WARSZAWARC Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 (edytowane) Dzień dobry Po złożeniu wszystkiego pojawił się tak dźwięk (dźwięk uderzenia mniej więcej 1560/min czyli podwojone obroty silnika) (na każdy obrót wału o 360stopni są dwa uderzenia) link: Wibracje wyczuwalne na misce Był czyszczony smok olejowy i robione sprzęgło (koło 2 mas takie jak było + dociśk ten sam (tarcza kevlar) Auto wyprzęgła normalnie biegi Ktoś jest wstanie stwierdzić czy to może być spływ oleju (czarna tacka nad miską olejową) która poprostu zle siadła Czy jednak coś innego? (z góry przepraszam za silikon którego jest w c*** ale przez tą tackę musiałem 2 raz nakładać (bo cześć się starła podczas zakładania) Edytowane 10 Sierpnia 2022 przez WARSZAWARC
WARSZAWARC Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2022 (edytowane) Podczas montażu miski po raz 1 tacka nie siadła dobrze (zaklinowała się pomiędzy smok a miskę olejową) Po którymś z kolei udało się (przynajmniej tak mi się wydawało a czy tak jest w rzeczywistości to inna sprawa) ułożyć ją prawidłowo Rzeczy które jeszcze były odkręcane/zdejmowane -środkowy łącznik wydechu (taki 12cm na długość) -pół oś lewa -pasek klinowy -(wszystko odkręcone to co wymagane do wymiany sprzęgła) Na smoku na 100% jest gumowa uszczelka -nowy filtr/olej (przed tą zmianą oleju, Olej który był w aucie miał 2tyś km) (aktualnie zalany bańką 4L tylko) -nowe łożysko oporowe -stabilizator przód Na desce nie pojawia się żadne ostrzeżenie o braku oleju lub jego ciśnienia (silnik w takim stanie pracował nie więcej niz 15s po 3 razy) Auto pomiędzy czyszczeniem smoka a wymianą sprzęgła stało miesiąc na dworze (miska olejowa była założona) (3mieś temu auto miało problem z odkręcającą się turbiną wymiana na org śruby mocujące turbine załatwiła sprawę) Smok był moczony w rozpuszczalniku przez 1h A potem wypalony palnikiem Uważam że przedstawiłem cały "kontekst" sytuacji Edytowane 1 Września 2022 przez WARSZAWARC
WARSZAWARC Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2022 Problem rozwiązany Winnym okazała się blacha o numerze 06B103551G która się delikatnie odgięła Haczyła ona o koło zamachowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się