Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5 1.8t APU logi po nowej mapie lpg


d3e

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Co sadzicie o logach? miałem problem z parownikiem po dodaniu gaz do dechy przełączał na benzynę. Po wyczyszczeniu parownika sporo syfu było w sprężynkach miedzianych jest już w miarę dobrze trochę niepokoi mnie spadek ciśnienia na parowniku  z 1.6 na 1.1 zrobiłem nowe mapy lpg i  korekty co myślicie? 

Audi a4 b5 1.8t APU gaz agis wtryski hana 2001 po przebiegu ok 5 tys. parownik zavoli zeta s przebieg okolo  30 tys.

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo późno wstaje. Korekty przy normalnym obciążeniu jak jedziesz jakie sa? Bo po korektach to tak sobie to wyglada

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak turbo późno wstaje możliwe że się kończy lub jakieś pęknięcie jest. Zrobiłem około 180tys km odkąd mam samochód i nic przy turbo nie robiłem nie wiadomo ile wcześniej jeszcze jeździło. Zrobię jutro jeszcze logi z normalnej jazdy z korektami i podeślę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasuj błedy przed logami to raz, w gr.32 mają być same zera zanim zaczniesz logować. Z tej jazdy na lpg zrób loga 2+33 i powtórz do odciny na benie 2+33+115.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaje logi po skasowaniu błędów i korekt: Pierwszy na benzynie, drugi na gazie przy normalnej jeździe

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz do regulacji, a to turbo to padaka. Dv sprawne? 

To ciśnienie na reduktorze 1.6bara to jakis kosmos. Skoro tak spada to wywal ten reduktor albo szukaj wąskiego gardła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz do regulacji to znaczy? za bogato za ubogo przy jakimś obciążeniu? co do jazdy to zbiera się przyzwoicie od 3tys przyczepność gubi na pierwszym biegu. Przy większych prędkościach bezproblemowo przyspiesza. Pracować tez dobrze nie szarpie. Ciśnienie na reduktorze takie duże mniej już ustawić się nie da śruba się wykręca. Wąskiego gardła co masz na myśli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, d3e napisał:

Gaz do regulacji to znaczy?

Korekty mają być koło 0, bo tyle wynoszą w sprawnym 1.8t na benie więc i podobnie ma być na gazie. Popatrz w logi to się dowiesz jak jest :D

9 minut temu, d3e napisał:

Pracować tez dobrze nie szarpie. Ciśnienie na reduktorze takie duże mniej już ustawić się nie da śruba się wykręca.

To masz spierdzielony reduktor.

9 minut temu, d3e napisał:

Wąskiego gardła co masz na myśli?

Coś co blokuje przepływ gazu ale obstawiam winę w rduktorze. Jeśli ciśnienie spada z 1,6 do 1,1 to jest dramat. Czyli jak ustawisz 1,2,  tak jak powinno być, to spadnie do niedopuszczalnych 0,7.

Bierzesz się za coś i chyba do końca nie wiesz o co biega. Napisałem co jest nie tak ale jak dla Ciebie jest dobrze to jeździj.

Dla mnie takie parametry jak masz są niedopuszczalne.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero się uczę co do gazu. Próbuje sam pokombinować trochę. Gazowników w okolicy mam fatalnych ustawia gaz mówią ze tak ma być a się jeździć nie da a jak wrócę tłumacze ze cos jest nie tak ze gazem śmierdzi szarpie po vagu widać ze ostro przelewa go to ręce rozkładają i nic zrobić nie chcą. Sam trochę właśnie ustawiłem już jeździć się da i dlatego  właśnie moje pytanie było jak logi wyglądają. Czyli najlepiej przy normalnej jeździe żeby korekty chwilowe nie przekraczały np.5% tak?  Co do spadku ciśnienia gazu czy może mieć jeszcze wpływ to ze podłączenie reduktora ze zbiornikiem mam miedzią 6mm za mały przekrój czy raczej nie ma nic do rzeczy. Jeżeli szukać drugiego reduktora jaki byś polecił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na lpg forum masz poradnik jak regulować lpg. MIedź 6mm wystarczy na serię z palcem w nosie, obsłuży nawet 200KM.

Jakie masz dysze w tych wtryskiwaczach? Poza tym sprawdź czy nie masz butli do jazdy na wstecznym.

Reduktor czarny ac-r01 będzie wystarczający jak nie planujesz modów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, d3e napisał:

Czyli najlepiej przy normalnej jeździe żeby korekty chwilowe nie przekraczały np.5% tak? 

Najlepiej jak będzie przy normalnej jeździe oraz pod pełnym obciążeniem +/-5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pelonek1 napisał:

pod pełnym obciążeniem +/-5.

Pod pełnym obciążeniem nie pokaże mu korekt, bo ma sondę wąskopasmową. Chyba, że będzie skrajnie ubogo/bogato.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butle mam prawidłowo wstawiona tzn: zawór od strony zderzaka jest. Wtryski hana 2001 zielone. Popróbuje jeszcze z tą mapa gazu powalczyć jeszcze. Takie pytanie mam jeszcze podczas wrzucania na luz przed skrzyżowaniem lub tak jak jadę na wyższych obrotach i wrzucę na luz to obroty potrafią tak nisko spaść że nie raz potrafi zgasnąć jakby za późno podwyższy obroty macie jakiś pomysł czego to może być wina? Dzieje się to na benzynie i gazie po usunięciu korekt też tak samo. Błędów brak. Dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się jednak ze turbina już całkiem kończyła żywot klapka od DV była cały czas otwarta na 0.5cm z powodu luzu stad  tak słabo dmuchała od dołu. i tego była tez wina spadających za nisko obrotów po dodaniu gazu i odpuszczeniu. Dodaje logi po wymianie turbiny. Co sadzicie? Od dołu trochę przeładowuje ale później już w miarę ok. 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...