Dawid-1999 Opublikowano 22 Października 2022 Opublikowano 22 Października 2022 Jakiś czas temu stukała mi panewka, na sztukę wymieniłem same panewki myśląc trudno co będzie to będzie. Wytarło ja w ten sam sposób na 3 cylindrze, z tym je obróciło (wtedy też tak było z tym że myślałem że ktoś grzebał i źle poskładał). Problem na 20tys. ustal i powrócił. Motor wyjęty wał wyjęty, głowica nietknięta myśląc że zrobię szlif wału itd. Wał na rzut oka laika to za***isty nic nie widać żadnych rys czy przetarć. Dlaczego tak wyciera? Teraz ok wał uszkodzony i ale dlaczego za pierwszym razem wytarł? Żeby to był 4 cylinder najdalej smarowanie ok bym zrozumiał, ale 3? W tej sytuacji po obróceniu, korba też do wymiany wraz ze stopa? Szkoda mi trochę tego motoru bo kompresję trzyma i ok się sprawuje. Wał panewki jak się da to zrobię ale pierścienie tulejowanie itd to gra nie warta świeczki. Ciśnienie oleju było 1.6 na rozgrzanym max. Na wolnych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się