Nader Opublikowano 3 Września 2022 Opublikowano 3 Września 2022 Cześć, Krótka historia, ostatnio na wyjeździe padła mi pompa paliwa (druga w ciągu roku). Po wymianie auto odpaliło od strzała, zrobiłem na raz trasę 500km i wszystko było ok. Po nocy auto za pierwszą próbą odpalenia tylko kręciło. Dopiero za drugim razem odpaliło na strzała. Przy wymianie pompy nie miałem obejmy aby założyć ją na króciec pompy i tylko nałożyłem przewód paliwowy. Czy przez to że nie ma tej obejmy może cofać się paliwo do zbiornika/zapowietrzać układ i przez to auto ciężko odpala?
przem8 Opublikowano 3 Września 2022 Opublikowano 3 Września 2022 4 godziny temu, Nader napisał: Czy przez to że nie ma tej obejmy może cofać się paliwo do zbiornika Nie tyle cofac, co masz za małe ciśnienie w układzie jak tam jest nieszczelne. Zacznij od poprawienia tego i zmierz ciśnienie paliwa.
Nader Opublikowano 3 Września 2022 Autor Opublikowano 3 Września 2022 (edytowane) 4 godziny temu, Muskel1 napisał: Pompy zamienniki czy oryginalne? Zamienniki MAM00015, szukam do kupienia czegoś lepszego. Bo cała ta biała obudowa jest firmy VDO. Edytowane 3 Września 2022 przez Nader
Nader Opublikowano 3 Września 2022 Autor Opublikowano 3 Września 2022 4 godziny temu, przem8 napisał: Nie tyle cofac, co masz za małe ciśnienie w układzie jak tam jest nieszczelne. Zacznij od poprawienia tego i zmierz ciśnienie paliwa. W jaki sposób sam mogę sprawdzić ciśnienie paliwa?
przem8 Opublikowano 4 Września 2022 Opublikowano 4 Września 2022 Manometrem wpinając się pod listwę paliwową.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się