Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 1.8t AWM ocena logów


ferN

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam wrażenie jak by auto nie miało całej mocy może ktoś ocenić logi, z góry dzięki 

statyczne:

001-003-  http://vaglogi.pl/log-001_003_d4su44Q.html

002-033- http://vaglogi.pl/log-002_033_YK8Pv.html

Dynamiczne:

002-033- http://vaglogi.pl/log-002_033_6M9v0.html

115-118- http://vaglogi.pl/log-115_118_u728A.html

i podczas  pierwszej próby na wysokich obrotach szarpało 003-020- http://vaglogi.pl/log-003_020_yjdD1a4.html

zrobiłem druga próbę i było już normalnie http://vaglogi.pl/log-003_020_Xpui1L.html

 

prosze o pomoc 

 

 

 

Edytowane przez ferN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Stuki na granicy uszkodzenia silnika.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

 Stuki na granicy uszkodzenia silnika.

Czyli co do wymiany pompa, wtryski czy przepływka czy może sonda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest niby wersja 170KM?

Sprawdź ciśnienie paliwa profilaktycznie ale raczej stawiałbym na zapchany kat co do samych stuków. Świece w jakim stanie?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przem8 napisał:

To jest niby wersja 170KM?

Sprawdź ciśnienie paliwa profilaktycznie ale raczej stawiałbym na zapchany kat co do samych stuków.

Ta wersja 170 km 

Jest problem bo kata niema 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sprawdź świece i ciśnienie paliwa. Jak to nic nie wniesie to zmierz kompresję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wymieniłem swiece, pompe paliwa oraz czujniki spalania stukowych i zalałem swieżą benzyne i teraz mam takie logi 

002, 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_I04mc4.html

003, 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_oxong0i.html

chyba stuków już niema jak patrze na grupe 020, ale przepływomierz daje dużo powietrza bo w pewnym momencie aż 167g i sonda dolewa 25% oraz pojawił się błąd 17511 - performance too low w takim przypadku przepływka czy sonda do wymiany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jest seria i trzyma doladowanie jak wczesniej to przeplyw za duży. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...