Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd P0420


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam błąd silnika który po skasowaniu zapala się. Auto ma moc. Proszę o pomocIMG-20230125-WA0003.thumb.jpeg.fa1bc394091d3703d61e978239bea5af.jpeg

Opublikowano

Zużyty katalizator, ewentualnie jego brak.

Opublikowano
1 minutę temu, Łukasz13 napisał(a):

Zużyty katalizator, ewentualnie jego brak.

Jest katalizator. 

Opublikowano
2 minuty temu, Bartek8605 napisał(a):

Jest katalizator. 

Wcześniej auto brało olej ale zostało to zrobione. Mogą być świece? 

Opublikowano

Najczęściej w pojazdach, które brały olej kat nadaje się do wymiany.

Opublikowano
Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Najczęściej w pojazdach, które brały olej kat nadaje się do wymiany.

A jeżeli był czyszczony. I dalej błąd występował 

Opublikowano (edytowane)

Niekoniecznie zaraz kat. Mała instrukcja z rosstecha.

 

16804/P0420/001056 - Układ

16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu
Możliwe przyczyny

     Wyciek w układzie dolotowym i/lub wydechowym
     Uszkodzony katalizator
     Czujnik(i) tlenu uszkodzony
     Czujnik(i) tlenu Sterowanie uszkodzone

Możliwe rozwiązania

     Sprawdź szczelność układu dolotowego i wydechowego
     Sprawdź katalizator
     Sprawdź czujnik(i) tlenu
     Sprawdź sterowanie czujnikiem(ami) tlenu
         Wykonaj kontrolę starzenia czujnika(ów) tlenu

Specjalne notatki

     W przypadku 1.8T z tym kodem błędu przydatny może być ten wątek: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?663057
     Sprawdź oficjalne informacje o naprawach fabrycznych pod kątem wszelkich TPI/TSB, które mają zastosowanie do aktualizacji pamięci flash sterownika silnika na poziomie dealera dla danego pojazdu.

 

Sam mialem u siebie taki błąd od czasu do czasu. Poprawione kilka rzeczy i juz nie ma jak narazie.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano
6 godzin temu, Pieterb napisał(a):

Niekoniecznie zaraz kat. Mała instrukcja z rosstecha.

 

16804/P0420/001056 - Układ

16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu
Możliwe przyczyny

     Wyciek w układzie dolotowym i/lub wydechowym
     Uszkodzony katalizator
     Czujnik(i) tlenu uszkodzony
     Czujnik(i) tlenu Sterowanie uszkodzone

Możliwe rozwiązania

     Sprawdź szczelność układu dolotowego i wydechowego
     Sprawdź katalizator
     Sprawdź czujnik(i) tlenu
     Sprawdź sterowanie czujnikiem(ami) tlenu
         Wykonaj kontrolę starzenia czujnika(ów) tlenu

Specjalne notatki

     W przypadku 1.8T z tym kodem błędu przydatny może być ten wątek: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?663057
     Sprawdź oficjalne informacje o naprawach fabrycznych pod kątem wszelkich TPI/TSB, które mają zastosowanie do aktualizacji pamięci flash sterownika silnika na poziomie dealera dla danego pojazdu.

 

Sam mialem u siebie taki błąd od czasu do czasu. Poprawione kilka rzeczy i juz nie ma jak narazie.

6 godzin temu, Pieterb napisał(a):

Niekoniecznie zaraz kat. Mała instrukcja z rosstecha.

 

16804/P0420/001056 - Układ

16804/P0420/001056 - Układ katalizatora; Bank 1: Wydajność poniżej progu
Możliwe przyczyny

     Wyciek w układzie dolotowym i/lub wydechowym
     Uszkodzony katalizator
     Czujnik(i) tlenu uszkodzony
     Czujnik(i) tlenu Sterowanie uszkodzone

Możliwe rozwiązania

     Sprawdź szczelność układu dolotowego i wydechowego
     Sprawdź katalizator
     Sprawdź czujnik(i) tlenu
     Sprawdź sterowanie czujnikiem(ami) tlenu
         Wykonaj kontrolę starzenia czujnika(ów) tlenu

Specjalne notatki

     W przypadku 1.8T z tym kodem błędu przydatny może być ten wątek: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?663057
     Sprawdź oficjalne informacje o naprawach fabrycznych pod kątem wszelkich TPI/TSB, które mają zastosowanie do aktualizacji pamięci flash sterownika silnika na poziomie dealera dla danego pojazdu.

 

Sam mialem u siebie taki błąd od czasu do czasu. Poprawione kilka rzeczy i juz nie ma jak narazie.

Sondy są ok. Szczelność w dolocie jest. Tylko coś słychać jak się gasi auto to dziwny odgłos na środku wydechechu

 

Opublikowano

Najtaniej bedzie wyłaczyć błąd kata w sofcie, mozesz też założyć sprawnego kata, szukanie innych przyczyn jest stratą pieniędzy, ale każdy robi jak lubi.

Opublikowano

Albo tak jeździć i się nie przejmować błędem w ogóle :wink:

Opublikowano
Godzinę temu, Pieterb napisał(a):

Albo tak jeździć i się nie przejmować błędem w ogóle :wink:

Nie wiem czy przejdzie przegląd ze świecącą się lampką i z tym błędem w sterowniku.

Opublikowano (edytowane)

A to nie wiem bo u mnie np żadna lampka się nie świeciła a błąd w ECU był.

Edytowane przez Pieterb
Opublikowano

Na przeglądzie podłączają się do gniazda OBD2 i sczytują błędy. Błędy związane oczyszczaniem spalin są kryterium dyskwalifikującym pojazd.

Opublikowano

Hmm, wczoraj podłączyłem swojom bo właśnie mija drugi tydzień od naprawy i błędu nie ma więc temat uważam za załatwiony. Hey

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...