Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycieraczki wariują + zamek tylnej klapy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z audi A4 b5 99 rok polift i jeśli to ważne to kombi

Przekręcając stacyjkę zatłaczają się wycieraczki . Położenie manetki nie ma żadnego znaczenia . Wykonują kilka "wahnięć"  i zatrzymują się . Bardzo często w "normalnej pozycji ale czasami w pół szyby czasami w skrajnym lewym położeniu

Kiedy przetłaczam na prace przerywana lub pierwszy bieg to załączają się na pierwszym biegu i też wyłączają się po kilku "wachnięciach" od czasu kiedy manetkę zrobię na zero

przy przełączeniu na 2 bieg pracują szybciej ale też wtłaczają się po pewnym czasie od fizycznego wyłączenia manetki

podmieniłem przekaźnik , nic to nie zmieniło . Dobrałem się do manetki . O dziwo po jej odpięciu jest dokładnie tak samo (tzn oczywiście na da się przełączyć na szybsze biegi ale po ;przekręceniu stacyjki załączają się na jakiś czas :slina:

Generalnie jedyne co mi zostało do podmiany to sam silniczek ale czy on może być winny takim zachowaniom ??

 

Oprócz tego samochód ma jeszcze jeden drobny ale uciążliwy problem - wariuje zamek tylnej klapy . W momencie skoków napięcia (załączenie świateł , odpalenie , załączenie ogrzewania szyby itp otwiera się tylna klapa .

problem dotyczy tylko tylnej klapy , cały central (na pilota w kluczu ) działa bez problemów . Nawet sama klapa tez otwiera się w momencie naciśnięcia mikrostyku  , normalnie się zamyka . Tylko właśnie to samoistne otwieranie jest problemem .

Od czego wogóle zacząć sprawdzanie ???

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...