Teshhh Opublikowano 24 Stycznia 2023 Opublikowano 24 Stycznia 2023 (edytowane) Witam. Ostatnio w a4 padł mi wtryskiwacz nr.4 (zaczął lać benzynę do cylindra dosyć obficie i wiadomo, dymu z wydechu pełno). Wymieniłem wtryskiwacz i uszczelki na pozostałych wytryskach, olej i filtr. Po przejechaniu ok. 100km zaczął wypadać zapłon na 1 cylindrze. Zdiagnozowałem wtryskiwacz nr.1 i go wymienilem (tym razem nie lał benzyny tylko prawdopodobnie źle złożyłem i wypaliło uszczelkę teflonową) oraz pompa wysokiego ciśnienia zaczęła głosno cykać po rozgrzaniu silnika (przed tą awaria tego nie było) więc wymieniłem też pompę wysokiego ciśnienia paliwa, ale nic to nie dało, pompa cyka dalej tak samo (jak odłacze wtyczkę od niej, to przestaje). Po tych wymianach auto kopci na biało/siwo, tak jakby para wodna tylko, że po rozgrzaniu kopci dalej (wcześniej nie kopcił). Zauważyłem też wyższe zużycie paliwa. Jak przełączę się na zużycie chwilowe, to potrafi pokazywać 40l/100km na 2. biegu przy przyspieszaniu na <50% "gazu", na biegu jałowym zużycie chwilowe to 1.4l/h bez klimy. W vcds brak błędów. Nie bierze oleju ani płynu chłodniczego. Silnik 1.8 cdhb 2009r., około pół roku temu usunięta wada olejowa (nowe tłoki, pierścienie, panewki, rozrząd etc.) Edytowane 25 Stycznia 2023 przez Teshhh
Teshhh Opublikowano 24 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2023 Zrobiłem też log w vcds z krótkiej jazdy. Nie wiem czy informacje które zaznaczyłem coś będą mówić, ale wstawiam. LOG-01-IDE00021_&10.CSV
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się