Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t avj obniżona moc, dziwne wskazania przepływomierza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, 
mam problem z a4 b6 1.8t avj, po zmianie głowicy na inna(sprawdzona obrobiona itp), silnik jest słabszy. Samochód ciągnie coraz lepiej wraz z wzrostem obrotów, najlepiej ciągnie przy 5-6tyś obr. Turbina ładuje dobrze i wstaje również całkiem dobrze. Do 3-4tyś czuć lekkie przydławienie silnika, czasem pooszarpywanie. Na biegu jałowym dziwny jest odczyt przepływomierza:



Przepływka została wymieniona na nową, oryginalną (te same odczyty). Rozrząd po obu stronach nowy. Błędów brak. Wygląda to trochę jak by był to problem z jakimś podciśnieniem. Proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Dodatkowe informacje:
auto po programie. Turbo bex i większe wtryski. 

Edytowane przez cj92
Opublikowano

Zrób normalnie logi vcds, a nie jakieś filmiki które nic nie wnoszą. 

 

Opublikowano

@przem8 Zamówię dziś kabel to pewnie gdzieś w czwartek uda mi się zrobić pełne logi. Niestety kabel który obecnie posiadam nie współpracuje z vcds-em.

 

Opublikowano

Jeśli działa tym polskim wagiem to i powinien z normalnym vag com'em lub vcds'em.

Opublikowano

Niestety ten kabel nie działa z vcds-em, miałem działający ale pożyczyłem i przepadł. Zamówiłem nowy kabel więc pewnie w środę przyjdzie. Dziś miałem trochę czasu więc zająłem się sprawdzaniem szczelności dolotu. Udało mi się wykryć mała nieszczelność na wężyku i go wymienić. Oprócz tego wyczyściłem masy na ścianie grodziowej i na deklu zaworów. Kostki pod ścianą grodziowa porozpinałem i spryskałem contact sprayem.  Po tych zabiegach przepływ na biegu jałowym wacha się pomiędzy 6-8. W jeździe niewielka poprawa, czekam aż kabel przyjdzie i zrobię logi.

Opublikowano

Ta przeplywka z boscha napewno? 

Opublikowano

Konkretnie jest to BOSCH 0 280 218 063 
Stara i nowa ma podobne wskazania. 

Opublikowano

Nowy kabel viaken-a przyszedł, ku mojemu zdziwienie przepływ na biegu jałowym na wyłączonych światłach około 3,8 na włączonych 4,5. Bardzo stabilnie. Wygląda jak błąd tamtego kabla/programu. Dodatkowo wyskoczył błąd 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
        P0130 - 35-00 - -
Logi: 

 

http://vaglogi.pl/log-002_031_032_y7KpqNO.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_034_EItT5H7.html

http://vaglogi.pl/log-093_115_020_9o59f.html

http://vaglogi.pl/log-118_002_TcQa34.html

Opublikowano (edytowane)

Z tego co widać to auto po sofcie. Zmien taktowanie, bo odświeżanie co kilka sekund jest slabe i za duzo nie widać w logach. Wyglada jakby sonda nie działała. 

Edytowane przez przem8
  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Sonda zamówiona nowa z aso jutro może jak znajdę czas po pracy to zamontuje.  Samochód po programie. Większy intercooler, wtryski większe, turbo bex, nowe dv, przepływomierz filtr paliwa, napinacz łańcucha rozrządu, katalizator pusty, nowe tłumiki.

Edytowane przez cj92
Opublikowano

Oczywiście jak to bywa przyszła zła sonda lambda i musieli jeszcze raz wysłać dobrą. Dziś zamontowana i tak na szybko logi zrobione na 4 biegu(niedokręcone do odcięcia bo droga za krótka). Poprawa spora ale nadal nie jest to co było. Z góry dzięki :)

http://vaglogi.pl/log-033_034_mNy65F.html

http://vaglogi.pl/log-031_032_xNo8Uw.html

http://vaglogi.pl/log-020_115_118_Fu3QE9.html

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...