DavOS99 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Problem polega na tym, że po otwarciu auta pompka bardzo długo pracuje mimo, że już otworzyła auto. Pompa przestaje działać po około 15 sekundach bądź po zamknięciu auta. Wyjąłem pompkę na zewnątrz i moje spostrzeżenia są takie. Po zakryciu palcem prawego wlotu (lewy wciąż podłączony) na pompie centralka zamyka w mgnieniu oka klapkę wlewu paliwa (i możliwe, że też bagażnika ale tego nie sprawdziłem), zaś po zakryciu lewego- czyli tego węższego (prawy wciąż podłączony) auto zamyka drzwi bardzo długo, więc to tutaj może być przyczyna. Kiedy wszystko jest podłączone prawidłowo i np trzymam palce obok tych wlotów to czuć podmuch powietrza. Czy to jest możliwa nieszczelność? Dmuchając w prawy wężyk auto nie rygluję się, więc może nieszczelność jest gdzieś dalej albo mam za mało pary w płucach. Chciałem też sprawdzić pojedynczo drzwi, ale na łączeniu pod siedziskiem pasażerów nie da się ich odłączyć od siebie ponieważ za mocno siedzą. Dodatkowo zdarza się, że raz na 20 otworzeń auta, rygle się nie podniosą. Dziękuję za pomoc w naprowadzeniu na rozwiązanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się