Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie po mocnym daniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,

 

Mam problem numer 1 z przerywaniem zapłonu.

Przerywanie dzieje się przy mocniejszym dodaniu gazu kiedy turbo zaczyna pompować. 

Wymieniałem do tego czasu separator odmy, zawór N75, eżektor ze wszystkimi przewodami, wszystkie świece (NGK), cewki zapłonowe. Po wymianie cewek (jedna po drugiej a nie wszystkie na raz i wiem że to głupie ale wtedy o tym nie myślałem ale mam 2 BERU i 2 NGK) problem ustępował minimalnie na jakiś czas. 1 i 3 świeca były zalewane olejem, ale wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów. Nie wiem czy to miało jakikolwiek wpływ, ale o tym mówię.

Na gazie jeszcze jeszcze do przeżycia, ale na PB jest istna tragedia. Przerywa, strzela, szarpie..

 

Problem numer 2 to nierównomierne wolne obroty.

Czytałem, szukałem i może to być problem z odpowietrznikiem skrzyni korbowej?? Zaworem pod kolektorem dolotowym? 

Przepustnica wyczyszczona i zadaptowana.

 

BONUS:

Co to za zaślepka i czemu ma służyć?? (załącznik)

 

Audi A4 B7 2004

Buda 2.0Tfsi  ,   silnik i osprzęt 1.8t AWT

 

Zamarzyło się quattro z 1.8t to teraz mam...

 

DSC_2026.JPG

DSC_2028.JPG

Opublikowano
10 minut temu, stenek121 napisał:

Co to za zaślepka i czemu ma służyć?? (załącznik)

Ktoś prymitywnie zaślepił SAI. Zacznij od spradzenia szczelności dolotu i logów. Zasysa korek oleju?

Opublikowano
1 minute ago, przem8 said:

Ktoś prymitywnie zaślepił SAI. Zacznij od spradzenia szczelności dolotu i logów. Zasysa korek oleju?

Nie mam VAG`a.. jestem super początkującym "ala" mechanikiem. 

Szczelność jest, korka nie zasysa.

 

W takim razie SAI czym ma się kończyć? Zaworkiem?

Opublikowano
10 minut temu, stenek121 napisał:

Nie mam VAG`a

To czas zakupić. 

Popatrz sobie na schematy w necie. Jak to masz zaslepione to pewnie i fizycznie nie masz tego układu kompletnego. 

Opublikowano
2 minutes ago, przem8 said:

To czas zakupić. 

Popatrz sobie na schematy w necie. Jak to masz zaslepione to pewnie i fizycznie nie masz tego układu kompletnego. 

Właśnie amatorsko obejrzałem filmik o usuwaniu SAI i doprowadzaniu do porządku. 

Fakt. Mam jeszcze przy tym roboty... aaale się uczę.

Rada dobra. Dziękuję. Ile czytam, wszędzie VAG potrzebny...

 

Opublikowano

Zwróci Ci się szybciej niż myślisz, a więcej zdzialasz tym niż pseudo znawcy w warsztatach ze sprzętem, którego nie ogarniają. Kilkadziesiąt zł to nie wydatek na kabel. Reszta do pobrania z forum o ile plik działa, a jak nie to się zgłoś w razie potrzeby. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...