kopakabana1 Opublikowano 29 Grudnia 2022 Opublikowano 29 Grudnia 2022 Pacjent : Audi a4 b6 2002 1.8t quattro. Witam, mam problem z wrzucaniem biegów (wszystkich) w czasie jazdy i na obrotach jałowych na postoju, kiedy silnik jest wyłączony biegi ładnie wchodzą na miejsce, podejrzewałem uszkodzone łożysko oporowe ze względu na to że po wciśnięciu pedału sprzęgła było słychać charakterystyczny dla niego dźwięk (chrobotanie, szum, piszczenie) jednak po ściągnięciu skrzyniu okazało się że łożysko i jego łapa jest w bardzo dobrym stanie. Wysprzęglik też działa prawidłowo. Słoneczko docisku równe, niewytarte. Skrzynia swap 02X 300 044 JX GMV 6 biegów - quattro Docisk, tarcza dwumas - zestaw z AVF (prawdopodobnie) - 240mm tarcza z włóknem węglowym na tym zestawie przejechane ok 70 tys km bez problemów. Jakie mogą być inne przyczyny problemu z wysprzęglaniem?
kopakabana1 Opublikowano 30 Grudnia 2022 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2022 Okazało się że łożysko igiełkowe osadzone na końcu wału (łożysko pilotujące wałek sprzęgła) jest kompletnie rozsypane. Objawy były następujące: -Hałas, piszczenie, chrobotanie, szum przy wciśniętym sprzęgle -problem z wrzuceniem jakiegokolwiek biegu kiedy silnik jest odpalony numer łożyska: 056105313C
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się