Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z pompką centralnego zamka. Za długa praca


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem polega na tym, że po otwarciu auta pompka bardzo długo pracuje mimo, że już otworzyła auto. Pompa przestaje działać po około 15 sekundach bądź po zamknięciu auta.

Wyjąłem pompkę na zewnątrz i moje spostrzeżenia są takie.

Po zakryciu palcem prawego wlotu  (lewy wciąż podłączony) na pompie centralka zamyka w mgnieniu oka klapkę wlewu paliwa (i możliwe, że też bagażnika ale tego nie sprawdziłem), zaś po zakryciu lewego- czyli tego węższego (prawy wciąż podłączony) auto zamyka drzwi bardzo długo, więc to tutaj może być przyczyna.

 

Kiedy wszystko jest podłączone prawidłowo i np trzymam palce obok tych wlotów to czuć podmuch powietrza. Czy to jest możliwa nieszczelność?

Dmuchając w prawy wężyk auto nie rygluję się, więc może nieszczelność jest gdzieś dalej albo mam za mało pary w płucach.

Chciałem też sprawdzić pojedynczo drzwi, ale na łączeniu pod siedziskiem pasażerów nie da się ich odłączyć od siebie ponieważ za mocno siedzą.

 

Dodatkowo zdarza się, że raz na 20 otworzeń auta, rygle się nie podniosą.

Dziękuję za pomoc w naprowadzeniu na rozwiązanie

301520755_2213066835521650_4534187192707637240_n.jpg

301754559_651703942646219_3971340268492719948_n.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...