Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wymiana płynu w układzie wspomagania ?


marcin9680

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie i zapytuje , moze ktos wie (posiada jakies fotostory) i moze mi podpowiedziec jak dokonac prawidlowej wymiany plynu od wspomagania ukladu kierowniczego??? i jaka ilosc owego plynu powinna byc zalana ???

Chcem sam tego dokonac ale nie chcem nic sknocic.

Bardzo prosze o wszelkie podpowiedzi i pomoc.

Dziekuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzial warsztat wymiana maglownicy,tyczy sie afn ale zasada ta sama....na koncu opis wymiany i odpowietrzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zdejm waż z pompy wpomagania zapal olej zleci potem zkreć spowrotemtylko podkładke miedziana nagrzej wlej płyn lub olej zależy co masz zapal samo sie odpowietrzy

auto na podnosnik

trzeba odpiąc przewody od pompy i jak sie da to od maglownicy

usunąc jak najwiecej płynu, przydaje sie duża strzykawka i wężyk, dobrze jak jest też sprężarka

wyciągnąc zbiorniczek i wszystko umyc benzyną ekstrakcyjną

poskładac i zalac, pare ruchów kierownicą od lewej do prawej i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem ostatnio... sprawa jest dość prosta.... wszystko można zrobić bez podnośnika, czy kanału. Płyn ze zbiornika wyciągnąłem strzykawką, zdiąłem przewód z pompy i na chwilę uruchomiłem silnik, aby pompa wyrzuciła olej, następnie wlałem ok. 200 ml oleju do zbiornika i znów uruchomiłem silnik - pompa wyrzuci olej (ten nowy), czyli zostanie nieco przepłukana. Gdy pompa wyrzuca olej trzebaby podstawić jakieś naczynie, żeby złapać ten olej, ale nie jest go zbyt wiele. Zakładamy przewód, wlewamy nowy olej do zbiornika (prawie pełny) i uruchamiamy silnik. obserwujemy czy płynu jest wystarczająca ilość w razie potrzeby natychmiast dolewamy. po ok. 2 minutach kręcimy kierowcicą po kilka razy do końca w lewo i w prawo. Układ sie odpowietrzy. oczywiscie jak sie odpowietrza nie zakręcamy korka na zbiorniku. po jakimś czasie jeszcze skotroluj poziom płynu i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem ostatnio... sprawa jest dość prosta.... wszystko można zrobić bez podnośnika, czy kanału. Płyn ze zbiornika wyciągnąłem strzykawką, zdiąłem przewód z pompy i na chwilę uruchomiłem silnik, aby pompa wyrzuciła olej, następnie wlałem ok. 200 ml oleju do zbiornika i znów uruchomiłem silnik - pompa wyrzuci olej (ten nowy), czyli zostanie nieco przepłukana. Gdy pompa wyrzuca olej trzebaby podstawić jakieś naczynie, żeby złapać ten olej, ale nie jest go zbyt wiele. Zakładamy przewód, wlewamy nowy olej do zbiornika (prawie pełny) i uruchamiamy silnik. obserwujemy czy płynu jest wystarczająca ilość w razie potrzeby natychmiast dolewamy. po ok. 2 minutach kręcimy kierowcicą po kilka razy do końca w lewo i w prawo. Układ sie odpowietrzy. oczywiscie jak sie odpowietrza nie zakręcamy korka na zbiorniku. po jakimś czasie jeszcze skotroluj poziom płynu i gotowe.

zapomniałes po tym zabiegu na nowo przepłukac układ

sporo płynu jest jeszcze do usuniecia z maglownicy

i trzeba umyc dokładnie zbiorniczek, jest tam masa syfu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...