej jazdy a nie gleby ale przy tej mocy strasznie mi auto kuca przy ruszaniu no i zakrety juz nie tak dobrze wychodza wiec cos trzeba utwardzic, auto jezdzone praktycznie tylko latem i to 3-5 tys rocznie wiec niechce wydawac za duzo w cos markowego ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sadzicie o gwincie TA w S4 2,7 98r. strojona na 450ps ?? jestem zwolennikiem wygodnej jazdy a nie gleby ale przy tej mocy strasznie mi auto kuca przy ruszaniu no i zakrety juz nie tak dobrze wychodza wiec cos trzeba utwardzic, auto jezdzone praktycznie tylko latem i to 3-5 tys rocznie wiec niechce wydawac za duzo w cos markowego ...

to chyba niedawno ją nabyłeś bo z alegro taka znikła :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, ja swoja mam 3 lata juz, tylko nigdy nie bylem zwolennikiem twardych zawieszen ani gwintow lecz troche moce sie pozmienialy i jestem zmuszony zejsc nizej i sztywniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, ja swoja mam 3 lata juz, tylko nigdy nie bylem zwolennikiem twardych zawieszen ani gwintow lecz troche moce sie pozmienialy i jestem zmuszony zejsc nizej i sztywniej

ta technix nie jest jakims super sportowym zawieszeniem, mając ese szukałbym czegos bardziej markowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze to nic cudownego, chwilowo mam ograniczony budzet bo wiekszosc kasy poszla w moc i jeszcze maly setup dojdzie wiec na konkretny gwint przyjdzie czas pozniej teraz ma tylko nie plywac przy ruszaniu jak lodka do gory :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda kasy na jakies polsrodki typu TA tech. czy MS czy MTS . Wolal bym jezdzic na tym co masz teraz i odlozyc kase na min. KW . Jak piszesz i tak malo jezdzisz wiec mozesz odpuscic i jak cos kupowac to kupic cos z czego bedziesz zadowolony na taki gwint to szkoda kasy bo on jest za miekki . Mam TA technix na samochodzie i wiem co pisze . Do 1.9 TDI mozna sobie go zalozyc ale do S4 z 450 KM to nie polecam :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm no to teraz juz sam nie wiem, zawieszenie ponoc jezdzilo w S4 400km i sprawowalo sie dobrze, myslalem ze ma jakis czas bedzie troche lepsze niz seria a pozniej pojdzie pod mlot a kupi sie cos konkret.... :confused4:

www.pomocdrogowalublin24.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam od niedawna gwint mts a nowy kupilem i jestem zadowolony fakt jest miekki sam sie zdziwilem ale dla mniw dobrze nie mam 400 km ale przy duzym kole moze byc problem. do esy chyba kw to minimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm no to teraz juz sam nie wiem, zawieszenie ponoc jezdzilo w S4 400km i sprawowalo sie dobrze, myslalem ze ma jakis czas bedzie troche lepsze niz seria a pozniej pojdzie pod mlot a kupi sie cos konkret.... :confused4:

www.pomocdrogowalublin24.pl

to z alegro za 1200zł :mysli: dokłądasz 200zł i masz nowe z gwarancja, cena jak za ta-technix przesadzona sporo za uzywke :wink4:

Przegladaj forum

http://sportaud.vot.pl/viewforum.php?f=16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...