kiler_NN Opublikowano 16 Grudnia 2022 Opublikowano 16 Grudnia 2022 Mam problem z audi A4 b5 99 rok polift i jeśli to ważne to kombi Przekręcając stacyjkę zatłaczają się wycieraczki . Położenie manetki nie ma żadnego znaczenia . Wykonują kilka "wahnięć" i zatrzymują się . Bardzo często w "normalnej pozycji ale czasami w pół szyby czasami w skrajnym lewym położeniu Kiedy przetłaczam na prace przerywana lub pierwszy bieg to załączają się na pierwszym biegu i też wyłączają się po kilku "wachnięciach" od czasu kiedy manetkę zrobię na zero przy przełączeniu na 2 bieg pracują szybciej ale też wtłaczają się po pewnym czasie od fizycznego wyłączenia manetki podmieniłem przekaźnik , nic to nie zmieniło . Dobrałem się do manetki . O dziwo po jej odpięciu jest dokładnie tak samo (tzn oczywiście na da się przełączyć na szybsze biegi ale po ;przekręceniu stacyjki załączają się na jakiś czas Generalnie jedyne co mi zostało do podmiany to sam silniczek ale czy on może być winny takim zachowaniom ?? Oprócz tego samochód ma jeszcze jeden drobny ale uciążliwy problem - wariuje zamek tylnej klapy . W momencie skoków napięcia (załączenie świateł , odpalenie , załączenie ogrzewania szyby itp otwiera się tylna klapa . problem dotyczy tylko tylnej klapy , cały central (na pilota w kluczu ) działa bez problemów . Nawet sama klapa tez otwiera się w momencie naciśnięcia mikrostyku , normalnie się zamyka . Tylko właśnie to samoistne otwieranie jest problemem . Od czego wogóle zacząć sprawdzanie ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się