Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zacisk 15 niewiarygodny sygnał


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,  po podłączeniu VCDS wyskoczyly mi dwa kody błędów U1405 oraz U1113 jest ktoś w stanie pomóc w tym temacie?

20230120_224037.jpg

20230120_224029.jpg

Opublikowano

Wrzuć pełny autoscan a nie zdjęcia.

Opublikowano

Brakuje napięć na niektórych sterownikach. Co robiłeś przy aucie? Pisałeś, że wyciągałeś bezpieczniki, dlaczego? Pewny jesteś, że wzadziłeś je we właściwe gniazda?

 

Opublikowano (edytowane)

Tak wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki od strony kierowcy i w bagazniku i czyściłem styki. A sprawdzałem, ponieważ nie zamykala mi sie klapa od wlewu paliwa. Sprawdzałem później czy są dobrze ,ale dla pewności  musze jeszcze raz dokładnie sprawdzić czy dobrze wsadziłem. A potrzebował bym schemat dla pewności gdzie i jaki bezpiecznik powinien być wsadzony od strony kierowcy i w bagażniku. 

Edytowane przez xxx3xxx10
Opublikowano

Dlaczego czyściłeś?

AUTOBEZPIECZNIKI.PL

Schemat skrzynki bezpieczników - Audi A4/S4 (B8/8K). Lata produkcji: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016.

 

Opublikowano

Czyściłem ponieważ były zasniedziałe bezpieczniki i myślałem ze pomoże to i zadziała mi otwieranie i zamykanie klapki wlewu paliwa. Dzięki za schemat zaraz jade sprawdzić dam znac jak ogarnę  :)

Opublikowano

W więc sprawdziłem bezpieczniki i rzeczywiście okazało się że pominęłem jedno gniazdo, po wykasowaniu błędów zostały te załączone w pliku.I jeszcze po przejchaniu dłuższej trasy wyskakuje mi  błąd  P0420 za mała skuteczność katalizatora co mogę z tym zrobić oraz z tymi pozostałymi błędami? Dziękuję za pomoc w ogarnieciu tematu z tymi bezpiecznikami:)

Log-PO KASOWANIU-WAUBFAFL2DN024143-247410km.txt

Opublikowano

Za mała skuteczność katalizatora to albo sonda lambda za katem albo rzeczywiście kat umarł.

 

Ponadto masz błąd zwarcia z masą drugiej pompy płynu chłodzącego.

Wiązka/kostka do sprawdzenia, jak wszystko tam ok., to pompa prawdopodobnie padła.

 

Opublikowano

A jak sprawdzić czy to sonda padła? I jeżeli to nie bedzie sonda to kat do wymiany czy da sie zregenerować lub przerobić?  Problem z tym katem zaczął mi sie po chipie i check engine wyskakuje, ale rok temu robiłem remont silnika ponieważ brał olej i może od tego jest zapchany.

Opublikowano (edytowane)

Poszukaj i poczytaj na forum, bo jest obszernie opisane jak zdiagnozować poprawność działania sond lambda.

Jak kat umarł to jest do wymiany i tylko nowy pomoże.

Masz LPG?

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Ok, poszukam na forum:) oby to była sonda bo kat pewnie trochę kosztuje. Nie nie mam gazu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...