Mafin Opublikowano 23 Października 2022 Opublikowano 23 Października 2022 (edytowane) Witam, Doszedłem do ściany i nie mam już pomysłu jak ustalić przyczynę. Mam B6, zakupiona z padniętymi pompowtryskami - wymienione na nowe, jednak jeden objaw został - czasem kręcił długo przy odpalaniu. Po wymianie pompowtrysków żadnych błędów w silniku ( z wyjątkiem poduszki silnika - wyszło na dniach). Teraz robiłem logi i wygląda to coś w rodzaju 10 razy długo , 3 razy praktycznie z kopa - mniejwięcej taki cykl jest przez cały czas, nie zależnie czy ciepły czy zimny. Pompka niskiego ciśnienia sprawdzana - pompuje odrazu jak szalona. Z vacum nic nie leci. Filtr paliwa nowy. Zastanawiają mnie wartości z wałka - w czasie pracy oscylują od 0 do -2, w kilkusekundowych cyklach - po jego odłączeniu czas odpalania bez zmian (długo). Rozrząd robiony po zakupie więc w miarę świeży. Czy czujnik położenia wałka może dawać takie objawy? (nie jest luźny) Co jeszcze sprawdzić ? Poniżej logi - 4 13 i 23, rozbiłem je na grupy po 2, by było więcej próbek. W komentarzach jest opisane które uruchomienie było długie, a które z kopa. Statyczny: Grupy 004, 013: http://vaglogi.pl/log-004_013_3Qej7c.html Grupy 004, 023: http://vaglogi.pl/log-004_023_4g9c618.html Grupy 004, 023: http://vaglogi.pl/log-004_023_QI892R4.html Grupy 004, 013: http://vaglogi.pl/log-004_013_3zZ7xCf.html Grupy 004, 013, 023: http://vaglogi.pl/log-004_013_023_7KmcFV3.html Grupy 004, 013, 023: http://vaglogi.pl/log-004_013_023_FWg1y.html Dziękuję z góry za pomoc:) Edytowane 23 Października 2022 przez Mafin
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się