Crasher2000 Opublikowano 27 Lipca 2022 Autor Opublikowano 27 Lipca 2022 Zastanawiam się czy nie podać na pin 16 plusa, skoro powinien tam być po włączeniu stacyjki ?
Muskel1 Opublikowano 27 Lipca 2022 Opublikowano 27 Lipca 2022 Skoro na przekaźniku na wyjściu jest 12V po zapłonie, a na pinie 16 przy BCM2 nie dochodzi, to gdzieś po drodze musi być przewód uszkodzony.
Crasher2000 Opublikowano 27 Lipca 2022 Autor Opublikowano 27 Lipca 2022 Sprawdzę jeszcze raz i w razie dalszego braku podam na krótko .
Crasher2000 Opublikowano 28 Lipca 2022 Autor Opublikowano 28 Lipca 2022 Sprawdziłem dziś ponownie , +12 V jest po załączonej stacyjce na pinie 16tym .
Crasher2000 Opublikowano 29 Lipca 2022 Autor Opublikowano 29 Lipca 2022 Widzę ze będę musiał zaciągnąć furkę do serwisu.
Crasher2000 Opublikowano 29 Lipca 2022 Autor Opublikowano 29 Lipca 2022 Ktoś może polecić serwis autoryzowany lub nie na Śląsku?
Crasher2000 Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2022 Walka trwa. Pytanie czy w A4 B8 jest wyłącznik przeciążeniowym pompy paliwa? Ewentualnie zabezpieczenie przy akumulatorze które należy wymienić przy wymianie aku (tak jest w BMW) . Ewentualnie czy ktoś posiada schemat elektryczny układu paliwowego ? Szczególnie chodzi mi o opis kostek pompy paliwa i sterownika pompy (przy baku). Dodam ze sygnały z wału i walka są . Auto na Plaku pali. Pozdrawiam
Crasher2000 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Widzę ze wszyscy na wakacjach . Jak uda mi się rozwiązać problem- podam rozwiązanie mojej zagadki.
Muskel1 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 19 godzin temu, Crasher2000 napisał: Pytanie czy w A4 B8 jest wyłącznik przeciążeniowym pompy paliwa? Ewentualnie zabezpieczenie przy akumulatorze które należy wymienić przy wymianie aku (tak jest w BMW) . Nie ma czegoś takiego. Przy aku jest tylko klema pirotechniczna odcinająca napięcie z aku przy wypadku.Gdy zostanie odpalony ten ładunek nie masz nigdzie napięcia.
Crasher2000 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2022 A to dobrze ze nie zamontowali , a wyłącznik w razie przeciążenia ? W B5 był. Przydałby się jakiś schemat elektryczny , gdzie powinien wchodzić plus na moduł sterowania pompą . Jeżeli kabel idzie bezpośrednio z przekaźnika E w skrzynce z ECU do modułu sprawa byłaby prosta. Sprawdziłem u mnie nie ma pompy przed filtrem , tam tez szukałem przyczyny.
Muskel1 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Z przekaźnika J317 z pinu nr.2 idzie zasilanie (brązowo-zielony przewód) do sterownika silnika na pin nr. 69, 94-ro pinowej wtyczki B ra dolnym rysunku. Sprawdź u siebie.
Crasher2000 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Przekaźnik J317 to zasilanie zacisku 30 i ECU . Tu komunikacja przywrócona . Został problem przekaźnika E i zasilania sterownika pompy paliwa. Brak zasilania na kości B j pinie 69 rozumiem ze może mieć związek z brakiem ciśnienia na listwie . Pytam bo chciałem zrozumieć tok postępowania .
Muskel1 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 32 minuty temu, Crasher2000 napisał: Brak zasilania na kości B j pinie 69 rozumiem ze może mieć związek z brakiem ciśnienia na listwie . Jest to zasilanie sterownika silnika. Jak go będzie brakowało mogą różne inne komponenty nie działać.
Crasher2000 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Ok, sprawdzę . Przy okazji zasilanie z przekaźnika E idzie na sterownik pompy ? Jakiekolwiek sygnały odpowiedzialne za prace silnika są powiązane również z modułem komfortu ?
Muskel1 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 Opublikowano 2 Sierpnia 2022 W module komfortu znajduje się zezwolenie startu.
Crasher2000 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Na pinie 69 jest 0,88 V . Zasilanie na przekaźniki E jest.
Muskel1 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 (edytowane) Więc brakuje zasilania na pinie 69. Podaj je na próbę z aku (lub z podszybia z terminalu +) sprawdź czy wystartuje. Edytowane 7 Sierpnia 2022 przez Muskel1
Muskel1 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Uzupełnij w profilu poprawnie kod silnika.
Crasher2000 Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Dalej nic , wciąż błąd P025C00. Na które piny trzeba podać prąd żeby ruszyła pompa w baku ? Bo są cztery kable.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się