Bartek8605 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Mam błąd silnika który po skasowaniu zapala się. Auto ma moc. Proszę o pomoc
Łukasz13 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Zużyty katalizator, ewentualnie jego brak.
Bartek8605 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2023 1 minutę temu, Łukasz13 napisał(a): Zużyty katalizator, ewentualnie jego brak. Jest katalizator.
Bartek8605 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2023 2 minuty temu, Bartek8605 napisał(a): Jest katalizator. Wcześniej auto brało olej ale zostało to zrobione. Mogą być świece?
Muskel1 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Najczęściej w pojazdach, które brały olej kat nadaje się do wymiany.
Bartek8605 Opublikowano 27 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2023 Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Najczęściej w pojazdach, które brały olej kat nadaje się do wymiany. A jeżeli był czyszczony. I dalej błąd występował
Pieterb Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 (edytowane) Niekoniecznie zaraz kat. Mała instrukcja z rosstecha. 16804/P0420/001056 - Układ 16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu Możliwe przyczyny Wyciek w układzie dolotowym i/lub wydechowym Uszkodzony katalizator Czujnik(i) tlenu uszkodzony Czujnik(i) tlenu Sterowanie uszkodzone Możliwe rozwiązania Sprawdź szczelność układu dolotowego i wydechowego Sprawdź katalizator Sprawdź czujnik(i) tlenu Sprawdź sterowanie czujnikiem(ami) tlenu Wykonaj kontrolę starzenia czujnika(ów) tlenu Specjalne notatki W przypadku 1.8T z tym kodem błędu przydatny może być ten wątek: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?663057 Sprawdź oficjalne informacje o naprawach fabrycznych pod kątem wszelkich TPI/TSB, które mają zastosowanie do aktualizacji pamięci flash sterownika silnika na poziomie dealera dla danego pojazdu. Sam mialem u siebie taki błąd od czasu do czasu. Poprawione kilka rzeczy i juz nie ma jak narazie. Edytowane 28 Stycznia 2023 przez Pieterb
Bartek8605 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2023 6 godzin temu, Pieterb napisał(a): Niekoniecznie zaraz kat. Mała instrukcja z rosstecha. 16804/P0420/001056 - Układ 16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu Możliwe przyczyny Wyciek w układzie dolotowym i/lub wydechowym Uszkodzony katalizator Czujnik(i) tlenu uszkodzony Czujnik(i) tlenu Sterowanie uszkodzone Możliwe rozwiązania Sprawdź szczelność układu dolotowego i wydechowego Sprawdź katalizator Sprawdź czujnik(i) tlenu Sprawdź sterowanie czujnikiem(ami) tlenu Wykonaj kontrolę starzenia czujnika(ów) tlenu Specjalne notatki W przypadku 1.8T z tym kodem błędu przydatny może być ten wątek: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?663057 Sprawdź oficjalne informacje o naprawach fabrycznych pod kątem wszelkich TPI/TSB, które mają zastosowanie do aktualizacji pamięci flash sterownika silnika na poziomie dealera dla danego pojazdu. Sam mialem u siebie taki błąd od czasu do czasu. Poprawione kilka rzeczy i juz nie ma jak narazie. 6 godzin temu, Pieterb napisał(a): Niekoniecznie zaraz kat. Mała instrukcja z rosstecha. 16804/P0420/001056 - Układ 16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu Możliwe przyczyny Wyciek w układzie dolotowym i/lub wydechowym Uszkodzony katalizator Czujnik(i) tlenu uszkodzony Czujnik(i) tlenu Sterowanie uszkodzone Możliwe rozwiązania Sprawdź szczelność układu dolotowego i wydechowego Sprawdź katalizator Sprawdź czujnik(i) tlenu Sprawdź sterowanie czujnikiem(ami) tlenu Wykonaj kontrolę starzenia czujnika(ów) tlenu Specjalne notatki W przypadku 1.8T z tym kodem błędu przydatny może być ten wątek: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?663057 Sprawdź oficjalne informacje o naprawach fabrycznych pod kątem wszelkich TPI/TSB, które mają zastosowanie do aktualizacji pamięci flash sterownika silnika na poziomie dealera dla danego pojazdu. Sam mialem u siebie taki błąd od czasu do czasu. Poprawione kilka rzeczy i juz nie ma jak narazie. Sondy są ok. Szczelność w dolocie jest. Tylko coś słychać jak się gasi auto to dziwny odgłos na środku wydechechu
Łukasz13 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Najtaniej bedzie wyłaczyć błąd kata w sofcie, mozesz też założyć sprawnego kata, szukanie innych przyczyn jest stratą pieniędzy, ale każdy robi jak lubi.
Pieterb Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Albo tak jeździć i się nie przejmować błędem w ogóle
Muskel1 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Godzinę temu, Pieterb napisał(a): Albo tak jeździć i się nie przejmować błędem w ogóle Nie wiem czy przejdzie przegląd ze świecącą się lampką i z tym błędem w sterowniku.
Pieterb Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 (edytowane) A to nie wiem bo u mnie np żadna lampka się nie świeciła a błąd w ECU był. Edytowane 28 Stycznia 2023 przez Pieterb
Muskel1 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Opublikowano 28 Stycznia 2023 Na przeglądzie podłączają się do gniazda OBD2 i sczytują błędy. Błędy związane oczyszczaniem spalin są kryterium dyskwalifikującym pojazd.
Pieterb Opublikowano 30 Stycznia 2023 Opublikowano 30 Stycznia 2023 Hmm, wczoraj podłączyłem swojom bo właśnie mija drugi tydzień od naprawy i błędu nie ma więc temat uważam za załatwiony. Hey
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się