Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Prośba o pomoc w zakupie felg z oponami

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedyne co wiem w tym temacie to jaki chce wzór i jaki rozmiar :)

W pełni świadomie jestem zdecydowany na 17'' i proszę mnie tu nie namawiać na większe :gwizdanie:

Bardziej potrzebował bym pomocy przy samym zakupie. Nie znam się sie za bardzo na firmach produkujących felgi a nie chciałbym kupić jakiejś padliny - czyt. podróby - w śmiesznym stanie :gwizdanie:

Co do opon to wystarczy żeby do jesieni wystarczyły bo później i tak na nowe zmienię, więc za bardzo bym na to uwagi nie zwracał :wink4:

Znalazłem kilka ofert, co o tym sądzicie :?:

1. http://moto.allegro.pl/item602062046_alufelgi_17_audi_z_oponami.html

602062046_3

2. http://moto.allegro.pl/item616860497_alu_s_line_seat_audi_skoda_vw.html

616860497_1

3. http://moto.allegro.pl/item600211906_audi_a4_a6_quattro_s_line_oryginalne_vw_seat_skoda.html

thumbnails.jpg

4. http://moto.allegro.pl/item621780047_piekne_kola_audi_s_line_235_45_17.html

621780047

te to mogę osobiście oblukać :decayed:

Znalazłem jeszcze dwa dodatkowe wzory, ale do końca nie jestem zbytnio przekonany :mysli:

5. http://moto.allegro.pl/item621858193_alu_kola_17_audi_a4_a6.html

621858193

6. http://moto.allegro.pl/item618562117_oryginalne_alu_audi_z_systemem_pax_opony_5x112.html

618562117_4

te akurat są na zimówkach no i nie wiem czy spasują do A4 :mysli:

Z góry dziękuję za wszelką pomoc :hi:

Opublikowano

Powiem tyle. PAXowi dziekujemy.Z tego co wiem gra nie warta świeczki. Koszty ogromne z tytułu nietypowego jakby na to nie patrzeć rozwiazania.

http://www.audi.pl/leksykon/obrecze-kol-z-oponami-w-technologii-pax,l.html

Kolega w Renówce kupił z PAX i b. szybko sie pozbywał z uwagi na kosmiczne ceny opon.