Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 1.8t BFB obrócona panewka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakiś czas temu stukała mi panewka, na sztukę wymieniłem same panewki myśląc trudno co będzie to będzie. Wytarło ja w ten sam sposób na 3 cylindrze, z tym je obróciło (wtedy też tak było z tym że myślałem że ktoś grzebał i źle poskładał). Problem na 20tys. ustal i powrócił. Motor wyjęty wał wyjęty, głowica nietknięta myśląc że zrobię szlif wału itd. Wał na rzut oka laika to za***isty nic nie widać żadnych rys czy przetarć. Dlaczego tak wyciera? Teraz ok wał uszkodzony i ale dlaczego za pierwszym razem wytarł? Żeby to był 4 cylinder najdalej smarowanie ok bym zrozumiał, ale 3?

W tej sytuacji po obróceniu, korba też do wymiany wraz ze stopa? Szkoda mi trochę tego motoru bo kompresję trzyma i ok się sprawuje. Wał panewki jak się da to zrobię ale pierścienie tulejowanie itd to gra nie warta świeczki. 

Ciśnienie oleju było 1.6 na rozgrzanym max. Na wolnych 

 

IMG_20221022_195809.jpg

IMG_20221022_195529.jpg

IMG_20221022_195510.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...