Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z silnikiem po wymianie napinacza z łańcuchem. 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, mam dosyć nie typowy problem. Odstawiłem auto do mechanika, oleje, filtry, elementy zawieszenia oraz napinacz wraz z łańcuchem. Odebrałem auto po wymianie, odpaliło tak jak zawsze zrobiłem trasę 50km. Na drugi dzień problem z odpaleniem, odpaliło za 3 razem i to ledwo załapało. Podłączyłem kompa i ujrzałem błąd "P0012 Rząd 1 przestawienie wałka rozrządu, przyśpieszenie Nieosiągnięta wartość wymagana". Auto co chwilę odstawiałem do mechanika, twierdził że to nic rozrządem bo on go nawet nie dotykał. Co kasowanie błędu wyskakiwał już po 10km. Ostatecznie napinacz został wysłany na reklamacje, a ja kupiłem na szybko używany oryginał. Po wsadzeniu oryginału i nowego łańcucha nadal problem z odpalaniem na zimnym, na ciepłym silniku odpala za pierwszym. Myślałem że może pompa paliwa jest winna z odpalaniem, ale słychać ją po przekręceniu zapłonu. Potem myslałem że czujnik wody. Umówiłem się z kolegą na vcdsa aby sprawdzić czujnik i w sumie cieszyłem się że auto jedzie normalnie i ma moc. Zadowolony że nic mi nie wyskakuje znowu wyskoczył ten sam błąd po 230km. Normalnie jak naciskałem teraz pedał gazu to czuć było jakby szarpanie, przerywanie. W tym momencie czuje się bezradny, nie ma sensu po raz kolejny odstawiać do tego samego gościa auta bo wiem że on nic nie zdziała. Ma ktoś jakieś pomysły?

Edytowane przez Michuu.
Opublikowano

Pokaz loga 90+93 z normalnej jazdy. 

Opublikowano

Chodzi ci o logi z vcds? Jedyne co mam pod ręką to OBDeleven, nie wiem czy to się kwalifikuje do zrobienia logów.

Opublikowano

Sprawdź wartość w gr. 93.

Opublikowano (edytowane)

Zrobilem na kanale 93. Nie wiem czy oto chodziło, w razie czego zrobię jeszcze inne. Dodaje plik. Dziś rano odpalił dopiero za 3 razem. Co zauwazylem po odpaleniu strasznie rzucało silnikiem jakby pracował na 3cyl. Zgasiłem, odpalil od strzala i chodził już nornalnie. 

 

WWW.SZYBKIPLIK.PL

Udostępniaj pliki szybko i bezpiecznie

 

Edytowane przez Michuu.
Opublikowano

Cześć. Napisales ze wymieniałeś filtry. To ja opowiem moją przygodę;)

Parę tygodni temu zleciłem mechanikowi wymiane filtra paliwa bo auto mam dwa lata i nie zmienialem jeszcze. Zalozył Filtron i po okolo 3 dniach  miałem problemy z odpalaniem. Przeważnie za 3 razem odpalał, czasami przerywał przy mocniejszym przyspieszaniu. No to mechanik wymienił na filtr Boscha. Bylo ok. Po dwóch dniach to samo od nowa-problemy z odpalaniem. Jak już odpalił to poszarpało trochę ale załapał i już chodził. Wtedy zacząłem googlować i znalazłem wskazówkę zeby wymienić filtr paliwaa na ORI z ASO. Więc zamówiłem i odebrałem osobiście ten filtr w ASO VW. Koszt około 280zl. Od 5 tygodni mam spokój. Odpala normalnie od kopa za każdym razem. Przejechalem juz ponad tysiąc km.

Pacjent: A4 B6 1.8T bfb quattro 2004.

(Nie wnikałem już czy mechanik dobre filtry zamawiał. W ASO dobrali po VINie i jest spokój ) podobno zamienniki nie wytrzymują ciśnienia czy coś tam i się sypią. W moim przypadku tak wyglądało jakby paliwo się cofało i zapowietrzał uklad bo przy kreceniu rozrusznikiem silnik krecił jakby na sucho i dopiero po chwili dochodziło paliwo najczęściej za 3 rozruchem. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...