lukas1920 Opublikowano 23 Stycznia Autor Opublikowano 23 Stycznia Dzięki, czyli lepiej podjechac do Tunera by to zaktualizowal Wymienialem chlodnice spalin I dpf byl przy okazji czyszczony . Pewnie Mechanik wyzerowal .
Muskel1 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia Nie wiem czy runer będzie miał akurat ten soft, o którym mowa w TPI. Kto i jak czyścił dpf?
lukas1920 Opublikowano 23 Stycznia Autor Opublikowano 23 Stycznia Gdzieś w Szczecinie wodą czy tam jakąś chemia pod ciśnieniem . Napisz od razu do czego zmierzasz😅
Muskel1 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia Chciałem tylko wiedzieć. Do niczego nie zmierzam. Wpadło mi tylko w oko, że ilość popiołu nijak nie pasuje do przebiegu, więc zapytałem. Wiem, że są "specjaliści" resetujący ilość popiołu w sterowniku nie czyszcząc/wymieniając dpf. Mogło być tak, że poprzedni właściciel albo handlarz mogli wyzerować, ale skoro oddałeś do czyszczenia, to wszystko jest tak, jak powinno.
lukas1920 Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia https://vwts.ru/articles/tpi-audi/tpi-audi-2040064_10.html Wrzucam tutaj żeby nie zgubić, moze komuś się kiedyś przyda. Dzwoniłem do Audi w Szczecinie, rozmawialem z gościem serwisu i on o takiej usterce nie słyszał 🤦. Mimo wszystko kontrola , aktualizacja 800zl termin po 12.02.
lukas1920 Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia (edytowane) Jeżeli o moj samochód chodzi jest to aktualizacja 8473 , tylko czy jest do zdobycia poza ASO... Dorzucam filmik z wymiany pompy ad blue co prawda chodzi o inny błąd - 28653 ale kto wie czy się nie przyda... Edytowane 25 Stycznia przez lukas1920 Nowe informacje
lukas1920 Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia 1037000280 04L906021CL 8473 04L907309 original file CHIPCARS.ES Audi A5 B8 FL Turbo Diesel 190hp 140kW 2.0 EDC17C64 1037000280 04L906021CL 8473 04L907309... Chyba znalazłem . Podejrzewam że każdy lepszy tuner to ogarnia
lukas1920 Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia (edytowane) Czescy naukowcy😉 powiązali błędy ad blue z czyszczeniem dpf chemią... U mnie chyba by pasowalo... https://www.fcd.eu/story/15778 Edytowane 25 Stycznia przez lukas1920 Nowe informacje
lukas1920 Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia Welcome to VAG-Flashinfo! VAG-FLASHINFO.DE VAG Flashfiles Informations - Version check of VAG ECUs - Update check for Audi, Seat... kolejna przydatna strona... Odis Się sciaga ,Vas5054a licytuje Może sam ogarnę aktualizacje ecu😅
Lukaa5 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia 17 godzin temu, lukas1920 napisał(a): Chyba znalazłem . Podejrzewam że każdy lepszy tuner to ogarnia Raczej mało prawdopodobne , "tunerzy" używają innego oprogramowania .
lukas1920 Opublikowano 28 Stycznia Autor Opublikowano 28 Stycznia Te kanaliki maja być otwarte??? Czy tak już jest ok?
Użytkownik007 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego W dniu 25.01.2024 o 01:39, lukas1920 napisał(a): Czescy naukowcy😉 powiązali błędy ad blue z czyszczeniem dpf chemią... U mnie chyba by pasowalo... https://www.fcd.eu/story/15778 Mogę potwierdzić powiązanie czyszczenia DPF z błędem adBlue, u mnie również zaczeły wyskakiwać te błędy chwilę po praniu filtra (obecnie mam spokój gdzieś od wakacji). U jednego kolegi z formum z takim samym silnikiem również zaczeło sypać odliczaniem tuż po praniu filtra.. Przypadek? nie sądzę
Lukaa5 Opublikowano 20 Lutego Opublikowano 20 Lutego W dniu 25.01.2024 o 00:39, lukas1920 napisał(a): Czescy naukowcy😉 powiązali błędy ad blue z czyszczeniem dpf chemią... U mnie chyba by pasowalo... Czyli tak w skrócie : Tym samym zidentyfikowano, że oskarżonym o nieefektywność P204F jest sam SCR DPF/KAT, który nie jest zdolny do reakcji chemicznej NOx + NH3 -> N + H2O (w uproszczeniu). Element ten został wyczyszczony chemicznie tuż przed wystąpieniem usterki P204F, która może być jedną z przyczyn. Warstwa SCR na DPF mogła ulec degradacji z powodu środków chemicznych. Chodzo tu o jaka specyficzná chemie ?
woNLuk Opublikowano 3 Września Opublikowano 3 Września Witam. Czytając od początku ten wątek wnioskuję że problem ablue i unieruchomienie silnika za 1000km są powiązane z DPF. Dlaczego mogę tak stwierdzić. Miesiąc temu w swoim A4 B8 wymieniłem chłodniczke spalin i przy okazji prałem dpfa. Odkąd mam auto nie było problemów z Adblue. Dopiero od dwóch tygodni auto zaczęło fiksować z tym komunikatem, pojawiał się po czym znikał a od wczoraj ponownie już jest. Auto jeszcze nie było podłączone pod komputer. Czyli może nie potrzebna jest wymiana pompy adblue? Jestem na urlopie 1300km od domu a wedlug komunikatu za 800km nie uruchomię auta 😞
woNLuk Opublikowano 15 Października Opublikowano 15 Października Witam. Dotarłem z urlopu do domu. Samochód odliczał kilometry i w pewnym momencie gdy pokazywał że za 500km nie uruchomię silniak- komunikat zgasł. Mechanik ma miejscu skasował błędy które wskazywały na problem z układem adblue. Jeżdżę już ponad miesiąc i błąd się nie pojawił. Tam sobie myślę może adblue który wlałem jakiś czas temu był felerny. Będę obserwował, dam znać za jakiś czas co z tego wynikło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się