Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Błędy VAG - nie mogę rozszyfrować


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

podłączyłem się i otrzymałem takie błędy...

6 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded

17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High

P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Readiness: 0000 1000

najbardziej interesuje mnie 1,2 i 3... reszta jest chyba skutkiem tych pierwszych. mam zamiar zrobić logi, ale proszę o pomoc które kanały wiem że 3 i 115, ale co więcej, które statyczne, które dynamiczne...

auto ma przy większych prędkościach problemy z oddanie m mocy... świece mają ok 20 tys, wszysko poza tym jest ok... wynika z tego jakby coś z dolotem było nie tak i wariuje lambda.. spalanie na 3 i 4 garze ??? cewki mam nowe. więc galimatias. aha... ostatnio jak popiecuję, turbina bije normalnie do 17-18 PSI (ok.1,2 Bara) a nagle dostaje zadyszki i bije maks. 4-5 PSI (ok.0,3 Bara). zatrzymuję się, gaszę silnik- odpalam i wszystko jest OK.. co to może być?

Opublikowano

1) podłączyłeś do zegarów ? Błedów nie ma ? Jak nie to zlej :) (poszukaj na forum, chyba o tym błędzie kiedyś pisaliśmy)

2) pompa do wymiany :decayed: Wiele osób ma z nią problem, ale bym się nie szarpał jakoś specjalnie z nią...

3) sonda lambda do sprawdzenia, za katem

Opublikowano

1.jak do zegarów? normalnie pod switch pod kierą

2.która pompa :wallbash: (turbuleum???)

3.lambda albo pada albo nie- takie zawsze słyszałem opinie... może raz działać a raz nie? ten błąd z lambdą mam dłuższy okres i jak podłączliśmy żeby sprawdzić działanie, to meches mówił że wykresy niby poprawne... :blink:

Opublikowano

1. nie, nie... normalnie - skan zegarów, czyli adres 17

2. no pompa powietrza (wtórna pompa powietrza), ona działa do 90 sekund po rozruchu silnika chyba tylko, więc wielkiego wpływu na jazdę nie ma. Jest połączona z filtrem powietrza.

Opublikowano

czyli niby ta lambda może dawać popalić...? może mieć wpływ na spalanie na 3 i 4 garze?

Opublikowano

a cewki nie charakteryzują się tymi błędami ? :mysli: Tu już musiałbyś poszperać na forum, bo pisali ludzie o tym...

Opublikowano

cewki właśnie po tych błędach wymieniłem i mam dwie dodatkowe :evil: jest to samo

Opublikowano

kepasa jeżeli cewki wymienione to teraz czas na świece

błędy misfires nie są nijak związane z błędem 2 sondy lambda

jeżeli wywaliło 2 lambdę to jedź do tunera i niech wyłączy jej wskazania - wcześniej jednak pozbądź się katalizatora

jak wymienisz świece, zlej dobrej 98 i zrób logi:

kanał 3, 20, 31,

i

3, 115, 34

najlepiej na 4 biegu od 2000rpm do odcinki (jak będzie miejsce)

Opublikowano

oki... dzięki Poziu

Opublikowano

Ciekawe jak to zrobi :gwizdanie:

Opublikowano

Ciekawe jak to zrobi :gwizdanie:

Możecie zrobić na 3 biegu ale na 4 lepiej widać zmiany... Jeszcze pytanie czyj czip tam siedzi ?

Opublikowano

Ciekawe jak to zrobi :gwizdanie:

A czemu ma nie zrobić ? :wink4:

Opublikowano

Ciekawe jak to zrobi :gwizdanie:

Możecie zrobić na 3 biegu ale na 4 lepiej widać zmiany... Jeszcze pytanie czyj czip tam siedzi ?

no o tym mówię Szwaba :naughty:
Opublikowano

czip siedzi... a Poziek nie miał na myśli tunera tego o którego robiony czip tylko takiego co umi :) Wąski....[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2009, 11:15_________________________________________________ale w kraku takiego nie ma...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...