Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Modyfikacja puszki filtra powietrza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to zalezy co chcesz osiagnac w ten sposob....tylko dzwiek,czy jakis przyrost-jesli dzwiek-to moze cos sie zmieni,ale na przyrosty bym nie liczyl,bo powietrza do silnika pojdzie tyle,ile turbina "napompuje" z filtrem stozkiem,ori,czy jeszcze jakims innym wynalazkiem,wszelkie mody z filtrem sa skuteczne w wolnossacych silnikach-na pewno zmieni sie dzwiek na bardziej basowy,ze wzgledu na to,ze uklad dolotowy jest krotszy od kolektora,do filtra,niz w silniku z turbo

w uturbionym silniku po wymianie filtra,bardziej jest slyszalny DV ''psssyt'' i szum zasysanego powietrza przez turbo

-dzwieku basowego,takiego jak w wolnossacym silniku,nie uzyskasz,bo droga dzwieku od kolektora ssacego idzie poprzez intercooler i turbo,co skutecznie ten dzwiek wygluszy :wink4:

Opublikowano

Moim zdaniem to szkoda niszczyc te puszki dla uzyskania dźwięku. Na upartego lepszy stożek już. Przynajmiej jakos wygląda :przebiegly: A jak zasysa gorące powietrze z komory silnika tymi dziurami to nawet spadki mocy mogą być :thumbdown:

Opublikowano

A jak zasysa gorące powietrze z komory silnika tymi dziurami to nawet spadki mocy mogą być

jesli beda spadki mocy-te dziury i gorace powietrze,nie beda tego glowna przyczyna,poniewarz do silnika jest dostarczane powietrze wytwarzane przez turbine,ktora napedzana spalinami,pompuje powietrze o wiele goretsze niz przechodzace przez filter,a takze samo sprezenie jego,wywoluje podniesienie sie temperatury-w silnikach uturbionych,kluczowa role do schlodzenia powietrza pompowanego do silnika-odgrywa Inter Cooler...im wiekszy,zamontowany z przodu auta-tym wydajniejszy

spadki mocy,o ktorych wspomniales,moga wystapic w silnikach wolnossacych :wink4:

Opublikowano

Tak tak ok.ale jeśli autko zassa powietrze z komory o temp 50C i je spręży to temp po intercoolerze bedzie wieksza niz po zassaniu powietrza o temp 15C przez puszke bez dziur :decayed: chyba ze sie myle :mysli:

Opublikowano

teoretycznie masz racje,bo w praktyce musialoby sie utrzymac auto na wysokich obrotach podczas postoju,gdzie niebyloby zadnej cyrkulacji powietrza w komorze silnika,a podczas jazdy takowa wystepuje,wtedy te dziury moglyby byc sprawca spadku mocy,ale nie moznaby tego odczuc,bo auto stoi w miejscu,ponownie ruszajac,te temperatury znow ulegna zmianom i moc,na poczatku bedzie slaba,ale jak pojezdzi sie troszke,powietrze wpadajace przez IC dalej je bedzie schladzac,a teperatura spalin i tak zawsze bedzie wieksza,niz temp dookola silnika,wiec i powietrze wychodzace z turbo, bedzie mialo temperature wyzsza,od tej,jaka ma powietrze atmosferyczne dookola silnika,zeby to wszystko pomierzyc i ustalic dokladne pomiary,trzebaby zamontowac jakis termometr w komorze,temp spalin mozna zmierzyc Vagiem,temp w dolocie tez-ta powinna byc okolo 20 stopni wyzsza od atmosferycznego,przy normalnym uzytkowaniu auta :wink4:

Opublikowano

zawsze mozna ja calkiem wywalic :wink4:

Opublikowano

mozliwe,ze przeplywka zaczelaby niedomagac,po takich niekontrolowanych zawirowaniach powietrza,chociaz niektore stozki maja taka przepustowosc,ze prawie jakby ich nie bylo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...