Langista Opublikowano 5 Lutego 2023 Opublikowano 5 Lutego 2023 Panowie, składam silnik niestety po dłuższej przerwie i za żadne skarby nie umiem wykombinować, do czego w zestawie dodali jeden oring o średnicy wewnętrznej ok 19mm i grubości 2 mm. Stary oring leżał sobie odłożony na wałkach o tych samych wymiarach no ale przetrzepałem wszystkie schematy, serwisówki i tego oringa tam zwyczajnie być nie powinno, ktoś mi powie gdzie on ma być? W opisie zestawu jest to niby "pierścień uszczelniający, napinacz łańcucha rozrządu" ale prędzej mi kaktus na ręce wyrośnie, jak ten oring ma tam być.
Dev Opublikowano 5 Lutego 2023 Opublikowano 5 Lutego 2023 (edytowane) N 906 132 01 Edytowane 5 Lutego 2023 przez Dev
Dev Opublikowano 5 Lutego 2023 Opublikowano 5 Lutego 2023 jest jeszcze N 028 222 2 ale on ma rozmiar 20x3.15
Langista Opublikowano 5 Lutego 2023 Autor Opublikowano 5 Lutego 2023 Smoka nie ruszałem, a ten schemat wyżej to nie ten oring, jest mniejszy od tego z zestawu i on zostaje na króccu. Zastanawia mnie tylko, dlaczego nowy oring o identycznym rozmiarze jest w zestawie nowego rozrządu
Dev Opublikowano 5 Lutego 2023 Opublikowano 5 Lutego 2023 przy rozrzadzie i przy pompie oleju masz tylko te dwa oringi, nic wiecej nie ma
Langista Opublikowano 5 Lutego 2023 Autor Opublikowano 5 Lutego 2023 No nic, wychodzi na to, że producent tych zestawów ma za dużo tych oringów i pozbywa sie ich dorzucając je do zestawów W każdym razie mam teraz pewność, że nie jestem aż taki głupi żeby nie umieć usadowić oringa skoro nie powinno go w ogóle być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się