Gość Opublikowano 20 Stycznia 2023 Opublikowano 20 Stycznia 2023 Witam wszystkich, po podłączeniu VCDS wyskoczyly mi dwa kody błędów U1405 oraz U1113 jest ktoś w stanie pomóc w tym temacie?
Muskel1 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Wrzuć pełny autoscan a nie zdjęcia.
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Dziś zrobiłem pełen skan i wyskoczyło dużo błędów. Log-XXXXXXX-WAUBFAFL2DN024143-247400km.txt
Muskel1 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Brakuje napięć na niektórych sterownikach. Co robiłeś przy aucie? Pisałeś, że wyciągałeś bezpieczniki, dlaczego? Pewny jesteś, że wzadziłeś je we właściwe gniazda?
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 (edytowane) Tak wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki od strony kierowcy i w bagazniku i czyściłem styki. A sprawdzałem, ponieważ nie zamykala mi sie klapa od wlewu paliwa. Sprawdzałem później czy są dobrze ,ale dla pewności musze jeszcze raz dokładnie sprawdzić czy dobrze wsadziłem. A potrzebował bym schemat dla pewności gdzie i jaki bezpiecznik powinien być wsadzony od strony kierowcy i w bagażniku. Edytowane 21 Stycznia 2023 przez xxx3xxx10
Muskel1 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Dlaczego czyściłeś? Audi A4/S4 (B8/8K) (2008-2016) – skrzynka bezpieczników - Schematy bezpieczników AUTOBEZPIECZNIKI.PL Schemat skrzynki bezpieczników - Audi A4/S4 (B8/8K). Lata produkcji: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016.
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Czyściłem ponieważ były zasniedziałe bezpieczniki i myślałem ze pomoże to i zadziała mi otwieranie i zamykanie klapki wlewu paliwa. Dzięki za schemat zaraz jade sprawdzić dam znac jak ogarnę
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 W więc sprawdziłem bezpieczniki i rzeczywiście okazało się że pominęłem jedno gniazdo, po wykasowaniu błędów zostały te załączone w pliku.I jeszcze po przejchaniu dłuższej trasy wyskakuje mi błąd P0420 za mała skuteczność katalizatora co mogę z tym zrobić oraz z tymi pozostałymi błędami? Dziękuję za pomoc w ogarnieciu tematu z tymi bezpiecznikami:) Log-PO KASOWANIU-WAUBFAFL2DN024143-247410km.txt
Muskel1 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Za mała skuteczność katalizatora to albo sonda lambda za katem albo rzeczywiście kat umarł. Ponadto masz błąd zwarcia z masą drugiej pompy płynu chłodzącego. Wiązka/kostka do sprawdzenia, jak wszystko tam ok., to pompa prawdopodobnie padła.
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 A jak sprawdzić czy to sonda padła? I jeżeli to nie bedzie sonda to kat do wymiany czy da sie zregenerować lub przerobić? Problem z tym katem zaczął mi sie po chipie i check engine wyskakuje, ale rok temu robiłem remont silnika ponieważ brał olej i może od tego jest zapchany.
Muskel1 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 (edytowane) Poszukaj i poczytaj na forum, bo jest obszernie opisane jak zdiagnozować poprawność działania sond lambda. Jak kat umarł to jest do wymiany i tylko nowy pomoże. Masz LPG? Edytowane 21 Stycznia 2023 przez Muskel1
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2023 Opublikowano 21 Stycznia 2023 Ok, poszukam na forum:) oby to była sonda bo kat pewnie trochę kosztuje. Nie nie mam gazu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się